astra blijft hoog draaien
astra blijft hoog draaien
halle men astrake blijft op ongeveer 2000 toeren draaien, aan wat kian dat liggen? het is een model 92 heb ik een lambdasonde? zo ja kan iemand me zegge waar die dan zit normaal toch in de uitlaat? heb ik een katalysator? mss stomme vraag maar ben bijna ten einde raad, uitlezen gaat niet... thx
Koop geen auto... koop een GSi
labda sonde zit op het einde van je uitlaat spruitstuk, dus onder je blok ongeveer.
Standaart heb jij wel een kat, anders effe onder de auto gaan liggen en zoeken naar een een groot grijs geval na je spruitstuk.
en hoge stationair kan misschien komen daar stappen motor.
Standaart heb jij wel een kat, anders effe onder de auto gaan liggen en zoeken naar een een groot grijs geval na je spruitstuk.
en hoge stationair kan misschien komen daar stappen motor.
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
kan iemand hier uitleggen waar je op moet letten als je de stationairregelaar / stappenmotor gaat schoonmaken ?
( uiteraard vraag ik dit ook om eigen bestwil wil het boeltje over een paar weken eens lekker schoonmaken met een vrije dag en mooi weer)
is toch gewoon slang volgen van sfi kast, stekker en slang los. en dan lekker schoonmaken met iets reinigends zoals remmenreiniger, daarna inspuiten met bv wd40 en boel weer monteren ?
( uiteraard vraag ik dit ook om eigen bestwil wil het boeltje over een paar weken eens lekker schoonmaken met een vrije dag en mooi weer)
is toch gewoon slang volgen van sfi kast, stekker en slang los. en dan lekker schoonmaken met iets reinigends zoals remmenreiniger, daarna inspuiten met bv wd40 en boel weer monteren ?
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Berichten: 3341
- Lid geworden op: 02 dec 2005 00:58
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
- Locatie: Hoorn
forum tijd staat nog op winterversie.. kan van mij een uurtje vooruit
marty ? niet de kantjes ervanaf lopen he
en waarom is de klok niet in 24 uur maar in 12 uur?
nu weet je ook niet of iemand het sochtend of savonds post, niet dat het van belang is , maar toch
marty ? niet de kantjes ervanaf lopen he
en waarom is de klok niet in 24 uur maar in 12 uur?
nu weet je ook niet of iemand het sochtend of savonds post, niet dat het van belang is , maar toch
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
LFR demonteren, hij hangt onder inlaatspruitstuk (C20XE). brug zowat verplicht.
Ding schoonspuiten met carburateurreiniger (remmenreiniger is te mild).
Liefst de LFR even op 12v laten klapperen terwijl je spuit.
Daarna goed droogblazen met perslucht en weer monteren.
Accu even paar minuten loskoppelen om de kenvelden te resetten.
Ding schoonspuiten met carburateurreiniger (remmenreiniger is te mild).
Liefst de LFR even op 12v laten klapperen terwijl je spuit.
Daarna goed droogblazen met perslucht en weer monteren.
Accu even paar minuten loskoppelen om de kenvelden te resetten.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠