even voorstellen dan maar: RedBill
Geplaatst: 18 okt 2005 13:01
Hallo allemaal,
Ik ben dus RedBill A.K.A. WJ. Ik ben sinds april 2004 in het bezit van een Astra GSi 2.0 8V uit 1992. Deze is in 1999 uit Duitsland geïmporteerd en heeft vervolgens in Nederland nog twee eigenaren gehad. De vorige eigenaar is een vriendin van me , en toen zij de auto zat was heb ik em van haar overgekocht.
Er zat toe heel veel werk aan te komen, maar daar was de prijs toen ook naar. De koppeling lag eruit, dus die is toen eerst vervangen. Vervolgens heb ik veel kleine dingetjes aangepakt. Centrale vergrendeling en alarm weer in orde gemaakt, 3e remlicht gefixt en meer van dat soort ongein.
In Juni dit jaar is mijn astra volledig gestript en gerestaureerd. Zie het projectentopic.
Ik doe veel dingen zelf, en ik schrik er ook niet voor terug om onbekende zaken zelf op te pakken.
Doel wat ik met mijn auto voor ogen heb is waarschijnlijk nog wel om er een gereviseerde C20XE in te gaan hangen. Of ander in ieder geval een gereviseerde C20NE. Mijn huidige motor heeft er intussen 222.000 km opzitten namelijk.
Verder wil ik em technisch in perfecte staat hebben, vandaar dat ik de restauratie ook zo grondig heb aangepakt.
Ik zal proberen ook dit forum op de hoogte te houden van de ontwikkelingen.
Ik ben dus RedBill A.K.A. WJ. Ik ben sinds april 2004 in het bezit van een Astra GSi 2.0 8V uit 1992. Deze is in 1999 uit Duitsland geïmporteerd en heeft vervolgens in Nederland nog twee eigenaren gehad. De vorige eigenaar is een vriendin van me , en toen zij de auto zat was heb ik em van haar overgekocht.
Er zat toe heel veel werk aan te komen, maar daar was de prijs toen ook naar. De koppeling lag eruit, dus die is toen eerst vervangen. Vervolgens heb ik veel kleine dingetjes aangepakt. Centrale vergrendeling en alarm weer in orde gemaakt, 3e remlicht gefixt en meer van dat soort ongein.
In Juni dit jaar is mijn astra volledig gestript en gerestaureerd. Zie het projectentopic.
Ik doe veel dingen zelf, en ik schrik er ook niet voor terug om onbekende zaken zelf op te pakken.
Doel wat ik met mijn auto voor ogen heb is waarschijnlijk nog wel om er een gereviseerde C20XE in te gaan hangen. Of ander in ieder geval een gereviseerde C20NE. Mijn huidige motor heeft er intussen 222.000 km opzitten namelijk.
Verder wil ik em technisch in perfecte staat hebben, vandaar dat ik de restauratie ook zo grondig heb aangepakt.
Ik zal proberen ook dit forum op de hoogte te houden van de ontwikkelingen.