Pagina 2 van 2

Geplaatst: 31 okt 2006 19:45
door chucky66
ik weet dat botter ook kleemde dat hij 300 pk had met phase 3 maar op de bank net 240 pk haalde
en die had er veel aan gedaan

Geplaatst: 31 okt 2006 22:38
door Laagvlieger
8) 240 ! CHECK !

Geplaatst: 01 nov 2006 00:39
door Rallyastra
Turbo met turbogat !check! :lol:

Geplaatst: 01 nov 2006 06:58
door sandro
totdat je hem op de bank hebt gehad is het toch alleem mar speculeren...

neemt niet weg dat het een leuk projectje is ......

Geplaatst: 02 nov 2006 17:04
door jeffrey c20let
240pk dan zit er toch iets niet goed :shock:
ik had op de bank 223pk-315nm std ecu iets groteren ic in de gril zonder kat

jeffrey

Geplaatst: 02 nov 2006 17:05
door Marty
Intresseerd me weinig wat andere hebben of zegge, als ik het maar naar mijn zin heb.

En met een goede C20LET is inderdaad 220/230 PK goed mogelijk met grote IC.

Geplaatst: 02 nov 2006 17:10
door jeffrey c20let
Als je er maar lol mee heb :!: ind

Geplaatst: 02 nov 2006 19:20
door sandro
mijn beessie gaat over twee weken naar de plaatwerker / spuiter...werd weer tijd dat ik iets ging doen ....

later kijk ik wel wat ik met de let ga doen ...ik vond het met die chip 260 pk erg nerveus rijden....

maar dat ding wat jij hebt aangeschaft klinkt erg interesant,kan je gewoon normaal rijden en met een druk op de knop!!!!

Geplaatst: 02 nov 2006 19:28
door Marty
Als je intresse erin hebt, moet je even een PM sturen.

Geplaatst: 03 nov 2006 05:51
door chucky66
Marty schreef:Intresseerd me weinig wat andere hebben of zegge, als ik het maar naar mijn zin heb.

\.
zo is zeker je kan beter iets wat minder pk's hebben en de motor heel houden
dan alles over de top en na 5000 km de motor kapot hebben
{maar voor ons gevoel heb je nooit genoeg pk's :lol: }

Geplaatst: 03 nov 2006 07:13
door sandro
@ chucky66... Been there done that.........en was me slecht bevallen...

Geplaatst: 23 jan 2007 15:22
door Marty
Na lange tijd, van veels te veel werk en veels te druk zijn eindelijk weer eens vooruitgang met het beest.

Nieuwe draagarmen RallyAstra TM style:

Afbeelding
Opnieuw voorzien van een lakkie om de lassnaden te beschermen.

Afbeelding
Slechte foto, maar doorgelaste draagarmen Rallyastra (c) :thumbsup:

Nieuwe Assen:

Rechts C20LET As.
Links Vectra 2000 as met c20Let homokineten en 4 verse ashoesjes
Afbeelding

Sfeerimpressie
Afbeelding


Moet zeggen dat hij een stuk minder zenuwachtig is door de vectra as met het tussen lager. Hij gaat weer rechtdoor bij volgas ipv rechtsaf! Wagen rijdt veel rustiger en stabieler! Perfecte tip rellie!

Zogeheten Torquesteer is echt bijna weg. 8)

Geplaatst: 23 jan 2007 16:23
door Rallyastra
Top man 8) was even tijdje wachten, maar ben blij dat het goed werkt :D

Geplaatst: 23 jan 2007 16:53
door pluggie
Leuk om weer eens wat van je te lezen Mart :thumbsup:
Member of the 'longer then 5 years GSi owners' club !

Geplaatst: 23 jan 2007 16:59
door Marty
Ga volgens mij in April alweer naar de 6 jaar eigenaar...

heb het even te druk gehad... nog steeds eigenlijk maar kriebelt weer enzo...

Geplaatst: 23 jan 2007 22:25
door BASS GSI
Idd.. Leuk om de vorderingen van de LET weer eens mee te maken.

Vind het echt een vette bak..!!

Geplaatst: 23 jan 2007 23:28
door Laagvlieger
Mooie draagarmpies mart!
8)

gaat mij nog benieuwen hoe lang mijn assen het uit aan houden. :lol:

Geplaatst: 23 jan 2007 23:57
door Rallyastra
Anders ook even een Vectra Astra onder je Astra :wink:

Geplaatst: 24 jan 2007 00:48
door pluggie
Fuck, mijne is al qua kop en bak en vliegwiel een Kadett aan het zijn,
en Cali Turbo, nu moet ik daalijk ook nog aan de Vectra A, pffrt.

Moeilijk hoor dat standaard ape sjonne bak zijn. Mart doet beter, ook blok. Mart wat voor remmen heb jij nu ?

Geplaatst: 24 jan 2007 01:55
door David
Marty schreef: Moet zeggen dat hij een stuk minder zenuwachtig is door de vectra as met het tussen lager. Hij gaat weer rechtdoor bij volgas ipv rechtsaf! Wagen rijdt veel rustiger en stabieler! Perfecte tip rellie!

Zogeheten Torquesteer is echt bijna weg. 8)

Ik wist niet dat dat zo op die maniet op te lossen is .... heb ook nogal last dat bij vol gas de astra ineens heel graag de berm in wilt rijden :roll:

Maar we zijn iig weer lekker bezig aan het hobbieën 8)

@Plug: volgens mij had mart ook al Gerlings klaar liggen ... maar of ze er al onder zitten weet ik nie

Geplaatst: 24 jan 2007 12:11
door Rallyastra
Niks wat vanuit de fabriek komt is geoptimaliseerd, m.a.w. het zuigt :lol: daarom maken we het gewoon zelf beter een pktje hier een asje daaaaar :lol: Een vectra As past trouwens ook gewoon op een V6.

Geplaatst: 24 jan 2007 12:54
door GSi Twente
Mart is voor de Girlings gegaan.

Geplaatst: 25 jan 2007 08:31
door Marty
Mart had/heeft Cali Turbo schijven + klauwen.

Moet nog Girlings monteren.. Extra pk's.. extra stabiliteit... ook maar wat extra rempowder.