Voltmeter en oliedrukmeter uit Calibra in Gsi bouwen
Voltmeter en oliedrukmeter uit Calibra in Gsi bouwen
Ik wil deze in mijn GSi bouwen
Hoe moet je dit aansluiten eigenlijk,het gaat om een
Voltmeter en oliedrukmeter
Hoe moet je dit aansluiten eigenlijk,het gaat om een
Voltmeter en oliedrukmeter
Astra Station GSi 16v
Voltmeter: aansluiten op je 12v bedrading ergens...
Oliedrukmeter: aansluiten op een drukgever. Daar moet je even eentje voor bestellen die 4 polen heeft, anders kun je alleen je meter aansluiten en is je waarschuwingslampje op je dashboard ongebruikt. Met een 4 polige sensor kun je ze gewoon beide aansluiten...ideaal!
Oliedrukmeter: aansluiten op een drukgever. Daar moet je even eentje voor bestellen die 4 polen heeft, anders kun je alleen je meter aansluiten en is je waarschuwingslampje op je dashboard ongebruikt. Met een 4 polige sensor kun je ze gewoon beide aansluiten...ideaal!
Wie heeft precies dezelfde meters erin zitten die uit een Calibra komenMelbo schreef:Voltmeter: aansluiten op je 12v bedrading ergens...
Astra Station GSi 16v
-
- Oud-Clublid
Ik zal vanavond (lees laat rond 24:00uur (ben aan het werk)) een foto plaatsen. Deze heeft ze in het middenconsole.Diem schreef:Ik wil zien hoe het eruit ziet incl. dat houdertjeMelbo schreef:Wat maakt dat uit dan? Aansluiting is hetzelfde hoor...welke meters het zijn boeit niet.Diem schreef:Wie heeft precies dezelfde meters erin zitten die uit een Calibra komen
Ik wacht eropThe Undertaker schreef:Ik zal vanavond (lees laat rond 24:00uur (ben aan het werk)) een foto plaatsen. Deze heeft ze in het middenconsole.Diem schreef:Ik wil zien hoe het eruit ziet incl. dat houdertjeMelbo schreef: Wat maakt dat uit dan? Aansluiting is hetzelfde hoor...welke meters het zijn boeit niet.
Astra Station GSi 16v
-
- Oud-Clublid