De wet van Murphy is bewezen!

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9311
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

De wet van Murphy is bewezen!

Bericht door RedBill »

Ik lach me net echt mijn ballen uit mijn broek, niet om de persoon waar het om gaat, want daar heb ik geen enkel probleem mee, maar om de situatie!!!
Het was op 16 April dat ik schreef:Heej Remco, wat ik me nou afvraag: Ben je met het onderhoud van je motor e.d. nou net zo druk?

Anders zul je net zien dat je de hele handel strak in de lak hebt staan maar dat je de ANWB staat te bellen, daar aan de A15 A16 of A20... Das de wet van Murphy... :wink:
Het was op 8 mei dat Gold Maniac schreef:dit effect krijg je dan op takelwagen.. :(

Afbeelding
Hahahahahaha... Wat een humor!
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Whahahaha... had onlangs dat topic nog eens doorgelezen en dan toch de ommekeer... hahaha... :lol:
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: De wet van Murphy is bewezen!

Bericht door Sounddragon »

RedBill schreef: Afbeelding

Hahahahahaha... Wat een humor!
10tje euro voor die chauffeur als ie die bovenverdieping laat zakken :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
vexz
forum-gebruiker
Berichten: 384
Lid geworden op: 27 mar 2005 00:10
Locatie: Twente

Bericht door vexz »

Dat was de volgende foto..

ssst niet verklappen :lol:

Sjah.. alleen uiterlijk vertoon schiet je niks mee op.. Kan ie nog net zo hard glimmen, maar als ie niet rijdt heb je er niks aan.. Kun je beter een speelgoed auto kopen, die kun je tenminste in een vitrinekast zetten :wink:

Maar ach, wel sneu voor degene.
Tekst..
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Heel sneu als je het dan ook nog hier terug leest. :lol: :lol: :lol:
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
D_V_R_O_S
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1148
Lid geworden op: 06 apr 2004 19:59
Locatie: naaldwijk

Re: De wet van Murphy is bewezen!

Bericht door D_V_R_O_S »

Sounddragon schreef:
RedBill schreef: Afbeelding

Hahahahahaha... Wat een humor!
10tje euro voor die chauffeur als ie die bovenverdieping laat zakken :lol:
wil je wraak ofzo... :P
had gold maniac toevallig niet 10 euro aan die chauffeur gegeven die achteruit bij jou d'r in reedt :twisted: :lol:
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Hey... maar waarom heeft ie nu nog van die Hema velgen eronder?
Iig iets beter als wat ie eerst had, dat was helemaal Lidl style.
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Lidl roeleerd :lol:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

Ohhh gosie.. wat een lol hiero.. hahaha

Maar goed..hier dan ook even uitleg..

Half jaar geleden is hele koppelingsset vervangen... drukgroep.. koppelingsplaat.. lager... enz.. complete set dus..
(het stukje onderhoud dus)

2 mnd geleden moest het alweer bijgesteld.. wat best apart is al..

En nu .. onderweg naar full speed zaterdag ochtend.. is het verrot gegaan... Heel apart idd.. want koppeling kan nooit zo kort mee gaan..

Dus hij staat nu bij garage.. om het probleem maar is op te lossen..

Dus in deze.. klopt je theorie niet helemaal hoor redbill..

enne PS..

Die velgen .. die heb ik ..omdat IK ze mooi vind en bij de auto vind passen.. :wink:
hello there..
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Misschien lekke krukaskeering?
Das namelijk ook onderhoud. :wink:
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

GSi Twente schreef:Misschien lekke krukaskeering?
Das namelijk ook onderhoud. :wink:
zou niet eens weten waar dat zit.. ik heb er verder geen verstand van.. maar goed.. als dat zo zou zijn.. neem ik aan dat ze dat moeten zien bij de garage..

En gaat je koppeling daar naar ze klote van in een half jaar.?
hello there..
Gebruikersavatar
GSi Twente
forum-gebruiker
Berichten: 2882
Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
Locatie: Twente

Bericht door GSi Twente »

Olie op de koppelingsplaat, en een langere tijd overheen laten gaan, gaat vanzelf minder werken. :wink:
Slipte de koppeling niet?
"hochdrehzahlprinzip"

"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

GSi Twente schreef:Olie op de koppelingsplaat, en een langere tijd overheen laten gaan, gaat vanzelf minder werken. :wink:
Slipte de koppeling niet?
ik had de dag ervoor dat ie ietwat raar aanvoelde.. maar niet extreem ofzo.. En toen met wegrijden op za ochtend ... en daarna bijna bij eerste pomp auto aan kant gezet..
hello there..
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Re: De wet van Murphy is bewezen!

Bericht door Sounddragon »

DaVaRiOuS schreef: wil je wraak ofzo... :P
had gold maniac toevallig niet 10 euro aan die chauffeur gegeven die achteruit bij jou d'r in reedt :twisted: :lol:
Uhhh wraak ???? voor wát ???? :lol:

Enneehhh als dat zo is.... :worship: RDV... dan issie bij deze mijn beste vriend, heeft ie wel net even krap 1700 € voor me verdiend 8) :lol: :lol: :lol:

Had ie beter bij zichzelf kunnen laten doen trouwens, heeft ie alvast een BEGINNETJE met de financiering van zijn roestprobleempje, waar ie nu zo mooi overheen heeft laten kledderen :roll:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9311
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

rdv-astra schreef: Dus in deze.. klopt je theorie niet helemaal hoor redbill..
Remco, even voor jouw gemoedsrust, dit heeft niets met jou te maken! Had ik bij ieder ander gedaan. Ik vond het alleen verdraaid grappig dat ik die uitspraak over die ANWB had gedaan, en waarempel, nog geen maand later zie ik een foto van je waggie op een ANWB auto...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3762
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Soort reltopic, onzinnig.

Kruimel was veel en veel en veel erger die al tijden wist dat zijn oliepomp stuk was, en maar doorrijden, die snapte niet dat wij dan beetje rottig deden, maar nog beste met hem voorhadden voor het zelfde geld blaasttie echt finaal de C20XE op. Chuck had toen laten zien wat er gebeurt als je oliepomp het niet doet, das echt een fikse schade. Oh en naar Sound, 25 euro als ze bij jouw een vrachtwagen derop rijden. Goed hard ook. Hahaha, alles stuk, humor, NOT. DUH. Wens ik je niet toe, niemand, wel kleutergedrag als je ander toewenst.

Iedereen heeft zijn eigen hobby. En in zijn waarde laten. Anders koop maar de Prive in de winkel.
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Da's zonde van mijn abo op de Margriet 8) :lol:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
RedBill
Beheerder
Beheerder
Berichten: 9311
Lid geworden op: 14 okt 2005 12:10
Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
Locatie: Ede
Contacteer:

Bericht door RedBill »

rdv-astra schreef:
GSi Twente schreef:Olie op de koppelingsplaat, en een langere tijd overheen laten gaan, gaat vanzelf minder werken. :wink:
Slipte de koppeling niet?
ik had de dag ervoor dat ie ietwat raar aanvoelde.. maar niet extreem ofzo.. En toen met wegrijden op za ochtend ... en daarna bijna bij eerste pomp auto aan kant gezet..
Kun je dit nog onder garantie vervangen krijgen?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3762
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Dat zal blijken alssie eruit gaat he. Zal blijken wat het is toch ? Idd RDV meneer, als het is zoals je zegt, ga gerust even op je strepen staan. kVolg het niet zo, maar kheb ook wel eens na APK bij de Opel dealer een koppelingskabel klem gehad die compleet verdwenen was, stond ik 900 euro armer na 500 meter ook meteen ANWB belllleeeee, en dank. ANWB rules.
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

RedBill schreef:
rdv-astra schreef:
GSi Twente schreef:Olie op de koppelingsplaat, en een langere tijd overheen laten gaan, gaat vanzelf minder werken. :wink:
Slipte de koppeling niet?
ik had de dag ervoor dat ie ietwat raar aanvoelde.. maar niet extreem ofzo.. En toen met wegrijden op za ochtend ... en daarna bijna bij eerste pomp auto aan kant gezet..
Kun je dit nog onder garantie vervangen krijgen?
weet ik morgen pas... ze doen heel erg moeilijk.. Ze beweren dat ik constant aan het racen ben geweest.. wat dus niet zo is.. want 1 kuiltje en ik ben me bumpers kwijt..aangezien hij nogal doorveert.. want zit nog geen stugge vering onder.. maar goed..

Ik heb ook nog aantal andere garages gesproken.. en krijg bij allemaal wel hetzelfde te horen.. en dat is dat je je koppeling niet in half jaar kapot kan rijden eig..

Dus ik wacht morgen even af.. vergoeden ze het niet onder garantie.. dan laat ik een takelwagen komen en me auto naar een wel goed bedrijf takelen..

Ze zien me hier in ieder geval niet meer terug..

Ps.

Heb koppelingsplaat en drukgroep wel gezien vandaag.. en waren allebei wel zwaar naar de klote.. (weet natuurlijk niet of die wel uit mijn auto kwamen.. want daar was ik niet bij)
Laatst gewijzigd door rdv-astra op 10 mei 2006 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
hello there..
Gebruikersavatar
pluggie
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3762
Lid geworden op: 20 mar 2003 20:59
Contacteer:

Bericht door pluggie »

Laat maar weten WAT er nu stuk is.
Gebruikersavatar
Melbo
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1639
Lid geworden op: 07 jul 2004 10:36
Locatie: Terneuzen

Bericht door Melbo »

Tsja, dat zijn pijnlijke momenten om je auto op de trailer te zien...
rdv-astra
forum-gebruiker
Berichten: 34
Lid geworden op: 21 nov 2004 19:51
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door rdv-astra »

tsja.. het is kut.. maar pijnlijk valt wel mee..

Vind dat anwb het super netjes geregeld heeft allemaal.. en ook feit dat de oprijwagen extra blokken enz mee nam is goed geregeld..

Auto is opgehaald.. naar gorinhem gebracht.. daar weekeind blijven slapen.. terwijl ik lol had in rosmalen.. dankzij het vervangend vervoer dat ik kreeg..

Natuurlijk had ik liever me auto daar bij me gehad.. maar ja ..nu me vervangende auto op za maar op de stand voor de lol,. want dat plekje zou anders toch zo leeg zijn nu ik wegviel..... en zo netjes op parkeerplaats..

Afbeelding

Maandag heeft het bergingsbedrijf netjes mijn auto teruggebracht naar rotterdam.. en dinsdag avond kon ik de leenauto in rotterdam inleveren..

Kan dus echt niet klagen over de service van anwb..

Greetz
hello there..
Gebruikersavatar
DayWaLk3R
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 507
Lid geworden op: 14 mei 2003 11:45
Auto('s): Tesla Model 3 LR
Locatie: Rotterdam

Bericht door DayWaLk3R »

ghi
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

rdv-astra schreef:tsja.. het is kut.. want dat plekje zou anders toch zo leeg zijn nu ik wegviel
was je de enige op je stand dan?
Plaats reactie