het ene probleem is verholpen, of de andere meld zich alweer:
net mr astra even snel schoongespoten in zo'n doe het zelf- box, niks aan de hand, de pekel was er af en ik ree weer lekker verder.
plotseling. zo 10 min later valt opeens bijna alles uit":
- boardcomputer
- radio
- verwarming
- dashboardlampjes
- km teller, en later ook toerenteller
ik had alleen nog: ( wat me even snel opviel)
- tijd op boardcomputer
- dashboard verlichting
- koplampen
-binnenverlichting
en accu lampje brande volop in het dashboard
dus toen ik thuis kwam even gekeken, en kon alleen 1 kapotte zekering vinden, nummero 7, van de verwarmde buitenpiegels.
kan alleen een kortsluiting in een spiegel al zoveel ellende veroorzaken?? ik zal zo de spiegelkappen los proberen te halen, boel laten drogen, goed insprayen en nieuwe zekering erin.
iemand nog tips waar ik op moet letten etc ??
noodloop? alles viel uit
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
noodloop? alles viel uit
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
nou, alles doet het weer
vind het wel vaag dat een lompe spiegel zoveel ellende kan veroorzaken maarja, t was snel te verhelpen.
en wat ik op het begin al zei: het ene probleem is verholpen of het anderemeld zich alweer:
me radio ontvangst van zenders was niet echt top. dus ik radio los, stekker half afgebroken van de radio-ontvangst.. nou was ook het binnenste kleine kutkabeltje gebroken dus wat kan ik van de week doen : coax kabel inkorten, nieuw stekkertje halen, en lekker pielen en kloten.
zal mij benieuwen wat ik volgende week meemaak.
vind het wel vaag dat een lompe spiegel zoveel ellende kan veroorzaken maarja, t was snel te verhelpen.
en wat ik op het begin al zei: het ene probleem is verholpen of het anderemeld zich alweer:
me radio ontvangst van zenders was niet echt top. dus ik radio los, stekker half afgebroken van de radio-ontvangst.. nou was ook het binnenste kleine kutkabeltje gebroken dus wat kan ik van de week doen : coax kabel inkorten, nieuw stekkertje halen, en lekker pielen en kloten.
zal mij benieuwen wat ik volgende week meemaak.
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Een spiegel kan dat NOOIT veroorzaken.
Fout zal ergens anders liggen (hoe kan de km telle ruitvallen??? die wordt mechanisch aangedreven!!??!!)
Dit soort storingen komen door slechte kabelbomen door foutieve inbouw eerder van accesoires enzo.
Fout zal ergens anders liggen (hoe kan de km telle ruitvallen??? die wordt mechanisch aangedreven!!??!!)
Dit soort storingen komen door slechte kabelbomen door foutieve inbouw eerder van accesoires enzo.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,