LET it be, met Marty zijn GSi

Grote verbouwingen en projecten. (Car project show-off.)
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

LET it be, met Marty zijn GSi

Bericht door Marty »

De Astra is weer toe aan broodnodige vitamine's en aandacht,
vandaar lekker aan het ebayen en inkopen.

Vandaag ook weer leuke kadootjes van de postbode:

Afbeelding

De C20LET aandrijfassen van Sandro liggen ook al klaar, en gaan in combi met een Vectra as zorgen voor stevigheid.

Draagarmen en Toplagers komen maandag via de post, en de Girling's, veerpoten met nieuwe wiellagers en KONI's zitten er ook aan te komen.
Wachten is nog op de schijven.

Afbeelding
by RallyAstra 8)


Afbeelding
TropenThermostaatje... voor die coolere look.

En wat zit er in Doos Nummer 2:

Sneak Preview....

Afbeelding


Afbeelding
Binnenkort meer...
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3761
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

TJOENNNING !
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

bang strax de V6 niet bij te kunnen houden mart? :lol: :wink:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ik WIST dat je hem ging kopen :lol:

Ben benieuwd..... daarna even op de bank in aan- en uitstand ????? :P

Ik heb nog steeds interesse in je Turbo ankers als ze er straks onderuit zijn :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

EDS PHASE-1 für alle C20LET
von (204PS) auf (ca.192kW/260PS/394Nm)
Tot 280 PK met grote IC etc.

0.9 bar duurdruk.
1.3 bar overboost.

Schakelbaar naar de normale 0.6bar.
Laatst gewijzigd door Marty op 28 okt 2006 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Laagvlieger schreef:bang strax de V6 niet bij te kunnen houden mart? :lol: :wink:
Neuh dat ben ik niet (meer) :lol:
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Vettttt kerel,je ben goed bezig :thumbsup:
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

:wink:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
djfloske
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 mar 2003 18:43
Locatie: Mariahout
Contacteer:

Bericht door djfloske »

mooi 8)
Ecotec Powerrrrrrr
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9309
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

Hehehe, dat wordt nog meer bekijks op meetings van AGC, het aantal zwaar snelle bakken neemt toe, en de snellen worden nog sneller...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
oenatje
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 10361
Lid geworden op: 03 jan 2004 16:36

Bericht door oenatje »

is dat een pringel? :lol:
Gebruikersavatar
Bartje,
forum-gebruiker
Berichten: 251
Lid geworden op: 02 mar 2006 08:54
Locatie: Breda

Bericht door Bartje, »

Mooi spulleke!! :D
kan je dat knopje ook gewoon tijdens het rijden bedienen??
Gebruikersavatar
BASS GSI
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 341
Lid geworden op: 13 okt 2004 20:10

Bericht door BASS GSI »

Ben benieuwd, zal wel erg hard gaan.. 8)
Als je naast je schoenen loopt, krijg je vieze sokken...
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

vet hoor
maar uh wrom geen programeerbaar?
8)
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Ja lekker klapperen met je ALS :lol:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Ja is gewoon schakelbaar tijdens het rijden,

Geen programeerbaar omdat dit zo op mijn pad kwam op Ebay, voor een prijs die ik niet voorbij wilde laten gaan...
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
David
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 980
Lid geworden op: 16 apr 2003 15:59
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door David »

Altijd handig die schakelaartjes!! :wink:


Ben benieuwd wat ie op de bank gaat doen aangezien je ook al grotere IC hebt enz enz :wink:


Maar we zijn weer lekker bezig iig .... 8)
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

Marty schreef:Ja is gewoon schakelbaar tijdens het rijden,

Geen programeerbaar omdat dit zo op mijn pad kwam op Ebay, voor een prijs die ik niet voorbij wilde laten gaan...
ah oke
maar die schakelaar zal wel altijd op standje MAXXXX staan!!!! :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

geen id nog.. zien we wel......

Als ik er 270PK mee haal ben ik dik tevreden..... 280 Volgens EDS, maar dat zijn natuurlijk weer de mooie getallen.

Dan gaan we maar eens opzoek naar een Garrett....
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
snarfjuh
forum-gebruiker
Berichten: 599
Lid geworden op: 10 mar 2004 13:18
Locatie: Maasbracht

Bericht door snarfjuh »

Goed bezig Marty, ga zo door :wink:
Gebruikersavatar
Blitzkrieg
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 261
Lid geworden op: 17 dec 2004 17:34
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Blitzkrieg »

Marty schreef:geen id nog.. zien we wel......

Als ik er 270PK mee haal ben ik dik tevreden..... 280 Volgens EDS, maar dat zijn natuurlijk weer de mooie getallen.

Dan gaan we maar eens opzoek naar een Garrett....
Ik hoop het voor je, volgens mij red je dat niet zo snel met phase 1 ook al heb je een grotere intercooler. Nu weet ik niet precies wat je specs zijn, en ik probeer je zeker niet aan te vallen

Ken je Mario aka RoadRunner? Die reed met phase 2, hele dikke uitlaat, Pierburg (?) benzine pomp, dikke intercooler, ander inlaat hoedje. En die zat zo rond de 280pk
Geen spoilers maar liters!
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

De Phase Chips van EDS zijn niet meer wat ze vroeger waren, zijn andere.
Vroeger was PH1 240 . PH2 260 PH3 300 etc.

Nieuwe chips zijn anders, en zijn 260/280 280+ en >300

Verder zijn er zat modificatie's aan mijn LET gedaan om de 280PK te moeten halen met een PH1.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

XE inlaatnokkenas. :wink:
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
Blitzkrieg
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 261
Lid geworden op: 17 dec 2004 17:34
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Blitzkrieg »

Marty schreef:De Phase Chips van EDS zijn niet meer wat ze vroeger waren, zijn andere.
Vroeger was PH1 240 . PH2 260 PH3 300 etc.

Nieuwe chips zijn anders, en zijn 260/280 280+ en >300

Verder zijn er zat modificatie's aan mijn LET gedaan om de 280PK te moeten halen met een PH1.
Aha ok, daar was ik niet van op de hoogte :wink:
Geen spoilers maar liters!
Gebruikersavatar
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1388
Lid geworden op: 20 mar 2003 17:56
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

GSi Twente schreef:XE inlaatnokkenas. :wink:
Zit er al in... :D
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
Plaats reactie