Waarschuwings-lampje knippert / brand vaag
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
Waarschuwings-lampje knippert / brand vaag
Ik heb een probleempje..
Ik had vorige week onder een klein stukje rijden,
dat het waarschuwings-lampje (rood uitroepteken / handrem lichtje) heel af en toe eens ging knipperen..
Het lampje blijft geen 2 seconden staan omdat het dan weer weg valt, en daarna weer even gaat knipperen..
Ik heb alle vloeistof-peilen al gecheckt, en deze zijn prima..
(en nee.. heb de handrem er ook niet op staan )
Maar wat zou dit kunnen zijn ?
Ik had vorige week onder een klein stukje rijden,
dat het waarschuwings-lampje (rood uitroepteken / handrem lichtje) heel af en toe eens ging knipperen..
Het lampje blijft geen 2 seconden staan omdat het dan weer weg valt, en daarna weer even gaat knipperen..
Ik heb alle vloeistof-peilen al gecheckt, en deze zijn prima..
(en nee.. heb de handrem er ook niet op staan )
Maar wat zou dit kunnen zijn ?
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
remblokkies op ???? remvloeistof niveau ????
even checken die zooi..
even checken die zooi..
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
idd toevalligqgenius schreef:Ook toevallig, ik wil net een nieuw topic starten over dit probleem.
Ik heb namelijk sinds 2 dagen hetzelfde probleem.
Af en toe gaat ie knipperen. en vooral in bochten naar rechts.
Zit er ergens een sensor die sluiting maakt? Maar waar.
had et ook een dag wel en paar dagen weer niet..
Maar heb nu remvloeistof bijgevuld.. (zat precies bij het minimum, dus maybe bij bochten dat hij dan onder het minimum komt.. en daardoor af en toe gaat knipperen..)
Kheb net een stuk gereden, maar zoals het nu lijkt is het over..
Thnx Jeff..
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Als je remvloeistof laag staat, zou ik eerst een kijken of je blokken niet versleten zijn.
Die vloeistof blijft normaal altijd z'n niveau houden, tenzij de blokken slijten en de remzuiger meer naar buitenstaat = vulling van je remklauw, en daalt je niveau in je potje.
Bijvullen is geen optie.
Die vloeistof blijft normaal altijd z'n niveau houden, tenzij de blokken slijten en de remzuiger meer naar buitenstaat = vulling van je remklauw, en daalt je niveau in je potje.
Bijvullen is geen optie.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer: