gemini alarm
- gsi driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
- Locatie: Vught
gemini alarm
heeft iemand de nederlandse handleiding van de gemini 7039e? hoe kun je dit het beste aansluiten? moet ik heel mijn dashboard eruit halen of nie hoe kan ik mijn knipperlichten erop zetten en mijn deuren? ik weet nie welke draaden ik moet hebben!!!!!en een kabelboom schema? van een astra f gsi c20ne alvast bedankt!!!! groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
- gsi driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
- Locatie: Vught
gemini
hier moet het wel mee lukken!!! bedankt he!!! groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
- gsi driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
- Locatie: Vught
alarm
ik zou nie weten waar ik mijn draaden op moet zetten ik kan het nie vinden weet iemand dat zo ? en weet iemand waar mijn kiekert zit is dat dat kastje met yz erop zo ja weet iemand welke draaden ik daar van moet hebben? groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
Stap 1. De deuren, :
Uit elke kant van de deur komt een kabelboompje. ik ga der nu even van uit dat je al cv hebt.. dan pak je even een spannings metertje. gewoon simpel dingetje die bij een enorm hardware boer op de hoek gekocht kan worden. 1 met een - en + ledje.. .. vervolgens begin je te meten. de standaard cv van de astra is negatief geschakeld.. dus moet je je alarm. daar ook op instellen.. as in aansluiten.
dan ga je kabels meten. welke signaal geeft als hij open is.. en dit moet dus een negatief pulsje zijn.. dus je hangt de meter aan een 12v . en de andere kant ga je opzoek naar de juiste kabel .. dit doe je aan bijde kanten...
2.
de knipper lichten
aan de bestuurders kant. loopt ook een boom naar achter. . ok hiervoor geld..zet hem links aan.. en zet hem rechts aan en meet..
3. de start onderbreking kan je op diverse manieren aansluiten. ik preferereer. dat je hem bijde onder het contact monteert. dus 1 de start motor . en de on onderbroken geschakelde 12 die vanuit je contact slot naar je motor gaat...
hoe test je dat.. . als je de motor hebt draaien en je knipt die laatste kabel door. dan slaat je motor af .
oftewel er zit wel wat meer werk in een alarm .
Uit elke kant van de deur komt een kabelboompje. ik ga der nu even van uit dat je al cv hebt.. dan pak je even een spannings metertje. gewoon simpel dingetje die bij een enorm hardware boer op de hoek gekocht kan worden. 1 met een - en + ledje.. .. vervolgens begin je te meten. de standaard cv van de astra is negatief geschakeld.. dus moet je je alarm. daar ook op instellen.. as in aansluiten.
dan ga je kabels meten. welke signaal geeft als hij open is.. en dit moet dus een negatief pulsje zijn.. dus je hangt de meter aan een 12v . en de andere kant ga je opzoek naar de juiste kabel .. dit doe je aan bijde kanten...
2.
de knipper lichten
aan de bestuurders kant. loopt ook een boom naar achter. . ok hiervoor geld..zet hem links aan.. en zet hem rechts aan en meet..
3. de start onderbreking kan je op diverse manieren aansluiten. ik preferereer. dat je hem bijde onder het contact monteert. dus 1 de start motor . en de on onderbroken geschakelde 12 die vanuit je contact slot naar je motor gaat...
hoe test je dat.. . als je de motor hebt draaien en je knipt die laatste kabel door. dan slaat je motor af .
oftewel er zit wel wat meer werk in een alarm .
preparation is the key not to fail, fail is to forget the preparation
- gsi driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
- Locatie: Vught
alarm
heey!!! hoe moet ik mijn ramen erop aansluiten [comfortsluiting]? ik weet nie welke draad dat is weet iemand dat? groeten
sjale sjoemelle!!!! Flink van de pan!!!!!
- Bart(astra)
- Moderator
- Berichten: 10460
- Lid geworden op: 21 mar 2003 19:54
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Locatie: Nuenen
niet alle astra's met elektrische ramen hebben comfortsluiting!
Als je elektrische ramen hebt, waarvan de rechter niet automatisch naar beneden gaat als je de knop heel even vast houdt en daarna los laat, heb je zowieso al geen comfortsluiting
Comfortsluiting gaat iig samen met safe-lock (dead-lock)
Als je elektrische ramen hebt, waarvan de rechter niet automatisch naar beneden gaat als je de knop heel even vast houdt en daarna los laat, heb je zowieso al geen comfortsluiting
Comfortsluiting gaat iig samen met safe-lock (dead-lock)
- gsi driver
- forum-gebruiker
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 26 apr 2005 11:04
- Locatie: Vught