Pagina 1 van 8
Unternehmen ZITADELLE
Geplaatst: 01 sep 2006 06:04
door pluggie
Geplaatst: 01 sep 2006 08:33
door Marty
Re: Unternehmen ZITADELLE
Geplaatst: 01 sep 2006 10:49
door RedBill
pluggie schreef:
Ahhhhh.... Mijn blokkie... (zwijmel...)
Geplaatst: 01 sep 2006 11:33
door Rallyastra
Nog veilig terug gekomen met de Corsa ?
zal er volgende keer wel even stickers opplakken "Leenauto Rallyastra's autoservice"
Geplaatst: 01 sep 2006 17:40
door djfloske
netjes hoor
Geplaatst: 01 sep 2006 18:10
door Melbo
Die gasten zijn goed bezig...
Geplaatst: 01 sep 2006 18:11
door D_V_R_O_S
mooi mooi mooi
Geplaatst: 01 sep 2006 18:14
door Laagvlieger
Top plug! eindelijk de langverwachte reparatie!!!
Geplaatst: 01 sep 2006 18:34
door GSi Twente
Hartoperatie 2006.
Lache foto's Krijn!
Zo zie je jezelf nog eens weer.
Over een half uurtje gaan we weer verder.
En morgen gaat ie weer lopen!
Geplaatst: 01 sep 2006 18:47
door Sounddragon
Mooi ! ! ! Kan plugman straks weer zonder flessen water op pad
Geplaatst: 01 sep 2006 20:08
door smatse
Geplaatst: 01 sep 2006 20:09
door pluggie
Flessen water
Geplaatst: 01 sep 2006 20:14
door Sounddragon
Had je volgens mij wel eens gepost, dat je met flessen water rondreed toch ???
Of ben ik nou in de war met dat radiateur verhaal
Geplaatst: 01 sep 2006 20:44
door Bossa'
Pfff...harde werkers in de avonduren
Maarree...jammer hor...je weet toch...EERST de accupool los voor je gaat sleutelen!@
Geplaatst: 01 sep 2006 23:21
door GSi Twente
@Bossa, volledig mee eens, maar Plug heeft een harryindewarry alarm.
En die begon volgens hem te janken bij het demonteren van de accupolen.
Vanavond kop eraf gehaald... met negerhandjes sleutelen, zo zwart.
Motorsteun moet nog los ivm de multi-riem.
Ding heeft namelijk airco, en de motorsteun is anders.
Maar de het onderblok zag er normaal uit.
Koppakking eveneens.
Kop ook netjes.
Onze conclusie, na wat gekeken en schoongepoetst te hebben, dus toch het olie-water kanaal gescheurd.
Gezien de meeste drap rond de 2e en 3e cilinder in de kop zat.
Morgenvroeg naar Zomer Revisie in Holten.
En dan overleggen wat hij ervan zegt, vooral van de KS-soort e.d.
En daarna gaan we verder met het verhaal.
Niels heeft foto's gemaakt, hij zal ze nog wel posten.
Geplaatst: 02 sep 2006 03:22
door Sounddragon
Die info waar je het nu over hebt staat hier op het forum, en is gepost door Plug
Je kan je de moeite dus wel besparen denk ik
Geplaatst: 02 sep 2006 08:27
door chucky66
Sounddragon schreef:Die info waar je het nu over hebt staat hier op het forum, en is gepost door Plug
Je kan je de moeite dus wel besparen denk ik
ja ga slapen
Geplaatst: 02 sep 2006 08:29
door RedBill
watahyahknow schreef:de eerste kop gemaakt voor de xe motor werd ontworpen en gegoten door cossworth later hebben ze het gietwerk uit handen gegeven en werd het door opel zelf gedaan , dit zijn de koppen die scheuren omdat het gietprocedee niet goed werd uitgevoert , bij de laatste koppen heeft cossworth de duitsers geleerd hoe het wel moest en die zijn dan ook van een wat betere kwaliteit
jaartallen en types en zo moet je bij mij niet mee aankomen maar ik kan de link over dit verhaal wel even uit mn computer toveren als je wilt
Dat soort verhalen hoef je idd niet te typen in een onderwerp waar deze vier mannen aan het werk zijn. Koprevisies begeleiden is GSi"revisiebegeleider"Twente's Middlename, en Plug, Rally en Laag zijn nu ook niet bepaald de eerste de beste.
Geplaatst: 02 sep 2006 09:58
door Laagvlieger
ben echt benieuwd wat de revisietoko gaat zeggen van de 859 kop.
Aangezien de meeste M2.8jes deze kopsoort hebben.
Geplaatst: 02 sep 2006 11:14
door Rallyastra
Geplaatst: 02 sep 2006 12:07
door pluggie
Erwin is net terug ook van revisietoko, kop is kaarsrecht.
Koppakking was al goed.
Conclusie: kop intern.
ENTER corsa
out to ENTER:
Geplaatst: 02 sep 2006 12:10
door Sounddragon
Conlusie ???? scheurtje in olie/waterkanaal ????
En nu ?? busje laten persen ?? of bypass ????