PROBLEEEMUH
PROBLEEEMUH
Zit net op de snelweg, wil terug van 5 naar 4, kanniet.
4 is verdwenen. 'er zit geen ingang waar ik naar de 4 kan'
Koppeling weer uit en in, ah nu kan het wel.
Erna 20x keer gedaan, 2x kan het dan niet.
Verder veel pedaal in pedaal uit gedaan, lijkt alsof ene keer pedaal zwaarder gaat dan andere keer.
Erna in stad, idem voor 2, en met afremmen en koppeling in, giergeluid, niet hard.
Verder ist het 9 v/d 10 keer NIET, en de 10e keer is het WEL.
Verder veel pedaal in pedaal uit gedaan, lijkt alsof ene keer pedaal zwaarder gaat dan andere keer.
Erna in stad, idem voor 2, en met afremmen en koppeling in, giergeluid, niet hard.
Re: PROBLEEEMUH
moet je als je stilstaat met draaiende motor in de achteruit zetten (met koppelingspedaal ingetrapt), als je de tanden hoort kraken/poetsen dan moet je de koppelingskabel afstellen.pluggie schreef:Zit net op de snelweg, wil terug van 5 naar 4, kanniet.
als je de koppelingspedaal op laat komen en de koppeling grijpt/reageert als de koppelingspedaal bijna bovenin zit, dan heb je grote kans dat je koppeling (bijna) op is.
en controleer ook even hoeveel versnellingsbak olie erin zit en of de olie zwart is (dan moet je het verversen)
werken is leuk,
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
laat genoeg over voor je collega's
***Geen IMG toegestaan in onderschrift***
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Werkt je handrem alweer?
Zoja, die erop, in z'n 1, en op laten komen, moet uiteraard afslaan.
Net zoals wat ik je toen liet merken, doorslippen, als ie dat doet, dus vol gas geven, dan is ie waarschijnlijk flink aan z'n eind.
Zoja, die erop, in z'n 1, en op laten komen, moet uiteraard afslaan.
Net zoals wat ik je toen liet merken, doorslippen, als ie dat doet, dus vol gas geven, dan is ie waarschijnlijk flink aan z'n eind.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Handrem is ook kassie weilen.
En kben nu met de trein.
En ons ma knalde vanmorgen achteruit in de zijkant van de buren.
Weetje wat ik ga doen, ik koop een tank.
Effe ontopic, kheb geen problemen met accelereren oid, hoewel die best vrij kaal kan zijn hoor, geen idee, zit er 3 jaar in nu, krijg juist bij koppeling in en remmen in 2 bv een ruiskgggggeluid onderin, en soms kom ik bv op versnelling de 4 en 5 niet in. Koppeling uit en weer in, en het kan weer.
Maak morgen wel paar korte ritjes in de buurt om nou eens te kijken wattie allemaal wel en niet doet.
En kben nu met de trein.
En ons ma knalde vanmorgen achteruit in de zijkant van de buren.
Weetje wat ik ga doen, ik koop een tank.
Effe ontopic, kheb geen problemen met accelereren oid, hoewel die best vrij kaal kan zijn hoor, geen idee, zit er 3 jaar in nu, krijg juist bij koppeling in en remmen in 2 bv een ruiskgggggeluid onderin, en soms kom ik bv op versnelling de 4 en 5 niet in. Koppeling uit en weer in, en het kan weer.
Maak morgen wel paar korte ritjes in de buurt om nou eens te kijken wattie allemaal wel en niet doet.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Das mooi Mart !Marty schreef:Kheb een bak voor je Plugsel.. tis alleen wat kort dag denk ik....
Marcel had er ook 1, ik ga even kijken hoe en of wanneer we het kunnen maken. En hoe we het allemaal gaan doen.
De auto rijdt niet, das probleem, of ja rijdt wel, maar op gekste plekken gaattie gieren of vast zitten. kWas bij Bart weggegaan op hoop van zegen.
Naar me ouders ging goed.
Na het eten naar huis stond ik bij laatste kruispunt vast voor me huis.
Alle versnellingen vast.
Weggedouwt.
Erna alle versnellingen 6x door zonder motor aan.
Toen motor aan koppeling in, proberen en proberen, kwam meen ik de 2 in.
Als je dan 2 seconde rijdt is het weer over. Tot de keer erna weer.
Er zwerven ijzerdeeltjes rond in de bak.
- GSi Twente
- forum-gebruiker