Hoi!
Kan elke F28 bak omgebouwd worden naar pulsgever?
Ik heb nog een aangepaste digidash liggen, en na daar even mee te hebben gespeeld wil ik deze als het past toch gaan inbouwen.
Iemand een idee?
Digidash op F28 ?
- GrinX
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Digidash op F28 ?
Grtz, GrinX
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Volgens mij zijn er een HOOP F28's ZONDER telleraansluiting. In dat geval zul je eerst de aansluiting erin moeten laten maken.
Als hij een kabel aansluiting heeft , plug en Play ? !
Als hij een kabel aansluiting heeft , plug en Play ? !
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
volgens mij zitten de verschillen aan de bak kant. een Je kunt ook gewoon een XE tellerbak op een F28 gebruiken.
Dus mechanisme in de bak zou dan gelijk moeten zijn. Dus Inderdaad.. Pulsgever derin rossen en karren met die bak.
Dus mechanisme in de bak zou dan gelijk moeten zijn. Dus Inderdaad.. Pulsgever derin rossen en karren met die bak.
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- GrinX
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Hmmm das wel kinky danMarty schreef:volgens mij zitten de verschillen aan de bak kant. een Je kunt ook gewoon een XE tellerbak op een F28 gebruiken.
Nu alleen nog een pulsgever en een kabel scoren dan
Grtz, GrinX