schakelaar op versnellingsbak voor achteruitrijlicht.
schakelaar op versnellingsbak voor achteruitrijlicht.
weet iemand of de dealer zon schakelaar normaal gesproken op voorraad heeft liggen???
het gaat om een F28 6 bak.
Zijn ze van alle type versnellingsbakken het zelfde of moet ik er een specifiek voor de F28 hebben?
auto afgekeurd omdat de achteruitrij lampen niet gaan branden als ik hem in zijn achteruit zet.
net even de stekker overbrugt waarna de lampen het gaan doen dus duidelijk dat het in de schakelaar zit,of kan het ook nog in de afstelling zitten van de versnellingen???
het gaat om een F28 6 bak.
Zijn ze van alle type versnellingsbakken het zelfde of moet ik er een specifiek voor de F28 hebben?
auto afgekeurd omdat de achteruitrij lampen niet gaan branden als ik hem in zijn achteruit zet.
net even de stekker overbrugt waarna de lampen het gaan doen dus duidelijk dat het in de schakelaar zit,of kan het ook nog in de afstelling zitten van de versnellingen???
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
das meteen de goede ????? ik heb het vaker gehad dat ik hier een nummer heb gevraagd ,en dan snappen ze er bij de dealer niets van ...op zon toon van dat nummer bestaat helemaal niet..........
ik ga morgen meteen bellen...
ik ga morgen meteen bellen...
toen de mens er achter kwam dat melk van uit een koe kwam, waar was hij toen in hemelsnaam mee bezig????????
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: