Foto's Gelsenkirchen (essen) 2006
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
Foto's Gelsenkirchen (essen) 2006
Vandaag naar duitsland geweest naar Gelsenkirchen (zeg ik t goed?). Dit jaar was het verplaatst naar Essen naar een soort van Makro leek t wel... groot deel van het terrein was ook overdekt en de rest in de volle zon!
Verder alles zeer netjes geregeld alles was aanwezig met gelukkig een ijskraam en hoe kan t anders... BRATWURST!!! alleen dan zonder sauerkraut
Verder waren er zeer veel auto's de raam stickers kwamen tot ergens in de 500 tot 600 zagen we. Hieronder de picca's!
niet goed te zien maar deze astra zag er aan de voorkant niet uit!
zeldzame irmscher verbrede corsa A
ook de mensen die teveel aussie crocodile dundee keken waren aanwezig
OPC grille netjes verwerkt zonder gekke dingen
leuke tigra
dit was ook een erg nette coupe!
zwarte I400... dacht dat ze er alleen in t wit waren?
tja 94 keer raden waar mijn tankdop zit
Deze knakker was met polyester of iets bezig geweest en alle kinderen uit de buurt kwamen hem helpen met als gevolg dit kleurrijke resultaat!
Deze astra was INFINITY II uitgebouwd maar daarna verwaarloosd en er zat een dikke kras over de motorkap en deur! (zou hij op automaxx summer zijn geweest soms? )
Astra station met 19 inch BBS Le mans velgen (moordend!)
Nederlandse Astra G waar veel geld in gepompt is... nu nog een mooie vrouw op dat bontkleedje
Zeeeeer rare deuk...
zeer dikke lage tigra
Erg strakke D kadett... hoop details ook erg mooi uitgewerkt.
Met webers!
zeldzame corsa cabrio
Erg net verbrede wielkast en loopt netjes over in een Rieger Infinity II bumper voor de astra GSI bedoeld oorspronkelijk
Apart kleurtje trouwens..
Deze G astra had zeer aparte lak en ook ongebruikelijke dingen zoals de luchtsleuven in de motorkap
Erg brede uitlaat... zou ie een naverbrander hebben ingebouwd?
Nette cabriolet!
Deze GT/E Manta was echt een mooi pronkstuk om te zien! helemaal feilloos en heeft in vele duitse opel bladen gestaan (flash onder andere)
Veel koeling nodig zo te zien... t water had ie nog meer nodig want t liep dr uit!
Dit waren lang niet al mn foto's maar de site zat vol! Al met al goed geslaagde dag met vele prijzen (alleen ten tijde van de uitreiking reden we met een 1.6 16V astra G al met de naald over de 200 km/h terug nach hause )
Verder alles zeer netjes geregeld alles was aanwezig met gelukkig een ijskraam en hoe kan t anders... BRATWURST!!! alleen dan zonder sauerkraut
Verder waren er zeer veel auto's de raam stickers kwamen tot ergens in de 500 tot 600 zagen we. Hieronder de picca's!
niet goed te zien maar deze astra zag er aan de voorkant niet uit!
zeldzame irmscher verbrede corsa A
ook de mensen die teveel aussie crocodile dundee keken waren aanwezig
OPC grille netjes verwerkt zonder gekke dingen
leuke tigra
dit was ook een erg nette coupe!
zwarte I400... dacht dat ze er alleen in t wit waren?
tja 94 keer raden waar mijn tankdop zit
Deze knakker was met polyester of iets bezig geweest en alle kinderen uit de buurt kwamen hem helpen met als gevolg dit kleurrijke resultaat!
Deze astra was INFINITY II uitgebouwd maar daarna verwaarloosd en er zat een dikke kras over de motorkap en deur! (zou hij op automaxx summer zijn geweest soms? )
Astra station met 19 inch BBS Le mans velgen (moordend!)
Nederlandse Astra G waar veel geld in gepompt is... nu nog een mooie vrouw op dat bontkleedje
Zeeeeer rare deuk...
zeer dikke lage tigra
Erg strakke D kadett... hoop details ook erg mooi uitgewerkt.
Met webers!
zeldzame corsa cabrio
Erg net verbrede wielkast en loopt netjes over in een Rieger Infinity II bumper voor de astra GSI bedoeld oorspronkelijk
Apart kleurtje trouwens..
Deze G astra had zeer aparte lak en ook ongebruikelijke dingen zoals de luchtsleuven in de motorkap
Erg brede uitlaat... zou ie een naverbrander hebben ingebouwd?
Nette cabriolet!
Deze GT/E Manta was echt een mooi pronkstuk om te zien! helemaal feilloos en heeft in vele duitse opel bladen gestaan (flash onder andere)
Veel koeling nodig zo te zien... t water had ie nog meer nodig want t liep dr uit!
Dit waren lang niet al mn foto's maar de site zat vol! Al met al goed geslaagde dag met vele prijzen (alleen ten tijde van de uitreiking reden we met een 1.6 16V astra G al met de naald over de 200 km/h terug nach hause )
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
- Paintballer
- Oud-Clublid
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
K nog wel een meute foto's maar deze vielen er wel op... dr stonden zoveeeeel auto's k bleef maar aan t klikken! K moet zeggen ik vind dit soort opel meetings vaak vele malen leuker als automaxx evenementen bijvoorbeeld...(Full-speed blijft wel super!)
Deze picca wou ik jullie trouwens niet onthouden. erg mooi uitgevoerde C20XE!! heb er trouwens maar een verchroomde oliedop gekocht voor bij mn chromen kleppendeksel.
Deze picca wou ik jullie trouwens niet onthouden. erg mooi uitgevoerde C20XE!! heb er trouwens maar een verchroomde oliedop gekocht voor bij mn chromen kleppendeksel.
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
motor is van GTE verchromen en vergulden
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... tra+rollen
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
http://www.showyoursound.nl/Public/Show ... 783&Page=1
iedereen is gek behalve ik
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- drempelvrees
- forum-gebruiker
- Contacteer: