Corsa GSi met Föhn
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Corsa GSi met Föhn
Heb hier nog een C16SE motorblok, ben ik voor een kennis van mij aan het opbouwen. Er komt een dikke Föhn op te zitten, die ik vandaag opgehaald heb zal morgen de foto's even plaatsen
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Dat zegt dan meer over die kerels die bij de deur staan, op de trainign leer je juist om rustig te blijven en omdat je weet wat je moet doen word je niet zo snel bang. Je moet toch mensen pratend de deur uit krijgen, lukt dat niet help je ze gewoon rustig een handje ( bokkepoot) dan ben je knappe kerel als je niet mee loopt.
0546-562109
0546-562109
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Maakt niks uit als je iemand een bokkepoot maakt achter zijn rug loop je gewoon mee, of je nou de sterkste man van Nederland bent of je neus vol hebt. En als ze heel erg lastig zijn druk ze ze even de luchtpijp dicht met de meskant van je arm vallen ze zo neer. Maar goed je hoopt natuurlijk niet dat je ruzie krijgt en ze op een rustige manier naar buiten kunt zetten, ruzie heb je allemaal niks aan en de meeste lui die een grote bek hebben durven het minst.
0546-562109
0546-562109
Tjah en toch zal dat lastig worden als jij er 1 vast hebt en er staan er daarop 5 of meer klaar om jou te pakken te nemen.. Maar jah.. hier in twente valt het allemaal nog wel mee vergeleken met de randstadRallyastra schreef:Maakt niks uit als je iemand een bokkepoot maakt achter zijn rug loop je gewoon mee, of je nou de sterkste man van Nederland bent of je neus vol hebt. En als ze heel erg lastig zijn druk ze ze even de luchtpijp dicht met de meskant van je arm vallen ze zo neer. Maar goed je hoopt natuurlijk niet dat je ruzie krijgt en ze op een rustige manier naar buiten kunt zetten, ruzie heb je allemaal niks aan en de meeste lui die een grote bek hebben durven het minst.
Tekst..
Qua wapens etc zit je hier wel beter. Dat wordt hier een stuk minder gebruikt.watahyahknow schreef:als je degene pakt met de grootste bek heb je ze meestal allemaal wel , ik heb wel het idee dat het in het deel waar jullie zitten wat minder erg is .
kijk toch uit want je hebt zo een aanklacht tegen je ingedient
Tekst..
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
watahyahknow schreef:als je degene pakt met de grootste bek heb je ze meestal allemaal wel
kheb hier andere ervaringen mee mijn vrienden groep geld de regel: 1 krijgt klappen, gaan we dur meteen allemaal op af... meetsal loopt met dreigen af, maar als grote groep iemand uitdaagt in un disco komt de rest erbij staan..
un maat vamme is juist het tegenovergestelde als wat jij zegt whata, hij kijkt rustig, met de armen overmekaar, toe. en als hij eenmaalweet wie hij gaat pakken snelt hij als un gek naar voren. hijs ook ala `deurpost te klein voor hem`.
naja gaat dus niet altijd op. en nee, kheb niet altijd ruzie hoah
als je idd deurman word: niet iedereen doet altijd vaag...
waar ik altijd kom, ik geef altijd als ik binnen ga de klerenkast un hand, daarna gaak 2 bier halen, 1 vohem en 1 vomij. als er iets is staat hij meestal snel bij ons in de buurt dus heeft me vaak boel gezeik gescheeld
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker