Comfort sluiting
-
- forum-gebruiker
Comfort sluiting
Ik wil komende week gaan beginnen aan het inbouwen van mijn alarm.
Maar kan iemand mij nu precies vertellen hoe het zit met die comfort sluiting?
ik meen dat die er niet op zit maar dat je daar wel kant en klare modules voor kunt krijgen.
weet iemand waar ik die kan krijgen dan kunnen we komende week verder met inbouwen.
grtz.
Maar kan iemand mij nu precies vertellen hoe het zit met die comfort sluiting?
ik meen dat die er niet op zit maar dat je daar wel kant en klare modules voor kunt krijgen.
weet iemand waar ik die kan krijgen dan kunnen we komende week verder met inbouwen.
grtz.
Tuning is het sneller maken,Niet het mooier maken van je auto!
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Uhhh....WTF is een comfort sluitspier ???
Is dat jargon ofzo ?????
Is dat jargon ofzo ?????
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
SE Promo Team™
Als jij met je Astra effe naar rechts gaat, mag je daarna weer denken dat je snel bent.
Laatst aangepast door Tita Tovenaar op Ma Apr 01, 2016 23:01 pm, in totaal 41.562 keer bewerkt (en het lijkt nog steeds nergens op)
- Sounddragon
- Oud-Clublid
- Contacteer:
Met elk zichzelf respekterend autoalarm kan het ook...ben je meteen klaar
Alpine Promo Team™
SE Promo Team™
SE Promo Team™
-
- forum-gebruiker