Raamband + APK
Raamband + APK
Mijn APK keurmeester zegt dat een raamband apk afkeur is..
Is dat zo?
Is dat zo?
- Paintballer
- Oud-Clublid
- DayWaLk3R
- Oud-Clublid
- Auto('s): Tesla Model 3 LR
met raamband neem ik aan dat ie ook echt een band bedoeld.. zo 1 als maartje op der wagen had..
kan wel afkeur zijn.. ligt een beetje aan de hoogte van dat ding.. als die band de helft van je raam in beslag neemt.. tsjah.. dan zou dat best wel is afkeur kunnen zijn. Geloof dat de max hoogte even hoog mag zijn, als dat je je zonnenkleppen naar beneden doet.
kan wel afkeur zijn.. ligt een beetje aan de hoogte van dat ding.. als die band de helft van je raam in beslag neemt.. tsjah.. dan zou dat best wel is afkeur kunnen zijn. Geloof dat de max hoogte even hoog mag zijn, als dat je je zonnenkleppen naar beneden doet.
- Paintballer
- Oud-Clublid
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Als de raamband meer afdekt als je je neergeklapte zonnekleppen, issie te laag, en is het afkeur
TIP : bij de betere reklameboer kan je hem laten snijden in héél licht geperforeerd folie, zodat je er min of meer doorheen kan kijken..
Dan doen ze ook wat minder moeilijk, en het is voor jezelf ook wel prettig voor het stoplicht
AGC style is beter, gewoon alleen lettertjes, dan kan je er gewoon tussendoor kijken.....
TIP : bij de betere reklameboer kan je hem laten snijden in héél licht geperforeerd folie, zodat je er min of meer doorheen kan kijken..
Dan doen ze ook wat minder moeilijk, en het is voor jezelf ook wel prettig voor het stoplicht
AGC style is beter, gewoon alleen lettertjes, dan kan je er gewoon tussendoor kijken.....
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Sounddragon schreef:Als de raamband meer afdekt als je je neergeklapte zonnekleppen, issie te laag, en is het afkeur
Nu praat je laagvlieger tegen...
En alleen groene letters op mijn voorruit is niet mijn smaak. haha
Probleem met die steekproef is dat ze de laatste keer al binnen 5 min terplekke waren.. en in 5 min peuter je die raamband er niet af.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik praat Laag niet tegen
AGC raamband bestaat uit alleen letters, en die zijn NIET groen, maar nogal ernstig zilver
En dat perfo spul is speciaal gemaakt voor het beplakken van ruiten, terwijl ze toch nog enigszins bruikbaar blijven
AGC raamband bestaat uit alleen letters, en die zijn NIET groen, maar nogal ernstig zilver
En dat perfo spul is speciaal gemaakt voor het beplakken van ruiten, terwijl ze toch nog enigszins bruikbaar blijven
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ja OK, als je het zo bekijkttralala schreef:Laag zegt/typt dat de keurmeester zelf bepaalt of het zicht naar buiten voldoende is.Sounddragon schreef:Ik praat Laag niet tegen
Jij zegt onder de zonnekleppen is afkeur..
Was niet verkeerd bedoeld ofzo..
Onder de zonnekleppen is zowieso verboden door oom agent, en als je het reeël bekijkt heeft ie dan ook gelijk, je zit dan ongeveer in een rijdende bunker
APK monteur zal dat ook als zodanig ervaren en beoordeelt dus ook zo..
Het is zowieso zichtbeperkend, en dat mag dus gewoon niet...
Als die lamme kloothommel in Den Haag zijn zin doordrijft, mag je ook geen losse lettertjes op je voorruit plakken, en zijn bengelende dingetjes aan je binnenspiegel zijn volgens meneer Spee ook goed voor een bon op de openbare weg....
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
Sounddragon schreef:Ja OK, als je het zo bekijkttralala schreef:Laag zegt/typt dat de keurmeester zelf bepaalt of het zicht naar buiten voldoende is.Sounddragon schreef:Ik praat Laag niet tegen
Jij zegt onder de zonnekleppen is afkeur..
Was niet verkeerd bedoeld ofzo..
Onder de zonnekleppen is zowieso verboden door oom agent, en als je het reeël bekijkt heeft ie dan ook gelijk, je zit dan ongeveer in een rijdende bunker
Als die lamme kloothommel in Den Haag zijn zin doordrijft, mag je ook geen losse lettertjes op je voorruit plakken, en zijn bengelende dingetjes aan je binnenspiegel zijn volgens meneer Spee ook goed voor een bon op de openbare weg....
Zo te horen zijn ze weer extra centen nodig in Den-Haag
En wat is er nu makkelijker geld verdienen dan zulke flauwekul in te voeren.
Zal zo eens kijken of de zonneband ook onder de zonnekleppen komt.
En anders is het helaas pindakaas.. want een stuk eraf snijden begin ik niet aan... krijg je allemaal krassen op het raam
Lekker vaag volk bij die apk boer... vorig jaar keurden ze mijn auto goed met brede banden.... en dit jaar moet ik andere voorwielen regelen omdat de voorbanden tever uit de wielkast steken
Of je moet het geluk hebben dat je een formaat kabouter hebt als keurmeesterSounddragon schreef: Onder de zonnekleppen is zowieso verboden door oom agent, en als je het reeël bekijkt heeft ie dan ook gelijk, je zit dan ongeveer in een rijdende bunker
En daar willen we FOTO'S van zien natuurlijk!!!tralala schreef: Lekker vaag volk bij die apk boer... vorig jaar keurden ze mijn auto goed met brede banden.... en dit jaar moet ik andere voorwielen regelen omdat de voorbanden tever uit de wielkast steken
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
GLOUF??? BBBBOOOOOOOEEEEEEEEEEEEE!!!!!tralala schreef:Ik kom zonet tot de conclusie dat ik geen recente foto heb.. (ben niet zon fotojunky )
Zodra de golf weer klaar is dan schiet ik wel wat foto's.. ook van de raamband in kwestie
3....2...1 Hoor ik daar commentaar???
Maar raamband ging het ook niet om hè
323,5PS @ 4167 tpm & 621,5Nm @ 3458 tpm
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Maak maar een foto van alleen het bovenste deel van de voorruit
En evt een close up van het wiel
En evt een close up van het wiel
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
APK moet toch altijd volgens het boekje? Kunnen ze ook niet onderuit met steekproefen.
En kan best zijn dat ze meer als 3mm uitsteken.. zijn dezelfde velgen als Dennis.b onder zijn astra had.. rondom 9J.
Maar die wielen is al geregeld. komen voor de keuren andere onder. dus das een kleine moeite.
Gaat alleen om die raamband. want ik vind het zonde om hem eraf te trekken.
Ik denk dat ik morgen maar even met de RDW ga bellen...dan weet ik zeker waar ik aan toe ben.
[EDIT] En de VW dealer hier is helemaal een fiasco.. staan ze ook om bekent.. [EDTI]
En kan best zijn dat ze meer als 3mm uitsteken.. zijn dezelfde velgen als Dennis.b onder zijn astra had.. rondom 9J.
Maar die wielen is al geregeld. komen voor de keuren andere onder. dus das een kleine moeite.
Gaat alleen om die raamband. want ik vind het zonde om hem eraf te trekken.
Ik denk dat ik morgen maar even met de RDW ga bellen...dan weet ik zeker waar ik aan toe ben.
[EDIT] En de VW dealer hier is helemaal een fiasco.. staan ze ook om bekent.. [EDTI]