Paar vraagjes
- Trompie
- forum-gebruiker
- Auto('s): Astra GSi 3.0 24v V6, Astra GSi 2.0 16v Turbo
- Contacteer:
Paar vraagjes
De meesten zullen wel denken wie is die kerel toch die zo af en toe een berichtje achterlaat! Nou ik ben dus Erik Trompert. Ik heb sinds 9mei 2006 mijn rijbewijs en ben al verliefd op de gsi sinds ik 10jaar was! Momenteel rijd ik nog in een astra f station.
Ik ben HBO student en zit in wageningen op school. Ik kon destijds de station voor een schappelijke prijs kopen van mijn buurman. Daarnaast leek het mijn ook niet verkeerd om met een auto te beginnen die niet meteen teveel vermogen heeft. Want als je je rijbewijs haalt betekent dit niet dat je kunt rijden en dat je het gevoel van de auto in de vingers hebt. Ik heb dit zelf ook gehad met een corsa a, achterop een auto gegleden in de file.
Daarnaast had ik ook niet meteen het geld om een Gsi te ONDERHOUDEN. Een gsi kopen voor pak en beet 2000 euro kan iedereen, maar hem dan ook houden en goed onderhouden is een 2e. Ik ben mij bewust van de onderhoudskosten van een gsi. En heb daarom nog maar gewacht met het aanschaffen van een gsi.
In april moet de station weer voor apk en dit zal voor mijn gevoel weinig problemen leveren, als hij gekeurt is is het de bedoeling dat er een gsi komt. Ik kijk regelmatig rond op site's zoals marktplaats, speurders, autoscout, etc. Over het algemeen gsï'tjes genoeg!
Het probleem alleen is: Ik wil graag een C20XE, misschien is alleen die eis al te hoog. De C20XE'tjes die je dan vind op bv marktplaats zijn vaak slecht onderhouden of ze hebben er de meest vreselijk rommel aan vast geplakt. Een cosworth taartschep die het raportcijfer van de gsi met 1 verandering van een 9 een 5 maakt en dan moet ik al helemaal niet beginnen over de vreselijke bumpers.
De mensen die deze spullen monteren zijn slecht voor het imago van de gsi/gsi rijders. (let op! dit is mijn mening)