Klopt. Ik heb destijds die F2 GSi gesloopt, die veel opties had die ik wilde hebben. Daarom heb ik van die auto al het elektrische bewaard.
Ik wilde die opties netjes en zo origineel mogelijk aansluiten. Om bij de kabels te komen voor de opties die ik wilde bijbouwen moest toch het hele interieur eruit, dusja, met een klein beetje extra werk gewoon die andere kabelboom erin.
Zo heb ik nu dus de leeslampjes achterin. Foto staat een stukje hierboven al.
Elektrische raambediening voor en achter:
Kabelboom voor de achterportieren moet ik wel zelf aanpassen, aangezien de donor een 3-deurs was, en mijn station uiteraard een 5-deurs. Uiteraard wel de originele penaansluitingen in de stekkers en originele draadkleuren!
Moest wel de deurpanelen aanpassen ivm het gat van de raamslingers.
Achter had ik pasklare delen om te vervangen.
Voor had ik die ook, alleen bleek dat het verkeerde bekledingsprintje te zijn, dus toch maar m'n eigen bekleding gebruikt en het gat dicht gemaakt (voor zolang ik nog geen andere zwarte onderste bekleding heb zonder gat)
Verder de wijziging Van TID naar MID, uiteraard met alle benodigde sensoren in de motorruimte voor de check control.
Airbag aan de passagierszijde:
Deze foto had ik eigenlijk gemaakt voor de nieuwe pookhoes en de nieuwe handremhoes, maar hier is ook te zien dat de nieuwe kabelboom voorbereid is op stoelverwarming. (stekkers onder de stoel en onder het bakje bij de handrem) Moet alleen dan nog eens kijken of ik ooit ergens stoelverwarming vandaan kan halen. Hoewel dat echt een bijzonder lage prioriteit zal krijgen omdat deze auto (voorlopig) toch niet meer buiten komt in de koude maanden.
En de hatchback had een aparte stekker in de reservewielruimte voor trekhaak voorbereiding.
Bij mij station had iemand daar gewoon draden achter in de lampenfittingen bij geprikt en vastgeplakt met tape...
Contrastekker naar de 7-polige trekhaakstekkerdoos had ik niet (de donor-hatchback had geen trekhaak), maar de spiegelverstelschakelaar heeft dezelfde stekker, en daar had ik nog een kapotte van liggen, dus die erop gemaakt. Werkt perfect
Toen die kabelboom er toch naast lag, maakte dat het inbouwen van de comfortsluiting ook wel erg makkelijk, dus dat werkt nu ook
En ook niet geheel onbelangrijk: de kabels naar de ABS-sensoren van de achterwielen lopen ook via de interieurkabelboom.