interieur astra gsi
interieur astra gsi
hallo,
weet iemand of het mogelijk is om de zitting van de bestuurderstoel te vervangen door de zitting van een pasagiersstoel, ivm instap schade?
Een pasagiersstoel is namelijk nog wel te vinden op internet!!
Alvast bedankt.
Marco
weet iemand of het mogelijk is om de zitting van de bestuurderstoel te vervangen door de zitting van een pasagiersstoel, ivm instap schade?
Een pasagiersstoel is namelijk nog wel te vinden op internet!!
Alvast bedankt.
Marco
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Ik denk dat ie alleen de bekleding van de zitting bedoelt
Volgens mij moet dat wel kunnen....
Volgens mij moet dat wel kunnen....
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
dat is niet waar...Melbo schreef:Dan zit je wel met het probleem dat die hendel om je stoel naar voor te klappen aan de verkeerde kant zit. Ook zitten je gordelspanner en gordel-vastklik-ding dan in spiegelbeeld.
Lijkt me niet zo simpel om dat even aan te passen...
kevin heeft ook een passagiersstoel als bestuurdersstoel genomen.
en de gordel blijft psies hetzelfde zitten (zit niet aan de stoel vast)
alleen de draaiknop en hendeltje zit aan de verkeerde kant.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Ik ga deze week proberen de zitting van de passagiersstoel over te zetten naar mijn bestuurdersstoel, en dan in een later stadium de wang van de bekleding van de rugleuning laten overnaaien.
Zal daar zeker wat pictures van posten.
Ik wil dus wel zorgen dat de draaiknop en de handle uiteindelijk aan de goede kant zitten...
Zal daar zeker wat pictures van posten.
Ik wil dus wel zorgen dat de draaiknop en de handle uiteindelijk aan de goede kant zitten...
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Mijn schuim en de stof is kapot, dus kom er niet onderuit om de hele zitting te vervangen ipv alleen de bekleding. Maar heb ik dan last dat de stoel niet meer in hoogte te verstellen is en dat de hendeltjes aan de verkeerde kant zitten? Of kan ik de zitting gewoon los schroeven en op het frame/onderstel van de bestuurdersstoel zetten?
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
De hendeltjes en meuk zitten aan het leuning gedeelte en het frame van de stoel.
De zittingen zijn volgens mij gewoon over te zetten....moet je alleen even een goede bijrijdersstoel vinden in de juiste bekleding
De zittingen zijn volgens mij gewoon over te zetten....moet je alleen even een goede bijrijdersstoel vinden in de juiste bekleding
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™