witte rook uit radiateur!
witte rook uit radiateur!
Ik reedt vanmorgen naar me werk en ik kwam bij me werk aan en kwam ineens rook onder me kap vandaan (uit me grille).
ik snel me kap open en kijken...
er kwam allemaal witte rook uit me radiateur!
me temp. was gewoon nog normaal (80graden)
ik snel me kap open en kijken...
er kwam allemaal witte rook uit me radiateur!
me temp. was gewoon nog normaal (80graden)
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
mjah maar maar dan moet je dat toch ook hebben als het regent?Laagvlieger schreef:ooit aan gedacht dat je radiateur ook nat kan zijn van condens/waterdamp/opspattend water?
ik heb het echt nog nooit eerder gehad?
maar gisterochtend was het droog en heb geen spatje water gezien en ook niet door een plas gereden.
ik hou het iig even goed in de gaten.
me schoonvader ging even me radiateur van de week eruit halen en even nakijken.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Afpersen die handel, deruit halen heeft weinig zin
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
allemaal zo'n drukte en hoop werk om nix.
Snap ik nou niet he.
Ik zie DAGELIJKS rokende radiateurs.
Zeker in deze tijd van het jaar.
Normaal waait het weg enzo zie je het niet, maar als toevallig windstil is ofzo ja dan zie je het.
Afpersen die hap wil je zekerheid.
Snap ik nou niet he.
Normaal waait het weg enzo zie je het niet, maar als toevallig windstil is ofzo ja dan zie je het.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
het verschil is.. jij ben monteur en ik niet.Laagvlieger schreef:allemaal zo'n drukte en hoop werk om nix.
Snap ik nou niet he.
ik wil gewoon weten wat er loos is, mag dat dan al niet meer?
maar ik heb het iig niet meer gezien en me koelvloeistof is ook nog op peil. maar iig bedankt voor de reacties.
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Eej Dava, je kan dat stukkie tekst op meerdere manieren interpreteren he
Ik zei in het begin ook meteen dat je hem moest laten afpersen, de radiateur eruithalen is nutteloos extra werk bedoelde Laag
Als je zo graag wil weten wat er loos is, moet je gewoon meteen laten afpersen, of iig even langs de garage rijden, en niet 2 dagen gaan zitten kijken op het forum of iemand per ongeluk nog een antwooord geeft wat jou beter uit komt.
ELKE garage maakt per direkt tijd als je met een lekkende radiateur voor de deur staat, afpersen is 10 minuten werk..
Pfuuuuu...en dan zeggen ze dat IK eigenwijs ben
Ennehhhh, dezelfde vraag op verschillende fora zetten maakt het ook niet echt overzichtelijker voor jezelf trouwens
Maargoed, het probleem is nu weer 'opgelost' toch ??? ik bedoel, je ziet niks meer, dus het is vanzelf weer goedgekomen
Ik zei in het begin ook meteen dat je hem moest laten afpersen, de radiateur eruithalen is nutteloos extra werk bedoelde Laag
Als je zo graag wil weten wat er loos is, moet je gewoon meteen laten afpersen, of iig even langs de garage rijden, en niet 2 dagen gaan zitten kijken op het forum of iemand per ongeluk nog een antwooord geeft wat jou beter uit komt.
ELKE garage maakt per direkt tijd als je met een lekkende radiateur voor de deur staat, afpersen is 10 minuten werk..
Pfuuuuu...en dan zeggen ze dat IK eigenwijs ben
Ennehhhh, dezelfde vraag op verschillende fora zetten maakt het ook niet echt overzichtelijker voor jezelf trouwens
Maargoed, het probleem is nu weer 'opgelost' toch ??? ik bedoel, je ziet niks meer, dus het is vanzelf weer goedgekomen
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer: