Pagina 1 van 3
de GSi van Army GSi ( update 08-06-07 )
Geplaatst: 29 mar 2007 14:29
door Army Gsi
hey peepz...
hier alvast van mijn topic.
net zoals J.W is het bij mij ook op een langdurige tijd
zo stond mijn gsi op marktplaats te koop:
ook nog met:
standaard uitlaat...
die werd al snel vervangen...was helemaal doorgerot....zat een gat in de onderkant .
dus na 2 a 3 weken was het andere uitlaat
auto ging omhoog en toen zag ik dat de tussenpijp en middendemper ook aan vervanging toe waren.
dus auto weer omloog, middendemper vervanger besteld, grotere tussenpijp.
volgende dag was het er al ( DHL! snel he )
dus auto weer omhoog en dit was het resultaat:
vandaag wordt me auto gemaakt en apk gekeurd.
en dan volgende week ook maar de Kat vervanger ertussen proppen bij Matt op ze werk
.
hier nog wat andere foto's van me astra met de oude ICE erin...
binnenkort komen er nieuwe foto's van me ICE
wat er nog gaat gebeuren aan mijn Astra:
Ramen blinderen.
andere Rims
leer interieur
zit sterk te denken om motorische veel te doen, geen turbo ofzo, meer in de richting van Trottle Bodies, andere Nok, Chippie
en heel misschien een Rieger kit...maar dat is nog niet cker.
opverzoek van matt:
AGC stickers en nummerplaathouders
voor zover even mijn topic...
ik houd jullie op de hoogte als er iets veranderd en ik zal snel nieuwe foto's
Geplaatst: 29 mar 2007 14:31
door Matt
Je vergeet de AGC stickers en kentekenplaathouders bij wat je nog wil doen!!!
Blijft een mooi karretje hoor
Geplaatst: 29 mar 2007 14:32
door Army Gsi
upje!
thanks to matt
Geplaatst: 29 mar 2007 14:36
door Roy 2.0 16v
dus jij had binnen een maand ook alweer extra geld moeten smijten voor achterstallig onderhoud.. of wist je al dat sommige onderdelen verrot waren ?
Geplaatst: 29 mar 2007 14:41
door Army Gsi
Roy 2.0 16v schreef:dus jij had binnen een maand ook alweer extra geld moeten smijten voor achterstallig onderhoud.. of wist je al dat sommige onderdelen verrot waren ?
jah, hij had verteld dat de orginele uitlaat er nog onder zat enzo.
heb hem 17/07/2006 gekocht. en nog nooit problemen mee gehad.
alleen de noodzakelijke dingen vervangen, zoals Riem vervangen+spanrollen en al die zooi, olie filter, benzinefilter, accu.
hij heeft me nog nooit in de steek gelaten.
Geplaatst: 04 apr 2007 18:07
door Army Gsi
beloofde pics!!!
dit is me ICE wat er nu in me achterbak hangt,
Pioneer 500 watt woofer
Climax 2000 watt woofer
Climax 5.0 Condensator
Climax 1600 watt Bullit Versterker
Jbl Gto speakers in hoedeplank.
*binnen kort gaat de Zilvere Pioneer weg en komt er nog een Climax.
me motor met standaard luchtfilter gemonteerd ( thnx to marty )
nieuwe MotorkapLifts.
en heb de stickers!
binnenkort weer een update:
met o.a:
velgen waarschijnlijk.
ramen geblindeert.
Geplaatst: 04 apr 2007 22:15
door Diem
Diss Ontsteking
even
Geplaatst: 04 apr 2007 22:39
door Delax80
ziet er goed uit
Geplaatst: 04 apr 2007 22:43
door Diem
Is dat je km stand op je distrikap 260734
Geplaatst: 04 apr 2007 23:42
door Army Gsi
Diem schreef:Is dat je km stand op je distrikap 260734
jups, dat is mijn km stand
MAAR.
motor is volledig gereviseerd bij 160.000 km ongeveer.
dus kan nog wel een tijdje door
en indd
DIS onsteking
M2.8
Astra is uit oktober 93, dus eerste 94 model
Geplaatst: 04 apr 2007 23:51
door Sounddragon
Nieuwe klus, met spoed : bovenste veerpootrubbers ! ! ! ! Oh wat zal ie ongelofelijk veel strakker sturen
Zijn beide kanten compleet uitgescheurd zo te zien... echt even doen op korte termijn
Ziet er prima uit voor de rest... ICE kan wel een mooi jasje gebruiken
Geplaatst: 05 apr 2007 00:02
door Rallyastra
Rubbers kopuh ?
Geplaatst: 05 apr 2007 00:58
door Army Gsi
Rallyastra schreef:Rubbers kopuh ?
€???
moet ik indd ook even doen
anders heb ik ze dadelijk door me motorkap heen
Geplaatst: 05 apr 2007 01:15
door Army Gsi
Sounddragon schreef:Ziet er prima uit voor de rest... ICE kan wel een mooi jasje gebruiken
jah, dat komt er wanneer de 2de climax woofer en 2de versterker er is
dsa
Geplaatst: 05 apr 2007 10:23
door Delax80
bij mij zijn die rubbers +-'s hetzelfde.....maar ze zitten nog wel vast als ware. is dit makkelijk te vervangen????? wat moet er dan gebeuren??
als het goed tedoen is wil ik ook wel 2 stuks Niels!
Geplaatst: 05 apr 2007 11:31
door Rallyastra
Maar even mee naar zandvoort nemen ? of moet ik ze opsturen.
Geplaatst: 05 apr 2007 12:04
door Matt
Rallyastra schreef:Maar even mee naar zandvoort nemen ? of moet ik ze opsturen.
Zandvoort! Stefan gaat zelf niet maar ik ben er wel
Vandaag weer effe verder klussen aan de mijne en die van Stefan dus snel weer wat updates
Geplaatst: 05 apr 2007 13:11
door Rallyastra
Dat wist ik, maar vroeg het aan delax360
maar wil ze eventueel ook wel voor stefan mee nemen.
Geplaatst: 05 apr 2007 17:55
door Sounddragon
Is NIET zelf te doen zonder speciaal gereedschap, en daarna MOET je uitlijnen
Geplaatst: 05 apr 2007 18:15
door Rallyastra
Lul niet man
je hoeft alleen maar veerspanners te hebben, en je hoeft niet uit te lijnen, tis een vaste poot waar geen camber van te verstellen is. Uitlijnen moet pas als je je stuurstangen of je subframe hebt losgehaald.
Geplaatst: 05 apr 2007 18:30
door Sounddragon
Nou.. ik weet niet hoe jij het doet, maar ik haal meestal de veerpoot er compleet onderuit, en dan moet toch écht je stuurkogel los...
En veerspanners heeft ook niet iedereen in de schuur liggen he... ik ook niet trouwens..
Daarbij is een slagmoertol op lucht wel erg prettig om die borgmoer op- en van de veerpoot te draaien
De mijne vreet die dingen als koekies op de een of andere manier, dus ik heb het al een paar keer gedaan helaas, en bijna altijd als ik ze eronderuit heb gehad, trekt ie of staat mijn stuur scheef... en gaan we dus weer even langs de Profile om uit te lijnen
Geplaatst: 05 apr 2007 18:36
door Rallyastra
- Moeren losdraaien als de auto nog op de grond staat, daarna de moeren er weer een klein stukje op zodat je veren niet uitelkaar schieten als je je auto omhoog krikt.
- Stuurstangen bij je stuurhuis losdraaien
- Fuseekogel losdraaien
Als je het zonder veerspanners doet je auto op bokjes zetten, wiel er af en de kruk onder je draagarm zodat je je veren op spanning brengt. Dan moet je dik staaldraad pakken en je veren vast binden. Als je de draagarm weer laat zakken ligt je veer er los tussen
Geplaatst: 05 apr 2007 19:04
door Sounddragon
Hmm. op de een of andere manier klinkt de eerste manier slimmer als de 2e, alleen hoe krijg je bij manier 1 de veer weer opgespannen ?? met behulp van het gewicht van de auto ????
Ik heb een keertje zo'n veer uit de spanner zien klappen, je kan in dat bedrijf nog steeds zien waar de muur opnieuw is opgemetseld... dus laat dat 'ijzerdraadje' verhaal maar zitten
Geplaatst: 05 apr 2007 20:02
door Laagvlieger
OEFFF Linke shit.
Bij een collega van me issie ook een keer uit de veerspanner geschoten.
Kwam niet tegen de muur. Maar recht in zijn gezicht
Geplaatst: 05 apr 2007 20:14
door Rallyastra
Ja zou het ook niet zomaar iemand aanraden, maar als je weet wat het doet is het allemaal even gevaarlijk