Ja sorry, jullie zullen misshien denken daar is ie weer, maar euhmmm mijn motor houdt in als ik op benzine rijd. Maar als ik hem op gas zet (ja ik weet het, het dient om op te koken en niet om op te rijden, maar met die benzineprijzen van tegenwoordig ) doet ie het perfect, waar zou dit aan kunnen liggen??
Ik heb er pas een nieuwe motor in gelegd, maar de oude injectoren en inlaatspruitstuk gebruikt. Of zou dit ook te maken kunnen hebben met mijn luchtmassa meter.
Het is net of ie niet voldoende lucht krijgt als ik het gaspedaal door duw, en af en toe ploft ie ook in de luchtfilter (een kelk btw), en dit is enkel als ie op benzine rijdt.
Ohja kan iemand me ook een tekening bezorgen waar ik op kan zien welke slangen en darmen moet aansluiten op mijn gasklephuis, ik heb der nog een paar over en weet niet waar deze moeten.
Grtzz
Astra 2.0 8v Houdt in op benzine
-
- forum-gebruiker
Astra 2.0 8v Houdt in op benzine
Laatst gewijzigd door MrDeeJay Loves His Astra op 01 aug 2005 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
It's Alive Again!!!!! Go Baby Go!!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
-
- forum-gebruiker
Nope Motronic lampje brandt niet, hij wilt alleen niet fatsoenlijk in toeren geraken, en knalt af en toe. Waar kan ik deze temeratuur sensor vinden, is dat die voeler naast mijn luchtmassameter??
Grtzz
PS: ik weet het dat ik ooit vervelend ben , maar ben aan mijn astra aant het werken zodat ie eindelijk terug de baan op kan (hij heeft bijna 1,5 jaar stilgestaan btw).
Grtzz
PS: ik weet het dat ik ooit vervelend ben , maar ben aan mijn astra aant het werken zodat ie eindelijk terug de baan op kan (hij heeft bijna 1,5 jaar stilgestaan btw).
It's Alive Again!!!!! Go Baby Go!!!
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer: