8v freak's problemen lijst.
Geplaatst: 28 dec 2008 19:39
Beste gsi rijders,
Ik ben al 2 jaar bezig met het achterstallig onderhoudt van de vorige eigenaar op te knappen.
Na een lijst van dingen die zijn vervangen kom ik nu op een punt dat ik een aantal dingen niet weet.
Ik heb ENORM last van zwabberen en zeilen op slecht wegdek, dit was normaal niet en is iets van de laatste tijd.
De auto trekt ook op een manier die je ook bij spoorvorming hebt.
Nu denk ik dat mijn draagarm rubbers op zijn, ik heb de auto opgekrikt en op bokken gezet.
De achterste rubbers zijn volgens mij helemaal op, want het rubber komt uit de draagarm zeg maar.
De auto is erg laag dus krijgen de rubbers ook goed op hun donder.
Ook is een ashoes kapot en zijn beide fusee's niet best meer.......denk ik, want de auto is pas gekeurt en gewoon goed gekeurt, bij een erkend bedrijf die al jaren mijn auto's keurt, dus dat lijkt me wel snor.
Kan ik zo nieuwe rubbers halen en deze vervangen of heb ik daar een pers voor nodig ?
Of gewoon nieuwe draagarmen, want daar zaten nieuwe fusee's aan zag ik, dus zijn 2 vliegen in 1 klap.
Wat ik zelf dacht is nieuwe rubbers/fusee's. Wat kan nog meer de oorzaak zijn van dat zwabberen.
En de hamvraag, is dit zelf te doen zonder brug ? Ik bespaar niet op onderdelen maar als ik op arbeidskosten kan besparen doe ik het liever zelf.
Waslijst met vragen, maar ik laat het hier even bij, want de lijst is langer
Mvg
Rob
Ik ben al 2 jaar bezig met het achterstallig onderhoudt van de vorige eigenaar op te knappen.
Na een lijst van dingen die zijn vervangen kom ik nu op een punt dat ik een aantal dingen niet weet.
Ik heb ENORM last van zwabberen en zeilen op slecht wegdek, dit was normaal niet en is iets van de laatste tijd.
De auto trekt ook op een manier die je ook bij spoorvorming hebt.
Nu denk ik dat mijn draagarm rubbers op zijn, ik heb de auto opgekrikt en op bokken gezet.
De achterste rubbers zijn volgens mij helemaal op, want het rubber komt uit de draagarm zeg maar.
De auto is erg laag dus krijgen de rubbers ook goed op hun donder.
Ook is een ashoes kapot en zijn beide fusee's niet best meer.......denk ik, want de auto is pas gekeurt en gewoon goed gekeurt, bij een erkend bedrijf die al jaren mijn auto's keurt, dus dat lijkt me wel snor.
Kan ik zo nieuwe rubbers halen en deze vervangen of heb ik daar een pers voor nodig ?
Of gewoon nieuwe draagarmen, want daar zaten nieuwe fusee's aan zag ik, dus zijn 2 vliegen in 1 klap.
Wat ik zelf dacht is nieuwe rubbers/fusee's. Wat kan nog meer de oorzaak zijn van dat zwabberen.
En de hamvraag, is dit zelf te doen zonder brug ? Ik bespaar niet op onderdelen maar als ik op arbeidskosten kan besparen doe ik het liever zelf.
Waslijst met vragen, maar ik laat het hier even bij, want de lijst is langer
Mvg
Rob