remmen check
remmen check
ik heb vanaf het begin dat ik me gsi heb een check op me bc en ook nog eens in het duits en dus geef die aan bremsbelag... dus wat heb ik gedaan me remblokken voor vervangen en dat was het dus niet en nu heb ik de sensors doorgelust maar hij blijf dat aangeven... nu moet ik er wel bij zeggen dat de blokken van me handrem aardig op zijn en die nog moet vervangen maar ik heb me laten vertellen dat bij de achterremmen en de handrem geen senzoren zitten...
weet iemand wat het wel kan zijn?
weet iemand wat het wel kan zijn?
Of sensor-(en) kapot of kabelonderbreking heb ik ook gehad. Kweet trouwens niet of doorlussen wel werkt misschien mot tie wel een bepaalde spanning doorgeven(inductive weerstand). Ik heb ze ook laten vervangen vanaf de connector. Maar nu is één kant net boven de connector los weet iemand welke auto(s) dezelfde connector(en) hebben gsi's zijn er op de sloop weinig te vinden Hier in de buurt tenminste...
Mn opa heb zn werk niet afgekregen, mn pa niet en ik zal dus al mn werk ook nooit afkrijgen.
of doorlussen werkt... het is mij door een monteur verteld en een vriend van mij die altijd gsi heeft gereden die had ze ook doorgelust en die 2 mensen kennen elkaar niet dus zou ik er van uit kunnen gaan dat dat wel zo zou zijn tochsuaver schreef:Of sensor-(en) kapot of kabelonderbreking heb ik ook gehad. Kweet trouwens niet of doorlussen wel werkt misschien mot tie wel een bepaalde spanning doorgeven(inductive weerstand). Ik heb ze ook laten vervangen vanaf de connector. Maar nu is één kant net boven de connector los weet iemand welke auto(s) dezelfde connector(en) hebben gsi's zijn er op de sloop weinig te vinden Hier in de buurt tenminste...
- GSi Twente
- forum-gebruiker
En je rijdt al jaren met de zooi doorverbonden ?????Melbo schreef:Voor hoe ik mijn Astra gebruik zijn die OPC-remmen prima (denk ik want moet ze nog steeds eens monteren )!GSi Twente schreef:Echte remmen zijn AP/Brembo/Wilwood.
Laatst gewijzigd door pluggie op 06 jan 2007 00:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
pffff... en al die mensen op mij zo'n commentaar toen men een foto onder ogen kreeg van doorverbonden remblokdikte sensoren.
Maar ik heb ze er nu weer goed onder zitten...
Maar ik heb ze er nu weer goed onder zitten...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Je geeft toch zelf in je eerste post al aan dat je weet dat het je remblokken zijn? Tenminste, dat maak ik eruit op! En idd "bremsbelag" betekent "rembekleding"...normaal gesproken zijn je blokken dan op als je sensoren goed werken, maar door de jaren heen willen die weleens kapot gaan en doen ze het dus niet meer!iwan16V schreef:pffff
na 9 berichten verder weet ik nog niet wat bremsbelag betekend maar volgens mij de meeste van jullie ook niet,maken wel andere uit voor homo's maar brengen zeker de astratje zelf na de garage omdat ze 2 linker handen hebben
eindelijk een fatsoenlijk antwoord dankje en me duits is niet al te best maar weet dat brems remmen zijn en heb de remmen ook na gekeken en voor van idd nodig dus die blokken vervangen en had het vermoeden dat ik een sensor kapot heb gemaakt stukje vanaf gebroken, en die melding gaf die nog steets aan en gister dus doorgelust maar blijft het aan geven daarom snap ik het nietMelbo schreef:Je geeft toch zelf in je eerste post al aan dat je weet dat het je remblokken zijn? Tenminste, dat maak ik eruit op! En idd "bremsbelag" betekent "rembekleding"...normaal gesproken zijn je blokken dan op als je sensoren goed werken, maar door de jaren heen willen die weleens kapot gaan en doen ze het dus niet meer!iwan16V schreef:pffff
na 9 berichten verder weet ik nog niet wat bremsbelag betekend maar volgens mij de meeste van jullie ook niet,maken wel andere uit voor homo's maar brengen zeker de astratje zelf na de garage omdat ze 2 linker handen hebben
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: