Ashoes scheurt steeds
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Ashoes scheurt steeds
Ik heb nu voor de 3e keer al mn ashoes van de korte as aan de bakkant gescheurd. Door dat mn auto zo laag is wrijft die ashoes steeds tegen zich zelf aan waardoor hij binnen no time weer kapot is, iemand idee wat ik kan doen ?
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
vet tussen de hoes doen in de hoop dattie gesmeerd en vochtig blijft en niet droog en kapot schuurt? als je dat regelamtig bijhoudt kan dat toch wel?
en kan er geen hoes op van ander type auto? dat de hoes wat korter is?
en anders moei ma idd wagen ophogen
lijk me geen optie vojou denk ik
maja anders heb ik ook geen oplossing...
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Idd lekker soepel houden aan de buitenkant dmv van iets van siliconenvet ofzo, of wat Whatje al zegt : kijk eens of de automaterialentoko niets heeft van een andere auto wat erop past en net even wat kleinere plooien heeftverliefdopGSI schreef:vet tussen de hoes doen in de hoop dattie gesmeerd en vochtig blijft en niet droog en kapot schuurt? als je dat regelamtig bijhoudt kan dat toch wel?
uitrekken op de as is ook het proberen waard, allen hebben die dingen dan de neiging om in te gaan deuken
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Dat valt wel mee als je er lucht bij laat Uitrekken zonder kiertje dan zuigt ie zich inderdaad vol deuken...Sounddragon schreef:uitrekken op de as is ook het proberen waard, allen hebben die dingen dan de neiging om in te gaan deuken
Dan nog is het niet makkelijk hoor, maar dat wou ik er even als tip bijgeven...
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Dan kan je met de originele hoes alleen dat uitrekken nog proberen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Rallyastra
- Oud-Clublid
issut al gelukt?
of heb jum nog steeds kapot?
kheb effe de vrijheid genomen om effe voor je de maten op te nemen van un ashoes van een auto waark de homokineten van vervangen had:
deawoo matiz 33-fl-gn
hoogte: 90mm 3 vouwen
buitenkant dikke end = 75mm
binnebreedte dikke end = +- 67mm
buitenbreedte dunne end = +- 27mm
binnenbreedte dunne end = +- 18mm
hoop dat je dur iets aan hebt??
hou me aub effe op de hoogte oft gelukt is ben wel benieuwd hoe jut opgelost hebt
of heb jum nog steeds kapot?
kheb effe de vrijheid genomen om effe voor je de maten op te nemen van un ashoes van een auto waark de homokineten van vervangen had:
deawoo matiz 33-fl-gn
hoogte: 90mm 3 vouwen
buitenkant dikke end = 75mm
binnebreedte dikke end = +- 67mm
buitenbreedte dunne end = +- 27mm
binnenbreedte dunne end = +- 18mm
hoop dat je dur iets aan hebt??
hou me aub effe op de hoogte oft gelukt is ben wel benieuwd hoe jut opgelost hebt