soort fluitgeluid
soort fluitgeluid
als ik in de 5 rijdt en ik laat me gas los en zakt dan naar de 60 toe dan hoor ik een soort fluitgeluid (pffffuuuuuuuuuuu....).
in ze 4 hoor ik het heel zachtjes.
zodra ik weer gas geef is het weg.
dynamo'tje die dood gaat?
in ze 4 hoor ik het heel zachtjes.
zodra ik weer gas geef is het weg.
dynamo'tje die dood gaat?
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
Hey dat heb ik exact hetzelfde zoals je t nu zegt... het is alleen in de 5 als ik 55 tot 60 rijd en daarboven heeft ie geen last... maar het is inderdaad een soort van zacht gierend of fluit geluid van een pomp als je t mij vraagt... maar ik heb het al drie jaar en mn versnellingsbak is verder nog piccobello in orde De 2 garages waar ik het gevraagd heb konden er ook weinig op zeggen
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
- Charles 16V
- forum-gebruiker
heb precies het zelfde en met mijn andere astra die ik heb gehad ook.Astrid_fahrer schreef:Hey dat heb ik exact hetzelfde zoals je t nu zegt... het is alleen in de 5 als ik 55 tot 60 rijd en daarboven heeft ie geen last... maar het is inderdaad een soort van zacht gierend of fluit geluid van een pomp als je t mij vraagt...:
Zijn volgens mij de lagers van de bak
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Onderweg een Westlandse fluitkikker geschept ????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Bart(astra) schreef:55km/h in zijn 5
Ik dacht al...laat ik daar nou eens niet over beginnen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Blue Vectra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
oke even wat meer info...
het gaat hier om een OPEL astra F GSI C20XE
het geluid komt zowiezo uit de motorruimte vandaan. (ik hoor idd ook weleens een fluit geluidje over me boxen heen als ik gas los laat en komt in lagere toeren).
als ik me koppeling in trapt is het weg.
dus is echt als ik in een hoge versnelling zit en ik me gas los laat en ongv. op de 2000/2500 toeren.
koppeling is vorig jaar compleet vervangen door een nieuw LUK setje (lagers, drukgroep en plaat).
het gaat hier om een OPEL astra F GSI C20XE
het geluid komt zowiezo uit de motorruimte vandaan. (ik hoor idd ook weleens een fluit geluidje over me boxen heen als ik gas los laat en komt in lagere toeren).
als ik me koppeling in trapt is het weg.
dus is echt als ik in een hoge versnelling zit en ik me gas los laat en ongv. op de 2000/2500 toeren.
koppeling is vorig jaar compleet vervangen door een nieuw LUK setje (lagers, drukgroep en plaat).
- Rallyastra
- Oud-Clublid
uhh neej...Rallyastra schreef:Als je je gas loslaat ? hmm heb je zon wannabee turbo psfluit in je uitlaat zitte ?
laat ook maar zitten... hoe kom ik ook niet verder mee
ik vraag alleen wat het kan zijn...
ik vraag niet om een fluitketel, en extra kut pijpie en weet ik het allemaal voor kutzooi. maja is gloof ik teveel gevraagd
d'r hebben hier zo te horen meer mensen last van, als je niet weet wat het is zeg dan gewoon niks ofzo!
ja sorry dat ik zo reageer, maar ik probeer er alleen achter te komen wat het kan zijn en aan die onzinnige reply's heb ik (en die andere) echt niet veel aan.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
ligt aan je eigen onvolledige vraagstelling.
Maar met koppeling in is het dus weg.
Dat kon het best wel eens een lager in de bak zijn dat nie goed is.
Zo en zo check oliepeil van de bak.
Geluiden is gewoon iets dat niet op afstand/via een forum te beoordelen/oplossen is.
Geluiden is gewoon iets dat niet op afstand/via een forum te beoordelen/oplossen is.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Rallyastra
- Oud-Clublid
is het zelf te doen olie peilen van de versnellingsbak of heb je hier echt een brug voor nodig oid?Laagvlieger schreef:ligt aan je eigen onvolledige vraagstelling.
zo ja, hoe kan ik dit doen?
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Blue Vectra
- Oud-Clublid