Theo zijn Gsi: Nieuwe foto's!
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Theo zijn Gsi: Nieuwe foto's!
Nou ik zal maar ook is beginnen met een topic!
Ik ben een tijd geleden aan me ice begonnen voor in de kofferbak!
dit was nog in de periode dat ik nog een 1.6 had en alles i overgehuist naar den gsi
alles gaan lijmen
Toen zijn we gaan frezen ! voor de verdieping van het plexiglas
Nou toen kregen we dit
En dan is dit het totaal plaatje
Vandaag heb ik alles bekleed en zal morgen een foto van maken van het eind resultaat, nu is dus de kofferbak klaar!
Volgende project is dat de auto naar de spuiter gaat half juli om de zijschade incl vandalisme aan de motorkap te laten spuiten.
zodra ik terug kom vd vakantie staat de auto weer lekker in de lak!
dan zijn de wielen aan de buurt.
Maar als eerste hoop ik aankomende week me nieuwe uitlaat te krijgen!
en de week erop ga ik me module met klapsleutel inbouwen!
Ik ben een tijd geleden aan me ice begonnen voor in de kofferbak!
dit was nog in de periode dat ik nog een 1.6 had en alles i overgehuist naar den gsi
alles gaan lijmen
Toen zijn we gaan frezen ! voor de verdieping van het plexiglas
Nou toen kregen we dit
En dan is dit het totaal plaatje
Vandaag heb ik alles bekleed en zal morgen een foto van maken van het eind resultaat, nu is dus de kofferbak klaar!
Volgende project is dat de auto naar de spuiter gaat half juli om de zijschade incl vandalisme aan de motorkap te laten spuiten.
zodra ik terug kom vd vakantie staat de auto weer lekker in de lak!
dan zijn de wielen aan de buurt.
Maar als eerste hoop ik aankomende week me nieuwe uitlaat te krijgen!
en de week erop ga ik me module met klapsleutel inbouwen!
Laatst gewijzigd door Theo Gsi op 09 mei 2009 11:01, 23 keer totaal gewijzigd.
Die Kraft der Zwei Liter
Hoogglans zwart promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik heb hem ook, de mijne is door een lasaktie aan de auto overleden, daar kunnen ze NIET tegen, ik heb toen een nieuwe gekregen van de verkoper, en die doet het perfekt, tot een metertje of 50 - 602.nullutje schreef:die klapsleutel cv heb ik ook gehad. Grote troep!!
was binnen een maand al kapot.
@ Melbert : voor audioshit inbouwen weet Marty nog wel een adressie
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Da Evil Michael
- forum-gebruiker
- Theo Gsi
- forum-gebruiker
- Auto('s): Opel Astra F 92 1.6 8v, Opel Corsa B 1.6 16v GSI, Opel Astra Gsi 2.0 8v, Opel Corsa C 2002 1.2 16v, Opel Kadett D 1.3S
Ik kan is kijken!
Maar heb een nieuw iets.
een sneakprevieuw
http://members.home.nl/the.wenting/Astr ... TMNFVV.jpg
Maar heb een nieuw iets.
een sneakprevieuw
http://members.home.nl/the.wenting/Astr ... TMNFVV.jpg
Die Kraft der Zwei Liter
Rieger promoteam
audio-system promoteam
Rieger promoteam
audio-system promoteam
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Kadeath Champion leer waarvan één zitting in de revisie is, en een afkortzaag
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik hoop wel dat je niet de afkortzaag hebt gebruikt om de zitting te amputeren.... dan is je stoffeerder niet blij
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- gsi driver
- forum-gebruiker
leer
ik heb ook zo'n interieur is echt mooi, als de wangen versleten zijn kun je die dan gewoon laten vervangen? bij mij zijn ze nog wel goed alleen wil ik wel een keer laten doen !!!! dan zijn ze weer als nieuw groeten jelle
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
-
- Oud-Clublid
Re: leer
Bijna iedere bekleder zal een stoel kunnen repareren/opvullen. Misschien dat je bij Recaro zelf wangen kunt verkrijgen. (was bij de Kadett D GTE in ieder geval wel zo)gsi driver schreef:ik heb ook zo'n interieur is echt mooi, als de wangen versleten zijn kun je die dan gewoon laten vervangen? bij mij zijn ze nog wel goed alleen wil ik wel een keer laten doen !!!! dan zijn ze weer als nieuw groeten jelle
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Na goed, heb wel vaker gelezen dat iemand z'n auto bekrast is... je weet niet wat er voor mongolen los lopen.Theo Gsi schreef:hahahaGSi Twente schreef:Tip: om vandalisme te voorkomen, PSV vaantje verwijderen.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
heb geen vaantjes in me auto zitten en ze bekrassen me auto nog... ben ik zon stoute jongen dan?GSi Twente schreef:Na goed, heb wel vaker gelezen dat iemand z'n auto bekrast is... je weet niet wat er voor mongolen los lopen.Theo Gsi schreef:hahahaGSi Twente schreef:Tip: om vandalisme te voorkomen, PSV vaantje verwijderen.