hoe zit dat nou met xenon?
- Ali-GSI
- forum-gebruiker
- Contacteer:
hoe zit dat nou met xenon?
mag het nou wel of niet, die achterafsetjes, was toch zo'n gedoe met hoogteregeling en stuff???
Pioneer Promo Team™
Je moe nie zittuh aan me nikies!
Je moe nie zittuh aan me nikies!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Vectra B's zijn er ook met standaard Xenon volgens mij hoor
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
ruitenwissers niet.
Strax eerst maar eens zien hoe hoog de boetes enzo gaan worden, daar ik elke dag een partij smerissen tegenkom op weg naar het werk.
Sproeiers is het probleem niet, hoogteregling ook niet maar daar komen nogal de nodige kosten bij. € 500 -> € 600 voor 2 stuurapparaten en de nodige zooi om de hoogteregling werkend te krijgen. dus dat wordt me wat te gek.
Daarom ben ik dan aangewezen op de sloop.
Ik zal ook systemen van andere merken moeten gaan vergelijken om de vindkans zo groot mogelijk te maken.
Strax eerst maar eens zien hoe hoog de boetes enzo gaan worden, daar ik elke dag een partij smerissen tegenkom op weg naar het werk.
Sproeiers is het probleem niet, hoogteregling ook niet maar daar komen nogal de nodige kosten bij. € 500 -> € 600 voor 2 stuurapparaten en de nodige zooi om de hoogteregling werkend te krijgen. dus dat wordt me wat te gek.
Daarom ben ik dan aangewezen op de sloop.
Ik zal ook systemen van andere merken moeten gaan vergelijken om de vindkans zo groot mogelijk te maken.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- GSi Twente
- forum-gebruiker
APK en politie moeten niet verward worden met elkaar,die mogen je intussen van de weg af halen als ze je wielen lelijk vinden!
Ik wacht rustig de eisen af.Zal ongetwijfeld staan sproeier,maar geen hogedruk.Tja en hoe ze dan de hoogteregeling willen controleren?!Tijdens steekproef iemand achterin zitten en kijken of er wat gebeurd?!
Het doel zal wel duidelijk zijn,tegenliggers niet tot minder blinderen,maargoed "even" ombouwen zit er ook niet in...
Ik wacht rustig de eisen af.Zal ongetwijfeld staan sproeier,maar geen hogedruk.Tja en hoe ze dan de hoogteregeling willen controleren?!Tijdens steekproef iemand achterin zitten en kijken of er wat gebeurd?!
Het doel zal wel duidelijk zijn,tegenliggers niet tot minder blinderen,maargoed "even" ombouwen zit er ook niet in...
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!
New daily => -=[Corsa 1.8 GSi '04]=-
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Leuke is, mijn wagen veert nie echtBossa' schreef: Ik wacht rustig de eisen af.Zal ongetwijfeld staan sproeier,maar geen hogedruk.Tja en hoe ze dan de hoogteregeling willen controleren?!Tijdens steekproef iemand achterin zitten en kijken of er wat gebeurd?!
...
Dus die hele hoogtereglingeis is bullshit, maargoed.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Ik ken t jahLaagvlieger schreef:Leuke is, mijn wagen veert nie echtBossa' schreef: Ik wacht rustig de eisen af.Zal ongetwijfeld staan sproeier,maar geen hogedruk.Tja en hoe ze dan de hoogteregeling willen controleren?!Tijdens steekproef iemand achterin zitten en kijken of er wat gebeurd?!
...
Dus die hele hoogtereglingeis is bullshit, maargoed.
AstraG::1.8 TURBO©Turbocharged by Dbilas Dynamic® => Sold!