accu
- gsi driver
- forum-gebruiker
accu
haa!!! weet iemand waarom mijn acculampje heel zachtjes brand? zou mijn accu kapot zijn? groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Daar gaan we weer...
Edit: zocht een topic, maar hier wordt klaarblijkelijk rigoreus opgeruimd.
Dat van het zachtjes oplichten je acculampje op je dashboard komt bij meerdere GSi's voor.
Is toen al eens besproken, dat bijna iedereen dat wel had.
Maar het is niet apart hoor Matt.
Dat van het zachtjes oplichten je acculampje op je dashboard komt bij meerdere GSi's voor.
Is toen al eens besproken, dat bijna iedereen dat wel had.
Maar het is niet apart hoor Matt.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
- Marty
- Oud-Clublid
- Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
- Contacteer:
Is al heeeel lang niets weggedonderd, op de forum sectie's waar het automatisch gaat (te koop/gezocht etc) na.GSi Twente schreef:Daar gaan we weer...
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Sorry Mart, heb nu enkel op mijn gebruiksnaam gezocht, zonder woorden van het topic, vind ik hem wel.Marty schreef:Is al heeeel lang niets weggedonderd, op de forum sectie's waar het automatisch gaat (te koop/gezocht etc) na.GSi Twente schreef:Daar gaan we weer...
Zoek ik op bepaalde woorden die in dat topic staan, vind ie niets.
viewtopic.php?t=5433&highlight=
Hier ging het om Matt.
"hochdrehzahlprinzip"
- gsi driver
- forum-gebruiker
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
ik had eerst ook een zwak meebrandend acculampje als ik snacht bv me richting aangaf... of achteruitverwarming aandeed
accu en dynamo doorgemeten bij 2 bedrijven, scheen telkens gewoon goed te zijn.
mee op vakantie geweest en eigelijk nooit meer last van gehad, misschien ook mee te maken met erg veel korte ritten en veel stroomverbruikers aan ( radio met speakersets/ koplampen / kachel etc)
dan laadt je accu nooit eens goed op.
brandend lampje betekent toch ook dat je meer stroom verbruikt dan dat er bijgeladen wordt?
heb je ook al je auto doorgespit op nutteloze draden van oude alarmsystemen / extra audioshit ? kan een lekstroom tussen zitten. ik heb bij mij al meters draden eruit gehaald en alles is nu goed ( hoop ik)
accu en dynamo doorgemeten bij 2 bedrijven, scheen telkens gewoon goed te zijn.
mee op vakantie geweest en eigelijk nooit meer last van gehad, misschien ook mee te maken met erg veel korte ritten en veel stroomverbruikers aan ( radio met speakersets/ koplampen / kachel etc)
dan laadt je accu nooit eens goed op.
brandend lampje betekent toch ook dat je meer stroom verbruikt dan dat er bijgeladen wordt?
heb je ook al je auto doorgespit op nutteloze draden van oude alarmsystemen / extra audioshit ? kan een lekstroom tussen zitten. ik heb bij mij al meters draden eruit gehaald en alles is nu goed ( hoop ik)
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid