centrale deurvergrendeling problemen!
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Auto('s): astra gsi 2.0 16v 1992 e266 vectra gts 2.2 2003
centrale deurvergrendeling problemen!
Hee
Oke ik heb dringend advies nodig want sinds vandaag doet me c.v. het niet meer. en ik heb geen sloten in de deurgrepen... plus dat de kofferbak niet open gaat met de sleutel, kon ik me auto dus niet in.... en dat werd ANWB bellen. ( moet zeggen geweldige gasten, met 25min was er een gast en die had em zo open)
maar: wat kan ik nakijken en doen om het weer te laten werken?????
en hoeveel kost het ongeveer om een nieuw systeem in te bouwen??
thnx voor de antwoorden!!
Oke ik heb dringend advies nodig want sinds vandaag doet me c.v. het niet meer. en ik heb geen sloten in de deurgrepen... plus dat de kofferbak niet open gaat met de sleutel, kon ik me auto dus niet in.... en dat werd ANWB bellen. ( moet zeggen geweldige gasten, met 25min was er een gast en die had em zo open)
maar: wat kan ik nakijken en doen om het weer te laten werken?????
en hoeveel kost het ongeveer om een nieuw systeem in te bouwen??
thnx voor de antwoorden!!
Een leek ziet roest, de kenner een astra gsi
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
nee, zekering gecheckt maar was ok. evengoed omgeruild voor een nwe.
( morgen check ik alle zekeringen wel even)
alarm zit er bij mij niet op.. en het lampje op de afstandsbediening van de c.v. doet het wel ( en ik heb 2 afstandbedieningen dus lijkt me sterk) batterijen zijn goed.
blijft over : het stuurkastje van de cv. alleen heb ik geen idee hoe dit eruit ziet en waar deze kan zitten, en wat er waarschijnlijk met zo'n ding opeens aan de hand is ( losse draden ergens) ? ?
voor wie hier meer over denkt te weten : typ en ik zal lezen !@
( morgen check ik alle zekeringen wel even)
alarm zit er bij mij niet op.. en het lampje op de afstandsbediening van de c.v. doet het wel ( en ik heb 2 afstandbedieningen dus lijkt me sterk) batterijen zijn goed.
blijft over : het stuurkastje van de cv. alleen heb ik geen idee hoe dit eruit ziet en waar deze kan zitten, en wat er waarschijnlijk met zo'n ding opeens aan de hand is ( losse draden ergens) ? ?
voor wie hier meer over denkt te weten : typ en ik zal lezen !@
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
Stuurkastje (Kiekert) zit rechts achter het kickpanel, zeg maar onder die isolatiemat en ziet er zo uit:
Dus aan de pasagierskant die kunstof kap wegtrekken, waar ook je motronic achter zit, daarna die rubberen isolatiemat wegtrekken en dan zie je hem pas zitten. Zit goed verstopt.
Maar je hebt geen manier meer om je originele CV te testen?
Kan gewoon aan die afstandsbedienign liggen, dattie gesychroniseerd moet worden. Maja die is achteraf ingebouwd dus daar kan ik nix van zeggen.
Dus aan de pasagierskant die kunstof kap wegtrekken, waar ook je motronic achter zit, daarna die rubberen isolatiemat wegtrekken en dan zie je hem pas zitten. Zit goed verstopt.
Maar je hebt geen manier meer om je originele CV te testen?
Kan gewoon aan die afstandsbedienign liggen, dattie gesychroniseerd moet worden. Maja die is achteraf ingebouwd dus daar kan ik nix van zeggen.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- RedBill
- Beheerder
- Auto('s): Fun driver: Opel Astra GSi C20XE Daily driver: Opel Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100kW
- Contacteer:
Op het OGC forum zijn foto's te vinden van waar dat ding zit.
http://www.opelgsiclub.nl/phpBB2/viewto ... ht=kiekert
http://www.opelgsiclub.nl/phpBB2/viewto ... ht=kiekert
Geüpgrade GSi 2.0 8V. Met C20XE dus. Want hobby's mogen wat kosten.
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
"Turbochargers are for people who can't build engines" (Keath Duckworth)
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
even update
vandaag naar laagvlieger geweest voor andere boardcomputer, doet het inmiddels prima. maar omdat de deurvergrendeling het wel doet als ik gewoon het knopje indruk, hoef ik de ''kiekert'' niet meer te zoeken.
maar ik moet nu even weten waar het kastje is geplaatst waar de afstandbedieningen op reageren. die is volgens onze laagvlieger evengoed vaak achter het dashboardkastje en misschien een zekering daarin stuk ofzo.
morgenavond maar even in een verlichte en warme schuur de boel uit elkaar schroeven en meteen de lampjes vervangen van de verwarming en leeslampjes. en de storing verhelpen van koelvloeistof en dimlicht achter
genoeg te doen dus, laterz
vandaag naar laagvlieger geweest voor andere boardcomputer, doet het inmiddels prima. maar omdat de deurvergrendeling het wel doet als ik gewoon het knopje indruk, hoef ik de ''kiekert'' niet meer te zoeken.
maar ik moet nu even weten waar het kastje is geplaatst waar de afstandbedieningen op reageren. die is volgens onze laagvlieger evengoed vaak achter het dashboardkastje en misschien een zekering daarin stuk ofzo.
morgenavond maar even in een verlichte en warme schuur de boel uit elkaar schroeven en meteen de lampjes vervangen van de verwarming en leeslampjes. en de storing verhelpen van koelvloeistof en dimlicht achter
genoeg te doen dus, laterz
Volgens mij zit die, als je het dashbordkastje eruit hebt gehaald, rechts tegen de wand. Op dat kastje wat daar hangt staat bij mij iets van "Funkbladiebla" en funk is volgens mij afstandsbediening...maar ben niet zo goed in duits!Roy 2.0 16v schreef:ik moet nu even weten waar het kastje is geplaatst waar de afstandbedieningen op reageren. die is volgens onze laagvlieger evengoed vaak achter het dashboardkastje en misschien een zekering daarin stuk ofzo.
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
het kastje zit bij mij in de hoek van je koppelingspedaal en je trekknop om je motorkap te openen, heb ik gisteren ontdekt.. de zekering was nog goed... ik ga morgenavond als ik niks te doen heb alle kappen loshalen waar bedrading achter zit.
dat wordt dus van de week naar een winkel gaan die de boel gaat nakijken en er veel geld voor gaat vragen... tenzij iemand anders nog een ingeving heeft!
dat wordt dus van de week naar een winkel gaan die de boel gaat nakijken en er veel geld voor gaat vragen... tenzij iemand anders nog een ingeving heeft!
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
Het euvel is verholpen! whoeiehoee
er zat nog ergens onder de motorkap een kapotte zekering...
maar wat zijn de manieren om een afstandbediening opnieuw in te lezen want ik heb van 1 een batterij vervangen en die doet het nu dus niet meer.. het kastje is van telekey
er zat nog ergens onder de motorkap een kapotte zekering...
maar wat zijn de manieren om een afstandbediening opnieuw in te lezen want ik heb van 1 een batterij vervangen en die doet het nu dus niet meer.. het kastje is van telekey
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
- Roy 2.0 16v
- forum-gebruiker
ehm, de vorige eigenaar heeft het erin laten zetten, daarom weet ik er zo weinig vanaf, heb er geen handleiding van ofzo.
maar het zwarte kastje is van ''Telekey''
bovenin een ''ghost-buster'' afbeelding erop(spook met streep erdoorheen). eronder staat ''laser'' en daaronder in gele letters Telekey
en ik heb er 2 afstandbedieningen bij, 6cm lang x 2cm breed en 1cm dik. de 2 knopjes zitten recht onder elkaar en er is een klein rood ledje aan de bovenkant.
meer kan ik er ook niet over zeggen..
maar het zwarte kastje is van ''Telekey''
bovenin een ''ghost-buster'' afbeelding erop(spook met streep erdoorheen). eronder staat ''laser'' en daaronder in gele letters Telekey
en ik heb er 2 afstandbedieningen bij, 6cm lang x 2cm breed en 1cm dik. de 2 knopjes zitten recht onder elkaar en er is een klein rood ledje aan de bovenkant.
meer kan ik er ook niet over zeggen..