Pagina 5 van 18

Geplaatst: 16 mar 2004 07:35
door Hans
is idd. wel duur ja, maar de dagwaarde van de auto gaat er ook wel sprongen op vooruit.
zie het positief, jij hebt straks een motertje die als een zwitsersklokje loopt.

Geplaatst: 16 mar 2004 16:55
door sandro
als i maar niet loopt als een tag heuer want die zijn niet voor niets gestopt met de rondetijd meting van de formule 1

sandro

Geplaatst: 17 mar 2004 09:34
door Hans
:lol: whehe

Geplaatst: 17 mar 2004 12:25
door Sin
wordt dus een gedeeltelijke revisie
hopelijk valt je turbo mee want da is altijd afw8e met die krenge.

Strx kun je iig lekker geniete van de motor en dan goed onderhoude en nie meteen stampe heb je er lekker lang plezier van :wink:

Geplaatst: 17 mar 2004 17:51
door sandro
het is de bedoeling om ook de turbo te reviseren maar daar wacht ik even mee tot ik financieel een beetje op orde ben....

iemand tip's voor turbo revisie???? welke bedrijven enzo??

sandro

Geplaatst: 18 mar 2004 09:47
door opelforum
fijn he jongens turbo rijden
zo blijkt maar weer tis pure ellende die rotte let's

Geplaatst: 18 mar 2004 10:03
door Hans
:shock:

Geplaatst: 18 mar 2004 14:38
door opelforum
wel is een c20let rijder gezien zonder problemen dan ?????????

Geplaatst: 18 mar 2004 14:47
door Sin
Het is mogelijk om probleemloos, de meeste tijd, te rijden echter hangt daar ook het noodzakelijke kostenplaatje aan.
Turbo verhaal = duur verhaal, als je dan toch turbo gaat rijde en je bezuinigt erop ja dan heb je probleme bij de vleet.
Hoe meer je zo'n een turbo ook opfokt hoe sneller t misgaat kosten stijgen alleen maar.

Geplaatst: 18 mar 2004 15:19
door jeffry
ergens ben ik het wel met Danny eens (opelforum)

een LET is tegenwoordig heilig verklaard ofzo, wordt je ook een beetje simpel van.............zo van: hey ik ga me auto verbouwen, en dan als reactie ja dan zou ik ook een turbo erin hangen :? waarom nou altijd een turbo??????????
terwijl vrijwel iedereen sterft van de problemen ermee


Bijna iedereen die ik ken met een LET heeft er problemen mee, of mee gehad, niet dat het niet vet is hoor, tuurlijk PSIEUWWWWW, super

En niet lullig bedoelt, maar een LET is ook zo apart niet meer, want er rijden al echt veel mensen mee, dus daar hoef je het ook niet voor te doen.


Ik ga lekker voor een (C)20XE, en dan daar wat leuke aanpassinkjes erop en eraan.....
en echt niet alleen omdat ik zo'n blok heb liggen

een 16V kan ook 200+ pkaas draaien

Geplaatst: 18 mar 2004 16:48
door sandro
ach ja je moet toch wat!!!!

even goed niemand tip voor turbo revisie....

sandro

Geplaatst: 18 mar 2004 18:02
door Sin
turbo revisie vak apart

Geplaatst: 20 mar 2004 13:14
door jeff-gsi
jeffry schreef:Ik ga lekker voor een (C)20XE, en dan daar wat leuke aanpassinkjes erop en eraan.....
en echt niet alleen omdat ik zo'n blok heb liggen

een 16V kan ook 200+ pkaas draaien
Dat is idd zo ja.. en het is nog leuk ook. Je pleurt hem naast een Turbo en dan.. :shock: :shock: :)

Geplaatst: 21 mar 2004 22:35
door Pluisman
als ik mocht kiezen zou ik voor een inbouw van een v6 gaan

Geplaatst: 21 mar 2004 22:51
door Bart(astra)
Pluisman schreef:als ik mocht kiezen zou ik voor een inbouw van een v6 gaan
Staat iig heel erg vet in een astraatje !

Enne, doe dan maar meteen da v6 blokje uit die paarse calibra :wink: :lol:

Geplaatst: 29 mar 2004 07:33
door sandro
heb net mail gehad dat mijn blok waarschijnlijk deze week klaar is

sandro

Geplaatst: 29 mar 2004 09:21
door Laagvlieger
Beter! :thumbsup:

Geplaatst: 29 mar 2004 12:18
door Pluisman
ah beter... 8)

Geplaatst: 07 apr 2004 07:19
door sandro
heb net mailtjes gestuurd voor wat info over turbo revisie hoop dat ze me gauw terug mailen zodat ik dat ding ook weg kan brengen ....

want het is de bedoeling dat het blok er voor de zomer ingaat maar dan moet ik wel alles kompleet hebben


sandro

Geplaatst: 07 apr 2004 21:20
door Bart(astra)
ja, je blijft er wel lekker zoet mee zo !

Maar je kan strax ook blij zijn, dat je het zo hebt gedaan !!\

TOPPIE

Geplaatst: 07 apr 2004 21:57
door Bossa'
sandro schreef:heb net mailtjes gestuurd voor wat info over turbo revisie hoop dat ze me gauw terug mailen zodat ik dat ding ook weg kan brengen ....

want het is de bedoeling dat het blok er voor de zomer ingaat maar dan moet ik wel alles kompleet hebben


sandro
he sandro,

Heb je eigenlijk alles compleet van je/een LET-je?Dus kabelboom,stuurapp,bak,naven enz. Of heb je toen alleen de motor gekocht... :roll:

Speedequipment levert mij binnenkort ook wat af...hehe 8) (.....Afbeelding.....)

Geplaatst: 08 apr 2004 18:02
door sandro
motor , 6 bak , stuurapparaat , kabelboom....

naven??????

verder heb ik een uitlaat stuk appart gekocht vanaf de turbo tot de kat(die ik niet heb)...

sandro

Geplaatst: 08 apr 2004 18:43
door Bossa'
Calibra C20LET(4x4) heeft toch 5 gats-naven?Afbeelding

Voorbeeld:
Afbeelding

Advertentie op marktplaats

Geplaatst: 08 apr 2004 18:47
door jeffrey c20let
Bossa' schreef:Calibra C20LET(4x4) heeft toch 5 gats-naven?Afbeelding

Voorbeeld:
Afbeelding

Advertentie op marktplaats
Aandrijfassen en de naaf blijfen gewoon het zelfde met let blokje er in

jeffrey

Geplaatst: 08 apr 2004 18:55
door Bossa'
Dus de aandrijfassen van een C20XE passen ook gewoon in een F28(6 bak)?Of moet je die laten aanpassen?Jij hebt er(aan je naam te zien) toch ook een LET in?Misschien kan je sandro wat tips,aanwijzingen geven. :wink: