Verschil in tellerhuizen
Verschil in tellerhuizen
Waarom verschillen deze 2 tellerhuizen? Wie kan mij vertellen wat t verschil is, en welke moet in een 1.8 16v?
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
WTF is dit??
Het lijkt erop dat iemand iets heeft doorverbonden....
Waarom is dit en wat heeft het voor functie? Het is het ABS lampje met motorstoringslampje..
Het lijkt erop dat iemand iets heeft doorverbonden....
Waarom is dit en wat heeft het voor functie? Het is het ABS lampje met motorstoringslampje..
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
vdf
ik kan het zo voor je bekijken!! zal morge es koekeloeren. of ist niet meer nodig??
en moet de W waarde altijd hetzelfde zijn?? ik had namelijk een calibra klok met W1068 ofzo en ik heb orgineel W1111 erin. ik wil dus een 240 teller erin zetten vanwege de motorswap. alleen gaf de 240 teller uit de calibra (W1068) een veelste hoog verbruik aan op me boordcomputer. of zal ik eerst de - er 15 min af moeten hebben voordat hij de nieuwe teller herkent ofzo???
Als de W waarde altijd ehtzelfde moet zijn moet ik dus opzoek naar een 240 teller met W1111.
misschien iemand die dit weet>?>
en bestel zodra ik de goede teller heb, deze platen:
http://img259.imageshack.us/img259/4218 ... gsimt0.jpg
kosten 45 euro, en voor 15 euro extra heb je Gsi16v in het midden staan ipv OPC
maar eerst maar es de tellerklok voor elkaar krijgen.
en moet de W waarde altijd hetzelfde zijn?? ik had namelijk een calibra klok met W1068 ofzo en ik heb orgineel W1111 erin. ik wil dus een 240 teller erin zetten vanwege de motorswap. alleen gaf de 240 teller uit de calibra (W1068) een veelste hoog verbruik aan op me boordcomputer. of zal ik eerst de - er 15 min af moeten hebben voordat hij de nieuwe teller herkent ofzo???
Als de W waarde altijd ehtzelfde moet zijn moet ik dus opzoek naar een 240 teller met W1111.
misschien iemand die dit weet>?>
en bestel zodra ik de goede teller heb, deze platen:
http://img259.imageshack.us/img259/4218 ... gsimt0.jpg
kosten 45 euro, en voor 15 euro extra heb je Gsi16v in het midden staan ipv OPC
maar eerst maar es de tellerklok voor elkaar krijgen.