Auto valt uit.
Auto valt uit.
Mijn probleem:
Als ik mijn knipperlichthendel naar onder druk (dus naar links afslaan), dan valt mijn auto binnen 10 seconden volledig uit.
De lampjes branden wel op mijn dashboard.
Maar ik kan mijn auto erna gewoon direct weer starten. Maar als ik weer mijn knipperlicht op links zet, gebeurt het zelfde.
De hendel is al vervangen want die was al kapot.
kan iemand mij helpen?
Als ik mijn knipperlichthendel naar onder druk (dus naar links afslaan), dan valt mijn auto binnen 10 seconden volledig uit.
De lampjes branden wel op mijn dashboard.
Maar ik kan mijn auto erna gewoon direct weer starten. Maar als ik weer mijn knipperlicht op links zet, gebeurt het zelfde.
De hendel is al vervangen want die was al kapot.
kan iemand mij helpen?
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
-
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
kijk toch eens onder je stuur naar de draden. Links van je stuurnaaf (dus links van het contactslot) lopen twee dikke draden, een rode en een zwarte. volg die draden en kijk of er ergens iets gebeurd is...
is het probleem gekomen sinds het vervangen van de hendel?
is het probleem gekomen sinds het vervangen van de hendel?
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
oke ik zit even overdreven te denken, aan de draden onder je voetpaneel, onder je deur/ naast je stoel
je alarm zit op je knippers aangesloten, je knipperdraden lopen langs je benzinepompdraden naast je passagiersstoel.
in een wild scenario kunnen er draden openliggen, als je richting aangeeft onderbreek de stroom je pomprelais o.i.d
je alarm zit op je knippers aangesloten, je knipperdraden lopen langs je benzinepompdraden naast je passagiersstoel.
in een wild scenario kunnen er draden openliggen, als je richting aangeeft onderbreek de stroom je pomprelais o.i.d
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi