Pagina 1 van 1

cv passagierskant kaduuk

Geplaatst: 03 dec 2007 13:02
door Roy 2.0 16v
ik had het al een tijd, maar ga het deze week eens bekijken

als ik de auto met afstandbediening op cv doe, gaat eerst alles dicht ( links, rechts, klep, tankklep) en dan meteen alles weer open.

dan moet ik handmatig de knop van de paggagierskant naar beneden doen, deur dicht, dan doet de cv het wel.
maar als ik vervolgens met cv open, gaat alles open behalve de passagierskant, deze moet ik dan weer handmatig omhoog trekken.


blijkbaar dus storing of wat kapot in de passagiersdeur

nou heb ik al een extra cv motortje, dus die kan ik dan testen en uitsluiten. misschien dat het stangetje blijft hangen achter tape ofzo, zal ik ook meteen op letten.

maar ik vraag me af, ik heb slotloze grepen, alleen hangen de draadjes er nog wel voor cv op sleutel.

je weet wel, die clipjes met draad, aan achterkant portierslot
als je de sleutel omdraaid, maakt het clipje contact en werkt je cv, alles op slot.
die zijn toch volstrekt overbodig bij slotloze grepen ?
misschien dat deze namelijk sluiting maakt o.i.d.

want het is vaag, de passagiersknop gaat wel omlaag, maar dan meteen alles weer omhoog..

naja tips iemand ? hopelijk droog volgens weekend, kan ik weer eens wat doen.!

Geplaatst: 03 dec 2007 13:26
door bobosocka
Ik had bijna hetzelfde. Met de ab alles opslot ging alles dicht maar 1x weer openen. Daarna weer sluiten en toen bleef het dicht. Als ik het knopje aan de bestuurderskant omlaag deed ging alles dicht en bleef ook dicht. Bij mij zat het in het mechanisme van de bestuurderskant. Ik heb alles eeen beetje gangbaar gemaakt met wd40 en sileconenspray dacht ik en nu doet ie het perfect.

Geplaatst: 03 dec 2007 13:37
door Roy 2.0 16v
als ik het knopje van de bestuurderskant naar beneden druk, gaat ook alles op slot zoals het hoort, maar dan meteen weer alles open

ik moet de passagierskant handmatig sluiten (en openen) zodat de rest dicht blijft

Geplaatst: 03 dec 2007 14:03
door RedBill
Klinkt als draadbreukje links. Wat het ook kan zijn is dat de schakelaar (pulscontact) van de linkerzijde geschakeld is waardoor deze tegenwerkt. Je zult het even moeten controleren allemaal.

Geplaatst: 03 dec 2007 18:39
door Roy 2.0 16v
draadbreukje rechts zal je bedoelen? passagierskant heeft de troubles

en jah die pulscontacten, die zijn toch overbodig met slotloze grepen ?