gsi pruttelt als hij kous is bij het starten

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
blue god
forum-gebruiker

gsi pruttelt als hij kous is bij het starten

Bericht door blue god »

hallo men auto pruttelt als hij koud is bij het starten, ligt dat aan de bougiekabels? bougies zijn juist vervangen of is dat door iets anders, thx
Koop geen auto... koop een GSi
Roy 2.0 16v
forum-gebruiker
Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003

Bericht door Roy 2.0 16v »

heeft mijnes ook. 1e minuut na t starten is het even beetje hoesten. maarja als ik net wakker ben is dat ook zo :)

ik besteed er geen moeite aan, als ik de straat uit ben is alles weer goed alleen het verbruik nog best hoog. boeie

tijdje geleden nieuwe bougies/lambdasonde/olie+filter/luchtfilter/benzinefilter erin, en als ik weer wat geld over heb gaan er ook nieuwe bougiekabels/verdeler/rotor in.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
2.0 freak
forum-gebruiker

Bericht door 2.0 freak »

heb ik ook hoor ik laat hem meestal eerst even lopen en dan ga ik rijden. verbruiks is altijd hoog met koude motor...(soms ook met warme motor!!!komt door dat verdomde zware rechterpootje :lol: )

gewoon laten zoal het nu is of heb je er kilometers lang last van????

gr Rainier
Irmscher Promoteam
Ex astra Promoteam

VENI....VIDI....VICI
Charles 16V
forum-gebruiker

Bericht door Charles 16V »

heb het namelijk ook.
Als ik hem start moet ik vlak erna niet aan het gas komen want dan is het net of hij op 3 cilinders loopt ook stinkt het dan heel erg.

Kom ik niet aan het gas en laat ik hem een kleine minuut lopen is er niks meer aan de hand en loopt hij gewoon normaal zonder stotteren.
Wie weet waar dit aan ligt.
blue god
forum-gebruiker

Bericht door blue god »

oke alvast bedankt hij heeft dat alleen in het begin hoor, blijkbaar normaal dus... nu ben ik terug gerust... :)
Marty
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Auto('s): Seat Ibiza Cupra R
Contacteer:

Bericht door Marty »

Het is niet normaal! Het hoort niet.....

Zou te maken kunnen hebben met je andere probleem.... de koelslangen.
misschien wat kopprobleempjes...
Alle eventuele typfouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht.
blue god
forum-gebruiker

Bericht door blue god »

zou kunne hoor de coulasse is onlangs nog vervangen geweest, want hij rookt nie ofzo ze, tis alleen als ik hem smorgens start, maar als hij even draait ist weg, maar die koeldarm scheurt wel altijd aan dat spanriemke, maar die darm word vervangen, khoop dat het dan betert, hij gaat nog redelijk goed hoor... :wink:
Plaats reactie