remdruk regelaar vraagje
remdruk regelaar vraagje
heey!
ik heb een astra f 1.8i gt uit 92. nu moest ik vorige week voor de apk alleen is het volgende niet goed
daar tussen de achterwielen zit zo'n ding (de remdrukregelaar werd mij verteld) waar de remleidingen binnenkomen. nu is deze wel goed maar dat scharniertje die eraan zit is afgeknapt. nu is mijn vraag. kan ik deze apart vervangen of moet ik de hele unit vervangen? het is opzich maar simpen ding van 6 bij 4 cm ofzo.
ik hoop dat jullie snappen wak bedoel!!
alvast bedankt
ik heb een astra f 1.8i gt uit 92. nu moest ik vorige week voor de apk alleen is het volgende niet goed
daar tussen de achterwielen zit zo'n ding (de remdrukregelaar werd mij verteld) waar de remleidingen binnenkomen. nu is deze wel goed maar dat scharniertje die eraan zit is afgeknapt. nu is mijn vraag. kan ik deze apart vervangen of moet ik de hele unit vervangen? het is opzich maar simpen ding van 6 bij 4 cm ofzo.
ik hoop dat jullie snappen wak bedoel!!
alvast bedankt
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
Als je dan toch bij de sloop zo een scharnier haalt, koop dan dierct de hele remdruk regelaar, en vervang de jouwe gewoon.
Als je een beetje zoekt vindt je der wel eentje goedkoop.
Laagvlieger telt in nieuwprijzen voor originele opel onderdelen hé, en hij heeft gelijk ook, tis zijn winkel tenslotte.
Maar ik heb even bij www.h-base.nl gekeken en kom uit op een 98,50€ nieuw (wel voor een 2.0 8v maar een 16v heeft dezelfde remmerij naar ik meen)
Grtzz
Als je een beetje zoekt vindt je der wel eentje goedkoop.
Laagvlieger telt in nieuwprijzen voor originele opel onderdelen hé, en hij heeft gelijk ook, tis zijn winkel tenslotte.
Maar ik heb even bij www.h-base.nl gekeken en kom uit op een 98,50€ nieuw (wel voor een 2.0 8v maar een 16v heeft dezelfde remmerij naar ik meen)
Grtzz
It's Alive Again!!!!! Go Baby Go!!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Contacteer:
rem
er is wel een tijdje voordat ik hem had dacht ik niet mee gereden. ze hebbe erna gekeken en hij is vast gaan zitten en daardoor is 1 pootje waarmee hij vast zit afgebroken. hij is alweer redelijk gangbaar en jongen die vaak dinge voor me maakt zegt datie het wel goed kan lassen.
rij ondertussen wel 2 weke zonder apk zaterdag moek naar zoetemeer dus voor dan moet het wel goed zijn!!!!
rij ondertussen wel 2 weke zonder apk zaterdag moek naar zoetemeer dus voor dan moet het wel goed zijn!!!!