TIS2000 -> Kadett GSi MET spagetti?
-
- forum-gebruiker
TIS2000 -> Kadett GSi MET spagetti?
Aangezien de dealer mij niet verder wil helpen (Mevrouw, u HEEFT geen Kadett, dus mogen wij u niet de gegevens verstrekken!) en ik hier wel eens wat gehoord heb over mensen met TIS2000, zijn jullie mijn enige hoop nog.
Het gaat om het volgende.
Ik doe aan autocross, rijdend in de STANDAARDklasse, de naam zegt het al. Nou krijgen wij vanaf volgende week concurrentie van een Kadett C20NE met spagetti. Spagetti is naar mijn mening nooit standaard van de band gerold voor een Kadett, dus nou zoek ik ZWART OP WIT bewijzen, dat een spagetti spruitstuk NIET op een C20NE hoort, zodat er maatregelen genomen kunnen worden.
Op het opel-forum geven ze me de raad om iemand met TIS2000 aan te spreken, dus misschien dat iemand van hier mij kan helpen aan deze informatie, eventueel tegen vergoeding?
Het gaat om het volgende.
Ik doe aan autocross, rijdend in de STANDAARDklasse, de naam zegt het al. Nou krijgen wij vanaf volgende week concurrentie van een Kadett C20NE met spagetti. Spagetti is naar mijn mening nooit standaard van de band gerold voor een Kadett, dus nou zoek ik ZWART OP WIT bewijzen, dat een spagetti spruitstuk NIET op een C20NE hoort, zodat er maatregelen genomen kunnen worden.
Op het opel-forum geven ze me de raad om iemand met TIS2000 aan te spreken, dus misschien dat iemand van hier mij kan helpen aan deze informatie, eventueel tegen vergoeding?
Re: TIS2000 -> Kadett GSi MET spagetti?
Wat is dat dan voor een raar iets?AstraLaVista schreef:Aangezien de dealer mij niet verder wil helpen (Mevrouw, u HEEFT geen Kadett, dus mogen wij u niet de gegevens verstrekken!)
Tekst..
-
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
-
- forum-gebruiker
Maar wij rijden bij een niet zo professionele organisatie hè. En wij worden niet elke wedstrijd gekeurd. Daarom wil ik deze informatie direct bij de wedstrijdleiding neerleggen, met bewijzen zodat ik zeker geen flater sla.opelforum schreef:dat weten ze donders goed bij de keuring hoor
bij de rallysprints hebben ze complete boekwerken liggen
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
Dat zou echt geweldig zijn! En het hoeft niet vanavond klaar te zijn, als ik het maar vóór zaterdagavond heb ben ik al helemaal tevreden!Laagvlieger schreef:ik heb TIS 2000, maar denk meer dta je aan EPC hebt. Heb ik ook.
Zal vanaaf even zoeke als ik er aan toe kom of ik de gegevens van de C20NE kan vinden.
Alvast bedankt voor de moeite Laagvlieger!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
Epc is officieel onderdelen (opzoek) programma vanuit opel !
Op het plaatje zie je het spagetti spruitstuk staan, aangeduid met nr 2.
Bij de omschrijving staat duidelijk 20xe en c20xe, zijn zestien kleppers. Dus geen c20ne
...en op het plaatje staat dat nr 1 het uitlaatspruitstuk is van oa een c20ne = acht klepper
Als er een mogelijkheid was geweest van een 8v met een spaggetti, moet het er bij gestaan hebben (zelfs als het alleen voor andere landen is)
Op het plaatje zie je het spagetti spruitstuk staan, aangeduid met nr 2.
Bij de omschrijving staat duidelijk 20xe en c20xe, zijn zestien kleppers. Dus geen c20ne
...en op het plaatje staat dat nr 1 het uitlaatspruitstuk is van oa een c20ne = acht klepper
Als er een mogelijkheid was geweest van een 8v met een spaggetti, moet het er bij gestaan hebben (zelfs als het alleen voor andere landen is)
-
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer: