Toyo Proxis
Toyo Proxis
Iemand ervaring met deze band.... prijs/kwaliteit ok?
alle opmerkingen welkom!
alle opmerkingen welkom!
Ik maak geen verkeerde beslissingen, alleen soms minder geslaagde.. / nu X20XER 2000 OPC #1171 / ex c18xe 1994.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
Vrachtwagens, de natuurlijke verkeersremmers.
- GrinX
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Fijne band, met regen weer vind ik de T1-S niet echt geweldig, band is wel slijtage gevoelig bij een pittige rijstijl.
Ik heb zelf de BF Goodridge G-Force en ben daar zeer te spreken over.
Band plakt heerlijk, geweldig bochten gedrag, slijtage nog niet bekend, daar heb ik ze te kort voor.
Tot dusver de beste band die ik tot nu toe gehad heb.
Ik heb zelf de BF Goodridge G-Force en ben daar zeer te spreken over.
Band plakt heerlijk, geweldig bochten gedrag, slijtage nog niet bekend, daar heb ik ze te kort voor.
Tot dusver de beste band die ik tot nu toe gehad heb.
Grtz, GrinX
- DerbiMikey
- forum-gebruiker
- Contacteer:
ikzelf gebruik ze...en mijn buurjongen ook...
kmoet zeggen dat ik met nat weer niet had verwacht zoveel grip te hebben(op circuit) en met droogweer zijn t helemaal klevers...
het zijn idd wel rubbervreters als je een pittige rijstijl hebt, maar ik vind ze het geld zeker wel waard!
(eigenlijk moet je t zelf proberen om te geloven;))
verder hebt ik weinig ervaring met andere merken onder de gsi, want deze zaten al op de velgen toen ik de gsi kocht...
t kan dus best zijn dat de bf goodridge g-force of nieuwe bridgestone potenza's het nog beter doen...maar daar weet ik de prijzen ook niet van...
op de waaiers hebt ik een set snowprox zitten voor de winter, die met sneeuw ook heel goed hun werk doen...
(dit heb ik iig vernomen van de vorige eigenaar v/d gsi... )
kmoet zeggen dat ik met nat weer niet had verwacht zoveel grip te hebben(op circuit) en met droogweer zijn t helemaal klevers...
het zijn idd wel rubbervreters als je een pittige rijstijl hebt, maar ik vind ze het geld zeker wel waard!
(eigenlijk moet je t zelf proberen om te geloven;))
verder hebt ik weinig ervaring met andere merken onder de gsi, want deze zaten al op de velgen toen ik de gsi kocht...
t kan dus best zijn dat de bf goodridge g-force of nieuwe bridgestone potenza's het nog beter doen...maar daar weet ik de prijzen ook niet van...
op de waaiers hebt ik een set snowprox zitten voor de winter, die met sneeuw ook heel goed hun werk doen...
(dit heb ik iig vernomen van de vorige eigenaar v/d gsi... )
---Opel Astra GSI---
-Derbi GPR ProRace-
-Derbi Senda GP 84cc-
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Station c20xe
- forum-gebruiker
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Pirelli P-Zero Nero, met een goed onderstel echt wel dé betere band.
Of de Goodyear Eagle GS-D3, das ook op nat een droog een klever.
Toyo is op nat idd minder...
Prijstechnisch, is de Pirelli gezien de eigenschappen beter.
Of de Goodyear Eagle GS-D3, das ook op nat een droog een klever.
Toyo is op nat idd minder...
Prijstechnisch, is de Pirelli gezien de eigenschappen beter.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
yokohama parada spec 2 superband, slijt minder hard dan een toyo en betere grip op zowel droog als nat. de wang is utra stijf.
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... ada+Spec-2
vind zelf de toyo T-1s nie zo super. wang is vrij zacht en profiel maakt veel lawaai. leuk om op te burnen maar meer ook niet.
http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... ada+Spec-2
vind zelf de toyo T-1s nie zo super. wang is vrij zacht en profiel maakt veel lawaai. leuk om op te burnen maar meer ook niet.
ex astra SE rijder.Seat Leon cupra R powered bij SKN 280 pk 360 Nm
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Dan kun je beter een set Dunlop SP9000 halen.
Toyo is jammer van de centen...
Omdat alleen er van die achterlijke the fast en furious knakefilmpjes worden gemaakt, en dan lijkt dat het goeie banden zijn..
Heb verscheidene banden gereden, o.a. die toyo's, maar met een goed onderstel ga je met nat weer zo rechtuit of komt je de kont bij.
Zelfde met de Pirelli P5000, daarmee kun je dwarsover de rotonde heen, maar dan wel met een 180 graden erbij...
De Pirelli's P-Zero Nero, kun je nog zo hard mee lopen roppen, dingen blijven grip houden.
Zelfs bij Niels op het industrieterrein bij hem in het dorp, nat weer, lange flauwe bocht, meeste mensen zouden het zweet al in de naad hebben staan, maar die Pirelli's houden grip!
Omdat alleen er van die achterlijke the fast en furious knakefilmpjes worden gemaakt, en dan lijkt dat het goeie banden zijn..
Heb verscheidene banden gereden, o.a. die toyo's, maar met een goed onderstel ga je met nat weer zo rechtuit of komt je de kont bij.
Zelfde met de Pirelli P5000, daarmee kun je dwarsover de rotonde heen, maar dan wel met een 180 graden erbij...
De Pirelli's P-Zero Nero, kun je nog zo hard mee lopen roppen, dingen blijven grip houden.
Zelfs bij Niels op het industrieterrein bij hem in het dorp, nat weer, lange flauwe bocht, meeste mensen zouden het zweet al in de naad hebben staan, maar die Pirelli's houden grip!
"hochdrehzahlprinzip"
Jah weet ik.GSi Twente schreef:Dan kun je beter een set Dunlop SP9000 halen.
Maar ik heb geen SP9000 centen.