raar geluid rechtsvoor
raar geluid rechtsvoor
als ik geparkeerd sta en ik stuur helemaal naar rechts en gaat rijden, dan voel ik rechtsvoor een soort gebonk (alsof je over steentjes heen rijdt).
het geeft geen geluid, alleen het gevoel.
kineetje kapoet?
het geeft geen geluid, alleen het gevoel.
kineetje kapoet?
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
Als je draagarmrubber stuk is dan merk je dat toch niet? Ik had t ook met mijn vorige astra.Laagvlieger schreef:kogeltje stuk.
draagarmrubbertje stuk.
Of pendulum stuk.
Als dat t wel is dan ben je voor een tientje klaar. Moet je em er natuurlijk wel zelf erop zetten (half uurtje werk).
Je moet de koe niet in zijn gat kijken!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer:
draagarmrubber ligt e rmaar net aan welk type je hebt (er zijn 2 types) en hoever ze zijn ingescheurd!2.nullutje schreef:Als je draagarmrubber stuk is dan merk je dat toch niet? Ik had t ook met mijn vorige astra.Laagvlieger schreef:kogeltje stuk.
draagarmrubbertje stuk.
Of pendulum stuk.
Als dat t wel is dan ben je voor een tientje klaar. Moet je em er natuurlijk wel zelf erop zetten (half uurtje werk).
Als ze ver heen zijn merk je het wel degelijk.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
PU bussen slijten harder dan de gewone.Marty schreef:Of je doet het gewoon GOED...
en koopt meteen 4 nieuwe PU bussen.. ben je +/- 80 euro kwijt.. en kun je er voorlopig weer een tijd mee vooruit.
Laatst een hele thread over gelezen op Nurburgring.nl
Zware slijtages bij auto's al na 10.000 km t.o.v. de originele. kZal het eens opzoeken.
Laatst gewijzigd door pluggie op 09 jan 2006 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
dat is wel heel snelpluggie schreef:PU bussen slijten harder dan de gewone.Marty schreef:Of je doet het gewoon GOED...
en koopt meteen 4 nieuwe PU bussen.. ben je +/- 80 euro kwijt.. en kun je er voorlopig weer een tijd mee vooruit.
Laatst een hele thread over gelezen op Nurburgring.nl
Zware slijtages bij auto's al na 10.000 km t.o.v. de originele. kZal het eens opzoeken.
quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:50 schreef Goingin het volgende:
Powerflex is idd een goeie oplossing, maar ook prijzig
Het is wel in 1x goed dan.
Ik lees anders ook andere dingen:
____
Ik heb de Powerflex rubbers gezien van de M3 van Jos, en dat was na 6 maanden weinig circuit gebruik toch wel even slikken . Ik had ze ook al voor de M5 liggen, maar vorige week onder de Touring gefrommeld.
____
Sorry, inderdaad vergeten aan te geven
In de negatieve zin. Powerflex rubbers waren kompleet week. Jos heeft misschien een 20% circuit werk gedaan in vergelijking tot mijn M5. Niet best dus.
____
Bij de peugeot specialist waar ik de laatste tijd kom liet ik ook een keer een woord vallen over powerflex aangezien die bij mij op de verlanglijst stonden maar die werden mij door hem toch sterk afgeraden.
De ervaringen die hij ermee had was dat er bij sommige auto's de draagarmrubbers er ongeveer uitvielen na nog geen 10000 kilometers. Veel te zacht spul dus
Powerflex is idd een goeie oplossing, maar ook prijzig
Het is wel in 1x goed dan.
Ik lees anders ook andere dingen:
____
Ik heb de Powerflex rubbers gezien van de M3 van Jos, en dat was na 6 maanden weinig circuit gebruik toch wel even slikken . Ik had ze ook al voor de M5 liggen, maar vorige week onder de Touring gefrommeld.
____
Sorry, inderdaad vergeten aan te geven
In de negatieve zin. Powerflex rubbers waren kompleet week. Jos heeft misschien een 20% circuit werk gedaan in vergelijking tot mijn M5. Niet best dus.
____
Bij de peugeot specialist waar ik de laatste tijd kom liet ik ook een keer een woord vallen over powerflex aangezien die bij mij op de verlanglijst stonden maar die werden mij door hem toch sterk afgeraden.
De ervaringen die hij ermee had was dat er bij sommige auto's de draagarmrubbers er ongeveer uitvielen na nog geen 10000 kilometers. Veel te zacht spul dus
-
- forum-gebruiker
- Berichten: 1699
- Lid geworden op: 20 dec 2005 15:11
- Locatie: Den Haag
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Berichten: 2882
- Lid geworden op: 24 mar 2003 22:56
- Locatie: Twente
Das je stabilisator rubbersteun.
Die kosten niet zoveel, en met een beetje gereedschap zo vervangen.
Tip, stabi goed opschuren, en daarna met redelijk wat vet erop drukken.
Kan nog wel weerstand krijgen.
Die kosten niet zoveel, en met een beetje gereedschap zo vervangen.
Tip, stabi goed opschuren, en daarna met redelijk wat vet erop drukken.
Kan nog wel weerstand krijgen.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
was bij mij ook gebroken geweest.
20 euro ofzo zon's ding
om hem er af te halen kun je hem het beste inzagen tot op de stang.
en dan eraf trekken.
nieuwe erop stang goed opschuren en roest en vuilvrij maken.
en dan met dreft insmeren en dan die rubber erovder schuiven.
20 euro ofzo zon's ding
om hem er af te halen kun je hem het beste inzagen tot op de stang.
en dan eraf trekken.
nieuwe erop stang goed opschuren en roest en vuilvrij maken.
en dan met dreft insmeren en dan die rubber erovder schuiven.
get a gsi or die trying.
LEXMAUL powertttttttt.
LEXMAUL powertttttttt.
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Berichten: 11177
- Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Locatie: Emmeloord
- Contacteer: