Groen en rood koelwater, mag dat door elkaar?
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Groen en rood koelwater, mag dat door elkaar?
Zoals de titel zegt: ik heb nu groene koelvloeistof in mijn motor zitten. Ik heb hier een fles rode staan. Kan ik em hier zonder problemen mee bijvullen?
Laatst gewijzigd door RedBill op 28 jan 2006 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ik heb die fles bij de dealer vandaan, die gaven hem bij de thermostaat die ik had gekocht... (moest het natuurlijk wel betalen...) Destijds heeft de dealer mijn systeem ook afgevuld...
Maar iemand die hier met zekerheid een uitspraak over kan doen?
Maar iemand die hier met zekerheid een uitspraak over kan doen?
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
zie PM.
gewoon bijmengen als je gewoon weer even op pijl gaat brengen (litertje ofzo) bij halfleeg systeem vind ik het het mooist om alles te verversen door die rooie.
Die rooie is milieuvriendelijker. Nieuwe auto's hebben andere pakkingen en keerringen die niet tegen de groene kunnen. andersom is geen probleem.
gewoon bijmengen als je gewoon weer even op pijl gaat brengen (litertje ofzo) bij halfleeg systeem vind ik het het mooist om alles te verversen door die rooie.
Die rooie is milieuvriendelijker. Nieuwe auto's hebben andere pakkingen en keerringen die niet tegen de groene kunnen. andersom is geen probleem.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠