Oproep Reklame en promo materiaal : Nieuwe foto's ! ! !

Van alles en nog wat. (General Bullshit)
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Oproep Reklame en promo materiaal : Nieuwe foto's ! ! !

Bericht door Sounddragon »

We gaan voor het seizoen 2006 eens goed werk maken van de clubstand. Andere clubs trekken volop de aandacht door leuke dingen te doen op- en met hun stands. Wij hebben meestal gewoon een redelijk saaie stand met een kraampje met wat folders e.d. en daar moet dus verandering in gaan komen :D

Gedacht wordt aan :

- een set borden met daarop de naam van de club, zodat als je aankomt lopen, de club bestaat uit meer dan een stukkie gras met een paar Astra's erop..(wie zijn dat dan ???) Die borden gaan op redelijk korte termijn gefabriceerd worden in mijn hobbyschuurtje 8)

- Misschien is het leuk om standaards te maken bij elke auto, met daarop een mooi uitgeprint en gelamineerd lijssie met Tech details, spec's en modificatie's die aan de auto zijn uitgevoerd :idea:

- Een DVD impressie van de club, beelden van auto's, meetings en evenementen aan elkaar gemonteerd met een lekker stukkie muziek eronder...regie hiervan lijkt me wel iets voor Tha Sin 8) :wink:
Het geheel kan dan op een mooi doek of diascherm geprojekteerd worden mbv een beamer (al in bezit) en geluid via de hieronder gehookte auto's 8)

- Diverse reklame materialen ophangen neerzetten op de stand, in de vorm van mooie (relevante) Opel vlaggen (en dus niet van de nieuwe Astra H, al issie wel erg mooi).

- We willen proberen om een mengpaneel te ritselen/kopen/lenen, met een paar lange tulpkabels om een stuk of 4 auto's aan elkaar te koppelen teneinde een ernstig VETTE ssound te creeren zodat iedereen zijn install tegelijk kan pimpen, zonder elkaar in de muziek te spelen, en natuurlijk ook, om de buren te overstemmen, en dan het liefst met 2 vingers in Tha Nose 8)

- Wild plan van Tha Sound, maar daarmee maken we ons meteen onsterfelijk op de desbetreffende meeting 8)
Zoals jullie misschien weten, is ondergetekende (hijs)kraanmachinist, en moet het dus te organiseren zijn om een kraan neer te zetten op een punt waar dat geen kwaad kan, met een Astra (van een vrijwilliger :P ) erin, we hebben daar op de zaak gewoon een speciale autohijsset voor, zodat de geslachtofferde auto, ook weer onbeschadigd beneden komt :lol: moet ik wel even VET slijmen bij de baas, maar ik denk dat dat wel te realiseren is, het is voor hem natuurlijk ook erg leuke reklame :wink:

Als je zelf nog meer leuke (uitvoerbare) ideeen hebt, en dan bij voorkeur ook zelf met de eer gaat strijken door het te willen/kunnen realiseren, smijt hier maar neer, samen kunnen we er in ieder geval voor zorgen dat het de volgende keren zó druk gaat worden op de stand dat we kaarten moeten gaan verkopen, en de buren vrijwillig een plekkie of wat op gaan schuiven :lol: :lol:

Voor nu zoeken we nog :

- 3 Voedingen (Laag heeft er zelf 1) om de auto's te kunnen laten spelen zonder dat de bezoekers van hun stokkie pleuren omdat ze staan te draaien (lenen is ook goed, maar dan moeten ze wél elk evenement beschikbaar zijn) evt overname voor een mooie prijs...
Misschien is het ook wel een goed plan, dat iedereen met een dikke install die zijn auto gehooked wil hebben, zelf zorgt dat hij een dikke voeding heeft want zijn die dingen best wel aan de prijs, en voor de club momenteel niet betaalbaar :(

- ernstig lange tulp kabels.

- Een aantal geblingde motordelen, defekt geen bezwaar. We denken hierbij aan 1 of 2 cilinderkoppen of mooie kleppendeksels, een dikke oude turbo (mag dood zijn als 'ie maar glimt) 8) of een mooi spagheroni zelfbouw turbospruitstukkie, desnoods nog in aanbouw (misschien ook te koop :idea: :?: ), een mooie gespecialpainte motorkap (evt met naam en tel van de maker ??) ook voor dit soort items geldt : doneren is perfekt, maar als je eraan gehecht bent, is lenen ook goed :thumbsup:

DuZZZZ duik in je schuur/garage/rommelzolder, en help je cluppie om een mooie opvallende clubstand neer te zetten volgend jaar, want we lijken nou wel een kudde grijze muissie's :roll:

Hieronder even een geheugensteuntje voor evt liefhebbers wbt een eventuele inkoopaktie van voedingen tbv audio :

- Moi
- Clint
- Melbo
- ????
Laatst gewijzigd door Sounddragon op 10 apr 2006 21:20, 5 keer totaal gewijzigd.
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Hoe lang zullen de tulpkabels moeten zijn?
Zijn evt prima zelf te maken aangezien je zulke kabel gewoon op de rol kunt krijgen.

Mengpaneel, wat voor een precies? Hoeveel kanalen en welke functies?.
Ik heb ter wel een maar das simpel 5 kanaler waarvan 2 pickup.

Motordelen, ik heb nog een inlaatspruitstuk met aanbouwdelen voor de C20XE.

Ik zal ook nog kijken of ik een turbo kan vinden. Die willen nog wel eens kapot gaan bij de turbodieseltjes :roll:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

voeding is geregeld :lol: 8) 50 amp. :twisted:
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Toppie :D
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Tulpkabels moeten iig 1x de lengte en 1 maal de breedte van de gemiddelde stand zijn, dus best wel lang, het lijkt me niet handig om ze dwars door de stand te leggen ivbm stuklopen.
Ik heb alleen geen idee hoe groot de gemiddelde stand is, maar ikdenk dat je zowieso moet denken aan een metertje of 20 per stuk, ze moeten ook allemaal even lang zijn ivbm faseverschil, anders klinkt het voor geen meter. :?

Mengpaneel moet minstens 4 keer stereo uit hebben, en minstens 2 keer aux in, toonregeling en instelbare gain per kanaal is een pré uiteraard... :wink:

@ Fred : Perfekt man ! ! ! 8) kunnen we al 2 auto's spelen... :P
Issie werkend ??? en had ie er niet méér ????
En plant es even een foto van de aansluitingen hier als je wilt, dan kan ik kabels maken voor aan dat ding, ik heb nog wel een setje cheapass startkabels liggen waar 1 klem vanaf is :)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
RobbieS
forum-gebruiker
Berichten: 291
Lid geworden op: 20 jun 2004 14:46
Locatie: Reserve Belg
Contacteer:

Bericht door RobbieS »

Goed plan! :thumbsup:

vind trouwens in vergelijk met andere clubs die je weleens ziet op shows/meets, dat AGC qua auto's kwalitatief een stuk beter is. Daar is in principe geen gebrek aan.

Kzal in de toekomst proberen niet te veel meer aan mn auto te doen, waardoor ie lang stilstaat, want zo mis ik iedere keer een hoop.
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Vette bakken zijn uiteraard ook welkom :lol:

Maar hebben jullie niet ergens nog zo'n spruitstukkie liggen als kraamvulling ??? of zijn er plannen omdat spul te gaan verkopen ???
Zo'n ding op de kraam (met een dikke ketting vast aan een blok beton) is wel een blikvanger :P
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
RobbieS
forum-gebruiker
Berichten: 291
Lid geworden op: 20 jun 2004 14:46
Locatie: Reserve Belg
Contacteer:

Bericht door RobbieS »

Hahah, ja wie weet.....
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

:) Doe da's even in de groep gooien daaro dan :wink: Is voor de maker handel, en voor ons een blikvangert, en we hebben dan nog een demo staan ook, waar 'ie daadwerkelijk ook inzit....als het meezit zelfs 2 8)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Hey Sound,ik had het al eens met Martin over die reclameborden gehad en toen gezegt dat ik ze wel zou maken,maar helaas door tijdgebrek is daar nie veel van gekomen :oops: .Maaruh als jij ze maakt is dat ook goed hoor of als je zegt van maak jij ze toch maar,laat het me even weten anders hebben we straks 2 sets borden :lol:
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Check ons bord en info staanders

Afbeelding

Afbeelding

Ons bord gaat nog veranderd worden, komen plexiglas letters op met leds er in. Wij hebben trouwens ook een map gemaakt met alle info van de leden auto's. Dus ook al niet iedereen er bij is kunnen mensen toch in de map kijken die op de club stand ligt, verder zit er in de map een verslag van meetings waar we zijn geweesd en wat voor prijzen we hebben behaald. Misschien ook wel een idee voor jullie :wink:
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

Jah man goed idee.
Khad jullie staanders ook al bekeken op FSZ.
Zag er goed uit, simpel en doeltreffend.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Paintballer schreef:Hey Sound,ik had het al eens met Martin over die reclameborden gehad en toen gezegt dat ik ze wel zou maken,maar helaas door tijdgebrek is daar nie veel van gekomen :oops: .Maaruh als jij ze maakt is dat ook goed hoor of als je zegt van maak jij ze toch maar,laat het me even weten anders hebben we straks 2 sets borden :lol:
Maakt verder weinig uit, als ze maar allebei hetzelfde zijn :wink:

Ik wil zowieso 2 sets maken, zodat je op 2 hoeken van de stand wat neer kan zetten...

@ Rellie, da's inderdaad wat ik bedoel, staat gewoon mooi en af, en mensen blijven langer op de stand omdat ze wat te lezen hebben....

Tzt moet dan wel iedereen die op de stand staat, zo'n lijstje hebben, Marty heeft een lamineerapparaat geloof ik, die kan dan die dingen even maken, ivbm uniformiteit :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Rallyastra
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 3006
Lid geworden op: 15 apr 2004 13:28
Locatie: Vroomshoop

Bericht door Rallyastra »

Laagvlieger schreef:Jah man goed idee.
Khad jullie staanders ook al bekeken op FSZ.
Zag er goed uit, simpel en doeltreffend.

Ja waren eigenlijk ook maar even snel in elkaar geflanst, we gaan er nog wat vaken van MDF en dan de hoeken en kantjes even mooi profiel aan frezen
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !

0546-562109
Gebruikersavatar
RobbieS
forum-gebruiker
Berichten: 291
Lid geworden op: 20 jun 2004 14:46
Locatie: Reserve Belg
Contacteer:

Bericht door RobbieS »

helaas komt het meeste klootjesvold toch af op grote bodykits met zinloos veel uitsteeksels en tierlantijntjes, megavleugels, blingchroom, stickers en flipflopcameleonparelmoerkermis lak.........

kijken niet naar hoe goed iets is afgewerkt, of het totaal bij mekaar past, hoe speciaal iets werkelijk is wat er onder een kap ligt. Ja als het pijn doet aan je ogen van het goud en chroom, en grote letters TURBO HKS Greddy NOS weet ik wat opstaat, want das bekend uit de Fest en de Fjoerius.
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
Gebruikersavatar
djfloske
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 228
Lid geworden op: 21 mar 2003 18:43
Locatie: Mariahout
Contacteer:

Bericht door djfloske »

ik vind dit wel echt een super idee.. 8)

alleen als we dadelijk op een meeting staan met een te gekke stand, moeten er ook astra's bijstaan..

daar bedoel ik mee da er wel meer animo voor heel het gebeuren moet komen en nie net zoals in zwolle :roll:
Ecotec Powerrrrrrr
Gebruikersavatar
chucky66
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 1852
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:29
Locatie: zeist

Bericht door chucky66 »

:wink:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Da's ook een beetje de opzet van het verhaal Flos :wink:

Als we gewoon een VETTE stand hebben, zijn er misschien ook wat meer mensen te motiveren om erop te komen staan, de opkomsten de laatste tijd zijn erg dramatisch, alleen bij de leukere aktie evenementen (Ring en karten) zijn de opkomsten goed, wat we een beetje willen proberen, is dor mensen wat meer bij de clubstand te betrekken, het ook aantrekkelijker te maken om gezellig een dagje te komen staan (of 2 :D )

Het is voor mij én het complete bestuur een raadsel waarom bijvoorbeeld op een supervet kampeer/feest/beest/blingkijk evenement als bijvoorbeeld automaxx het gewooon niet gaat lukken om een fatsoenlijke opkomst te fiksen, terwijl dat gewoon een van de vetste, zoniet HET vetste evenement van het jaar is waar we staan :?

Misschien dat een supercoole stand die bezoekers trekt, en gezellig is/herrie maakt/opvalt daar iets aan kan veranderen, anders gaat het er op een gegeven moment op uitdraaien, dat de organisatie hier binnen de club gewoon de moeite niet meer wil nemen om zoiets te regelen :( Meerdere mensen binnen onze club zetten zich in om een mooie plek te fiksen, en als daar vervolgens niemand op afkomt is dat nogal funest voor de motivatie lijkt me :?
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Ik wou de reclameborden met het "Astra GSI Club"logo gaan maken!!!Is dat nog nodig,dan gaat ik daar dus in de winter mee aan de gang????
Paintverkoper in een verfzakie!!
daafje
forum-gebruiker
Berichten: 229
Lid geworden op: 30 mar 2005 13:09

Bericht door daafje »

in de buurt waar ik woon ligt een bedrijf die maakt mooie reclameborden tegen een lage prijs. ik heb wat gezien en zag er lijpo uit! 8) 8) en doen ook bestickering auto's :wink:
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Paintballer schreef:Ik wou de reclameborden met het "Astra GSI Club"logo gaan maken!!!Is dat nog nodig,dan gaat ik daar dus in de winter mee aan de gang????
Je mag ook als je dat wilt, een aantal mooie infopalen maken voor de autogegevens, of...als je erop stáát, mag je van mij ook de borden maken :lol:
Als het maar ZEKER weten gemaakt gaat worden, de kwaliteit perfekt is, en de kleuren en maten in overleg gaan met het bestuur :wink:
Voor de rest stellen we geen eisen :P nee hoor even gein :wink: :lol: Maar als jij dat netjes kan maken, vind ik het prima, er was mij niks bekend van het feit dat jij dat zou gaan doen, en ik heb donderdag aan het bestuur beloofd dat ik die dingen ga maken vandaar dus :wink:
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Gebruikersavatar
Paintballer
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 823
Lid geworden op: 27 jan 2005 17:54
Locatie: Hilversum

Bericht door Paintballer »

Ok als jij dat belooft heb laat ik dat verder aan jou over!!!!!Ik wil me dan wel bezig houden met de info staanders,zijn daar nog specifieke maten voor?????Hoe hoog moet hij worden,kleur,soort materiaal en dat soort dingen.
Paintverkoper in een verfzakie!!
Gebruikersavatar
Sin
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 721
Lid geworden op: 20 mar 2003 19:14
Contacteer:

Bericht door Sin »

als mensen dingen gaan maken
let er dan wel op dat t wel ong allemaal bij elkaar past

dus past in 1 bep stijl / vorm / uitstraling


anders krijg je ook zo een pipo de clown effect
W201 fan boy o_0
Gebruikersavatar
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 11173
Lid geworden op: 20 mar 2003 18:53
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

En dat het handig mee is te nemen. Niet iedereen heeft een kofferbak :lol:
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Gebruikersavatar
Sounddragon
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Berichten: 4001
Lid geworden op: 22 nov 2003 01:16
Locatie: East-Brabant.
Contacteer:

Bericht door Sounddragon »

Ik heb voor de info standaards wel een idee, met scharnieren zodat ze plat te maken zijn :wink:

Ik heb MR. Verfpaffert even toegevoegd op MSN, zodat we een beetje kunnen brainstormen :idea:

Kleuren worden denk ik wit en blauw ofzo, steekt lekker af en is redelijk neutraal... borden kunnen dan in wit met blauwe letters, en de info standaards blauwe voet witte staander en blauw plankie...

Kleurtje blauw moeten we even uitzoeken, nemen we gewoon allebei hetzelfde kleurnummer van de Gamma ofzo 8)
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™

Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.

Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
Plaats reactie