2 vragen over jms lip
2 vragen over jms lip
Hallo,
Vraag1:
inmiddels staat mijn jms lip bij de spuiter. (Net als de rest van de auto)
Nu zit ik met een probleem. aangezien het voorkomt dat ik met die lip een drempeltje raak zat ik mij af te vragen of ik hem wat steviger kan maken.
Hebben jullie dit ook gedaan of niet?? of hoe hebben jullie dit opgelost??
Vraag 2:
Aangezien mijn hele voorfront gespoten wordt nu wil ik er gelijk nieuw gaas inzetten.
erzat zilver gaas in (geruit).
Nu zit ik te denken welk gaas ervoor terug komt.
Weer zilver. Of zwart??
en dan geruit of rond??
wat zouden jullie doen?? (eventueel met foto)
het gaat dan om het gaas in : de jms lip, de rieger grill, de voorbumper en de bonrath cupdiffusor.
alvast bedankt.
Greetz Twan
Vraag1:
inmiddels staat mijn jms lip bij de spuiter. (Net als de rest van de auto)
Nu zit ik met een probleem. aangezien het voorkomt dat ik met die lip een drempeltje raak zat ik mij af te vragen of ik hem wat steviger kan maken.
Hebben jullie dit ook gedaan of niet?? of hoe hebben jullie dit opgelost??
Vraag 2:
Aangezien mijn hele voorfront gespoten wordt nu wil ik er gelijk nieuw gaas inzetten.
erzat zilver gaas in (geruit).
Nu zit ik te denken welk gaas ervoor terug komt.
Weer zilver. Of zwart??
en dan geruit of rond??
wat zouden jullie doen?? (eventueel met foto)
het gaat dan om het gaas in : de jms lip, de rieger grill, de voorbumper en de bonrath cupdiffusor.
alvast bedankt.
Greetz Twan
investeer in alcohol...... meer procenten krijg je nergens.
-
- forum-gebruiker
- Contacteer:
- Astrid_fahrer
- forum-gebruiker
Zwart is veel mooier! al dat zilveren gaas rijd half nederland al mee rond en ik zou rondjes ook eens mooier vinden... (of honinggraat profiel)
Ik ken iemand die heeft zijn lip opgevuld met één of ander behoorlijk stijf schuim (weet de naam ervan even niet ) maar ik moet toegeven je ziet er niks van zetten en de energie van de klap wordt wat meer verdeeld waardoor hij misschien langer meegaat als het niet te hard gaat natuurlijk
Ik ken iemand die heeft zijn lip opgevuld met één of ander behoorlijk stijf schuim (weet de naam ervan even niet ) maar ik moet toegeven je ziet er niks van zetten en de energie van de klap wordt wat meer verdeeld waardoor hij misschien langer meegaat als het niet te hard gaat natuurlijk
Waarom een Skoda Fabia halen als je een Opel Astrid kan hebben!!!!
- Bart(astra)
- Moderator
- Auto('s): '92 Astra Gsi x32se & '10 Audi A4 Avant 2.0T,
idd, schaven kan hij wel goed tegen en lichte stootjes ook wel hoor...Bart(astra) schreef:Tegen schaven (rustig) kan een Jms lip best redelijk, maar als je ergens op klapt, is het over !
En gaas moet je toch echt zelf uitzoeken, want het gaat er om wat JIJ mooi vindt, en niet wat anderen mooi vinden !
Succes
ik had 1x in het donker reedt ik ongv 70 en was ineens een drempel in het asvalt zegmaar.... drempel op ging best... alleen eraf BAM op de grond.. ik gelijk kijken maar was gelukkig nog heel!
later ging ik me auto wassen en wilde de oprit oprijden en ging echt goed schuin de opit op... en jahoor... hij schaafde over de grond en bleef op de grond hangen en klapte dubbel (terug rijden had geen zin) dus moest doorrijden. er zat uiteindelijk alleen een scheurtje in.
als ik volgende keer weer ander gaas neem dan neem ik zwart oid... (geen zilver) want dat wordt zo snel vies en bruin enzo
- Bart(astra)
- Moderator
Bedankt allemaal voor de reacties.
Ik ga denk ik maar voor het zwarte gaas. weer wat anders dan ik gewend was.
@ risrie :
op de foto sta ik achter op een drempel en ligt de lip op de grond.
maar ik zit nu ook 8 cm van de grond af en raak af en toe een drempel. (gebruik gelukkig de auto niet elke dag.)
van de zomer komt hij iets omhoog want dan zitten de andere velgen er hoop ik op (die ik nog zoek)
heb inmiddels de lip verstevigd met matjes. is idd stevig geworden. nu maar hopen op het beste.
greetz
Ik ga denk ik maar voor het zwarte gaas. weer wat anders dan ik gewend was.
@ risrie :
op de foto sta ik achter op een drempel en ligt de lip op de grond.
maar ik zit nu ook 8 cm van de grond af en raak af en toe een drempel. (gebruik gelukkig de auto niet elke dag.)
van de zomer komt hij iets omhoog want dan zitten de andere velgen er hoop ik op (die ik nog zoek)
heb inmiddels de lip verstevigd met matjes. is idd stevig geworden. nu maar hopen op het beste.
greetz
investeer in alcohol...... meer procenten krijg je nergens.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Dan breekt ie gewoon ergens anders idd
Ze moeten gewoon die kl@#edrempels afschaffen
Ze moeten gewoon die kl@#edrempels afschaffen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Bart(astra)
- Moderator