vreemd weggedrag!!!
- gsi driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
- Locatie: Vught
vreemd weggedrag!!!
als ik optrek met mijn astra dan wil hij naar links of naar rechts hoe komt dat ? groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
knipperlicht uit doen en handen aan t stuur
of nieuwe banden monteren of balanseren of uitlijnen of alle 3
ik weet de staat van jouw bandjes niet
toen ik mn auto net had slingerde hij ook alle kanten op, maar dat kwam doordat alle 4 banden een ander merk waren en sommige aardig af. heb toen set nieuwe gehaald en balanceren en uitlijnen, en over
of nieuwe banden monteren of balanseren of uitlijnen of alle 3
ik weet de staat van jouw bandjes niet
toen ik mn auto net had slingerde hij ook alle kanten op, maar dat kwam doordat alle 4 banden een ander merk waren en sommige aardig af. heb toen set nieuwe gehaald en balanceren en uitlijnen, en over
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- gsi driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
- Locatie: Vught
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
jahhh daar in dat westland... pfff allemaal sporen in de weg vooral die nieuwe weg.DaVaRiOuS schreef:ik heb ET35 met 215/16 inch en als ik op een weg rijd waar bijv veel vrachtwagens rijden waardoor van die geulen in de weg zitten dan gaat die van mij ook zoeken.
dat is redelijk normaal als je wat bredere banden hebt.
met smalle bandjes heb je hier vrijwel geen last van
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
Heeft eigenlijk maar beetje met wielbreedte te maken.
Heeft te maken met verlaging in combie. Als je lager gaat liggen, krijg je dat je armen steeds rechter gaan staan, ipv naar beneden, bv zoals niels of ik, of charles of meer, dan ben je dus in die as je sporing kwijt. Je ziet ze ook gewoon niet meer naar beneden staan. Hebben wel eens eerder over camber gehad. Wat je dus niet kunt stellen bij een Astra, gniffel.
Je auto wil simpelweg niet perse meer rechtuit automatisch met zo'n setup, zoals idd een 175 Corsa '4x4' hoogte 1.2 wil, dus tis 2 handen aan stuur. Ik had in begin ook veel moeite mee. Vond op H&R/Koni's maar wispelturig ding, en vroeg overal rond.
Bv met je astra met vrij veel Pk, geef je gas, en je hebt geen sper (sper is soms nog veel linker trouwens) dan gaat bv op zo'n moment, in een spoor, in een kuil, dat wiel veel harder werken, en krijg je dat gevoel van, whow, wat gebeurt er nu. Wil die echt meteen KEIHARD een kant op in een spoor.
2 dingen:
1) of er is echt wat
2) 2 handen aan stuur, wen je deraan, en 3) je moet ook zo zien, je doorgeef gevoel van weg in je stuur is optimaal, 2 handen aan stuur.
Als 2 is, ga je het na verloop van tijd waarderen, en zie je het als een voordeel.
Magoed, daarom vroeg ik of je verlaagt was, verder ist moeilijk in je gevoel stappen. Er kan iets mis zijn, tkan ook wennen zijn. Dus tis moeilijk dat te differentieren vanaf afstand.
Heeft te maken met verlaging in combie. Als je lager gaat liggen, krijg je dat je armen steeds rechter gaan staan, ipv naar beneden, bv zoals niels of ik, of charles of meer, dan ben je dus in die as je sporing kwijt. Je ziet ze ook gewoon niet meer naar beneden staan. Hebben wel eens eerder over camber gehad. Wat je dus niet kunt stellen bij een Astra, gniffel.
Je auto wil simpelweg niet perse meer rechtuit automatisch met zo'n setup, zoals idd een 175 Corsa '4x4' hoogte 1.2 wil, dus tis 2 handen aan stuur. Ik had in begin ook veel moeite mee. Vond op H&R/Koni's maar wispelturig ding, en vroeg overal rond.
Bv met je astra met vrij veel Pk, geef je gas, en je hebt geen sper (sper is soms nog veel linker trouwens) dan gaat bv op zo'n moment, in een spoor, in een kuil, dat wiel veel harder werken, en krijg je dat gevoel van, whow, wat gebeurt er nu. Wil die echt meteen KEIHARD een kant op in een spoor.
2 dingen:
1) of er is echt wat
2) 2 handen aan stuur, wen je deraan, en 3) je moet ook zo zien, je doorgeef gevoel van weg in je stuur is optimaal, 2 handen aan stuur.
Als 2 is, ga je het na verloop van tijd waarderen, en zie je het als een voordeel.
Magoed, daarom vroeg ik of je verlaagt was, verder ist moeilijk in je gevoel stappen. Er kan iets mis zijn, tkan ook wennen zijn. Dus tis moeilijk dat te differentieren vanaf afstand.
- gsi driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
- Locatie: Vught
weggedrag
heey!! ja mijn auto is verlaagd!!! dus daar kan het aan liggen? waar moet ik goed op letten bij een astra gsi roest weet ik is al verholpen maar verder? b.v.d groeten jelle
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
Ja maar jij bent gek.
Die fok frikandel had toen mooie camberplates.
Magoed, je hebt 1 voordeel, als je camber niet kan stellen gaat het iig automatisch de goede kant op
kZie het vooral aan mijn voorwielen, eerste keer jaaaren gelee dacht ik nog dat ik nog wel mm had, zat ik aan binnenkant op canvas en touwtjes.
Zo leer je weer.
Die fok frikandel had toen mooie camberplates.
Magoed, je hebt 1 voordeel, als je camber niet kan stellen gaat het iig automatisch de goede kant op
kZie het vooral aan mijn voorwielen, eerste keer jaaaren gelee dacht ik nog dat ik nog wel mm had, zat ik aan binnenkant op canvas en touwtjes.
Zo leer je weer.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Berichten: 3006
- Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
- Locatie: Vroomshoop