Benzine slang lek.
- Charles 16V
- forum-gebruiker
Benzine slang lek.
Ik heb bij mijn astra de benzine slang lek.( c20XE).
Het is het stukje onder de motorkap die naar de injectorrail gaat en met een koppeling vast zit. hij gaat over in een dunne blauwe leiding. ER zit een klein gaatje in. Kwam er bij toeval achter.
Is zoiets tijdelijk te repareren???? Heb net en nieuwe baan en heb de auto elkedag nodig.
Die slang tot hoever loopt hij door????
Is hij te bestellen bij de dealer en weet iemand de prijs er ongeveer van.
Het is het stukje onder de motorkap die naar de injectorrail gaat en met een koppeling vast zit. hij gaat over in een dunne blauwe leiding. ER zit een klein gaatje in. Kwam er bij toeval achter.
Is zoiets tijdelijk te repareren???? Heb net en nieuwe baan en heb de auto elkedag nodig.
Die slang tot hoever loopt hij door????
Is hij te bestellen bij de dealer en weet iemand de prijs er ongeveer van.
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Charles 16V
- forum-gebruiker
- Charles 16V
- forum-gebruiker
Nou nu is het probleem de hele rubberen slang is lek. Overal op plaatsen dus die is niet meer te gebruiken.
Nu heb ik wel van een ander inlaatspruitstuk een stuk slang met koppeling voor inlaat. Echter is de andere koppeling die vast zit op die blauwe dunne stevige slang er van af geknipt.
Nu heb ik wel nog een lengete slang met een goede koppeling.
Is er een manier om die slang op dat blauwe stuk te krijgen???
Nu heb ik wel van een ander inlaatspruitstuk een stuk slang met koppeling voor inlaat. Echter is de andere koppeling die vast zit op die blauwe dunne stevige slang er van af geknipt.
Nu heb ik wel nog een lengete slang met een goede koppeling.
Is er een manier om die slang op dat blauwe stuk te krijgen???
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Charles 16V
- forum-gebruiker