gerammel achter mijn dash
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
gerammel achter mijn dash
Heb sinds een paar dagen een zeer irritant geluid links achter mijn dashboard. Zeg maar precies onder de raamstijl.
Zodra ik gas geef hoor ik het meer trillen. Het klinkt een beetje als een ringetje dat los aan het trillen is ofzo...
Heb al gekeken en gevoeld maar merk niet echt iets bijzonders
Zit daar misschien iets belangrijks dat met mijn koelingssysteem te maken heeft? Want mijn probleem met de motortemp is ook nog niet opgelost.
Er is al 3 uur naar gekeken bij de garage maar ze konden niets vinden. Sensor bleek in orde te zijn. Maandag gaan ze er opnieuw naar kijken.
Maar ik dacht, aangezien ik meer gas geef, dat het geluid achter mijn dash erger wordt dat dit er misschien mee te maken heeft?
Zodra ik gas geef hoor ik het meer trillen. Het klinkt een beetje als een ringetje dat los aan het trillen is ofzo...
Heb al gekeken en gevoeld maar merk niet echt iets bijzonders
Zit daar misschien iets belangrijks dat met mijn koelingssysteem te maken heeft? Want mijn probleem met de motortemp is ook nog niet opgelost.
Er is al 3 uur naar gekeken bij de garage maar ze konden niets vinden. Sensor bleek in orde te zijn. Maandag gaan ze er opnieuw naar kijken.
Maar ik dacht, aangezien ik meer gas geef, dat het geluid achter mijn dash erger wordt dat dit er misschien mee te maken heeft?
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
ik heb ook zo'n nare rammel links onder mijn dash.
Vor me gevoel ergens diep achter het instrumentenpaneel weg.
Die heb ik er al 100X uitgehad en daar was nix te zien.
Het geluid komt bij mij boven een bepaald toerental.
Maare zodra ik een tijdelijke auto heb gaat mijn dashboard er compleet uit want er komt een andere in. Zal dan eens kijken wat het nou was en zal ik jou wel even melden dan.
Tot die tijd doe je maar oordoppies in
Vor me gevoel ergens diep achter het instrumentenpaneel weg.
Die heb ik er al 100X uitgehad en daar was nix te zien.
Het geluid komt bij mij boven een bepaald toerental.
Maare zodra ik een tijdelijke auto heb gaat mijn dashboard er compleet uit want er komt een andere in. Zal dan eens kijken wat het nou was en zal ik jou wel even melden dan.
Tot die tijd doe je maar oordoppies in
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
geluid
ik heb weer een raar geluid in me luchtwegen zitte lijkt wel:S als ik boven de +- 50 kom gaat het trillen. maar moet zeggen dat ik er nog helemaal NIET naar gekeken heb. mischien als ik met compressor erin spuit datt wel weg is:P
Re: geluid
dan moet je es stoppen met roken kerelDelax80 schreef:ik heb weer een raar geluid in me luchtwegen