Pagina 1 van 3
v 6 in astra
Geplaatst: 26 apr 2006 20:34
door Raymond-oud
he jongens is het ook mogelijk om een v6 uit een vectra in een astra te
zetten
en zo ja wat heb je nodig daar voor
gr raymond
Geplaatst: 26 apr 2006 20:36
door Laagvlieger
neej kan niet
Alles kan natuurlijk. Maar al over de kosten nagedacht?
Geplaatst: 26 apr 2006 21:15
door pluggie
Nee ! Kan niet !
Geplaatst: 26 apr 2006 21:16
door Laagvlieger
Geplaatst: 26 apr 2006 23:01
door Darknexus
Haha even dis riem vervangen?
haal hem maar weer uit
.
Geplaatst: 26 apr 2006 23:43
door Rallyastra
Laagvlieger schreef:neej kan niet
Ik zeg niks HE Marcel
Geplaatst: 26 apr 2006 23:49
door pluggie
Darknexus schreef:Haha even dis riem vervangen?
haal hem maar weer uit
.
Ja okay, maar dat heb je met een Lancia Delta HF Integrale ook, schijnt.
Ik zie een Anomalie !
Maar back to topic: kan dus niet. Helaas.
Geplaatst: 26 apr 2006 23:50
door Rallyastra
Kan wel..... mag niet
Geplaatst: 26 apr 2006 23:54
door Raymond-oud
wel en niet dus
toch maar eens een keer kijken naar een turbo moter dan
dat is iets makelijker lijkt mij
Geplaatst: 26 apr 2006 23:55
door pluggie
FLAUW !
Geplaatst: 27 apr 2006 00:03
door Raymond-oud
als ik nou wist wat er allemaal verandert moet worden dan wil ik ernog wel overdenken
ik ken ook geen auto waar het inzit en waar ik even kan kijken
Geplaatst: 27 apr 2006 00:07
door David
De meesten durven het niet aan vanwege het feit dat je van 4 naar 6 cilinders gaat en dus opnieuw gekeurd moet worden bij RDW.
Geplaatst: 27 apr 2006 00:07
door pluggie
KANNIE:
Geplaatst: 27 apr 2006 00:11
door Raymond-oud
ja hij kan gooi maar vol met foto's
ik zal als ik weer wat beter op de been ben eens
gaan kijken in de oude flahs tijdschrijften
Geplaatst: 27 apr 2006 00:18
door pluggie
Als jij dat wil....
KANNIE.
Geplaatst: 27 apr 2006 08:11
door 2.0 freak
Geplaatst: 27 apr 2006 10:59
door Raymond-oud
oke weet genoeg
ga eens kijken of ik kan vinden wat er zo al aangepast moet worden
Geplaatst: 27 apr 2006 13:55
door smatse
Geplaatst: 27 apr 2006 18:41
door Laagvlieger
ik zal je 2 dingen vertellen.
a) RDW herkeuring is GIGANTISCH duur (kweet er alles van)
b) Motor moet echt netjes worden ingebouwd anders wordt ie niet eens goedgekeurd.
denk nog maar eens na.
Geld trouwens altijd met motorombouw. Moet altijd bij de rdw gekeurd worden, ook ivm verzekering.
Geplaatst: 27 apr 2006 20:07
door oenatje
tenzij je binnen 40 procent vermogen toename blijft, en je dezelfde aantal cilinders behoud als de verzekering het goed vind.
Geplaatst: 27 apr 2006 20:18
door Bart(astra)
...een standaard turbo met 204 pk valt net binnen die grens !
Maar een nette V6 is kwa looks 1000x mooier !
btw, die laatste v6 is een compressor (no turbo)
Geplaatst: 27 apr 2006 20:31
door Laagvlieger
oenatje schreef:tenzij je binnen 40 procent vermogen toename blijft, en je dezelfde aantal cilinders behoud als de verzekering het goed vind.
Noem me een verzekering die dat goed vind!
Geplaatst: 27 apr 2006 21:03
door Bart(astra)
Laagvlieger schreef:oenatje schreef:tenzij je binnen 40 procent vermogen toename blijft, en je dezelfde aantal cilinders behoud als de verzekering het goed vind.
Noem me een verzekering die dat goed vind!
Met ide verzekeringen is het vaak zo dat ze het pikken, en je er dik voor laten betalen. En als er dan stront aan de knikker is, trekken ze zich terug.
Geplaatst: 27 apr 2006 21:11
door Laagvlieger
Let eens op hoeveel er rijden met swap engines rijden en op verzekering gewoon doorrijden op oude motortype
Geplaatst: 27 apr 2006 21:40
door Bart(astra)
...en wat denk je dat de verzekering zegt, bij evt schade's ?
Maargoed V6 is Ubergeil !