project c20xe>c20let hij rijdt weer !!!!!!!
project c20xe>c20let hij rijdt weer !!!!!!!
nou van af deze week gaat mijn project een beetje lopen..
donderdag gaat mijn c20let naar speedequipment voor revisie...
ook heb ik de grotere geventileerde schijven binnen 288x24 deze ga ik volgende weekende proberen in te bouwen samen met de calibra turbo remklauwen...
gele koni's met apex veren moeten er ook binnen twee weken opzitten maar dat is nog niet zeker want diegene die dat gaat doen weet nog niet wanneer hij tijd heeft...????
sandro
donderdag gaat mijn c20let naar speedequipment voor revisie...
ook heb ik de grotere geventileerde schijven binnen 288x24 deze ga ik volgende weekende proberen in te bouwen samen met de calibra turbo remklauwen...
gele koni's met apex veren moeten er ook binnen twee weken opzitten maar dat is nog niet zeker want diegene die dat gaat doen weet nog niet wanneer hij tijd heeft...????
sandro
Laatst gewijzigd door sandro op 17 nov 2004 00:02, 18 keer totaal gewijzigd.
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
hier wat foto's
sandro
Laatst gewijzigd door sandro op 04 feb 2004 07:02, 2 keer totaal gewijzigd.
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
ze zijn van mathijssen en kostte 225 pleuro's
ik geloof dat hij de enige is die die dingen 4 gaats leverd
ik had ook gebeld met remola voor brembo maar die kon ze niet leveren..
die belde me na een week terug en zei dat die maat schijven nergens te koop waren origineel 4 gaats..
wel kon hij 5 gaats omboren maar dan verviel wel de garantie maar daar ben ik maar niet aan beggonnen
sandro
ik geloof dat hij de enige is die die dingen 4 gaats leverd
ik had ook gebeld met remola voor brembo maar die kon ze niet leveren..
die belde me na een week terug en zei dat die maat schijven nergens te koop waren origineel 4 gaats..
wel kon hij 5 gaats omboren maar dan verviel wel de garantie maar daar ben ik maar niet aan beggonnen
sandro
- soulhustler
- forum-gebruiker
- Contacteer:
speedequipment zit bij mij om de hoek!!!!gasten leveren goed werk af!!Gaan ze donderdag gelijk beginnen??Ik breng van de week nog even een cilinderkoppie langs bij hun om te vlakken dus ik zal is even kijken wat ze met je blok gaan uitspoken!!
Laatst gewijzigd door soulhustler op 22 okt 2005 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
zo vandaag de nieuwe schijven , blokken en klauwen erop gezet...
zoals je ziet eerst een wiel
wie er af en dan kom je dit tegen
eerst de klauw er af en dan de schijf eraf (ben blij dat ik zo'n slag schroevendraaier gehaald had anders was het niet gelukt)
en dan heb je de oude en de nieuwe schijf bij elkaar
dan eerst de centreer ring op de as en het ijzer iets verbuigen anders loopt het tegen je nieuwe schijf aan
vervolgens de nieuwe schijf over de as en centreer ring
en dan de gereviseerde klauw compleet men ebc green stuff erbij
zo zit de klauw op de schijf
en dan kan na het ontluchten van de remleiding het wiel er weer op
dit ben ik aan het klooien met de nieuwe klauw
en dan ziet het er zo uit nadat alles gewassen is
zo dit was weer een zondag werk al met al viel het best mee alleen in het begin een beetje aan het klooien geweest om die remklauwen los te krijgen maar verder ging het wel
sandro
zoals je ziet eerst een wiel
wie er af en dan kom je dit tegen
eerst de klauw er af en dan de schijf eraf (ben blij dat ik zo'n slag schroevendraaier gehaald had anders was het niet gelukt)
en dan heb je de oude en de nieuwe schijf bij elkaar
dan eerst de centreer ring op de as en het ijzer iets verbuigen anders loopt het tegen je nieuwe schijf aan
vervolgens de nieuwe schijf over de as en centreer ring
en dan de gereviseerde klauw compleet men ebc green stuff erbij
zo zit de klauw op de schijf
en dan kan na het ontluchten van de remleiding het wiel er weer op
dit ben ik aan het klooien met de nieuwe klauw
en dan ziet het er zo uit nadat alles gewassen is
zo dit was weer een zondag werk al met al viel het best mee alleen in het begin een beetje aan het klooien geweest om die remklauwen los te krijgen maar verder ging het wel
sandro
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Toppie man !
Nou heb ik eindelijk eens antwoord op mijn vraag van een half jaar terug, of de waaier velgen er omheen passen ! JIHOE !!!
Nou ga ik maar eens gauw matthijssen achter de vodden zitten, want die zou voor mij een mooie prijs maken voor dezelfde schijven als jij + ook meteen geboorde achter !
Nou heb ik eindelijk eens antwoord op mijn vraag van een half jaar terug, of de waaier velgen er omheen passen ! JIHOE !!!
Nou ga ik maar eens gauw matthijssen achter de vodden zitten, want die zou voor mij een mooie prijs maken voor dezelfde schijven als jij + ook meteen geboorde achter !
ik wou ook meteen achter bestellen alleen kon hij me niet vertellen of het motief van de boringen het zelfde was dus toen heb ik alleen de voorschijven besteld...
er is niet veel keus hoor voor die schijven 24x288.....
@bart het past echt precies ik denk dat er nog een paar milimeter tussen zit!!!!
sandro
er is niet veel keus hoor voor die schijven 24x288.....
@bart het past echt precies ik denk dat er nog een paar milimeter tussen zit!!!!
sandro
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Ik had ook al het vermoeden dat Matthijssen alles bij EDS vandaan haalt.. en er dan even een mooi bedrag op gooit..
Zelfde set was namelijk bij Matthijsen 250 euro duurder.. alleen jast M-Tech er dan even een paar gaatjes in
Zelfde set was namelijk bij Matthijsen 250 euro duurder.. alleen jast M-Tech er dan even een paar gaatjes in
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: