Astra 2.0 8v Houdt in op benzine

Technische hulp. (Technical help). Beschrijf hier het probleem dat je met je auto hebt om door forumleden geholpen te worden met de oplossing.
Plaats reactie
MrDeeJay Loves His Astra
forum-gebruiker

Astra 2.0 8v Houdt in op benzine

Bericht door MrDeeJay Loves His Astra »

Ja sorry, jullie zullen misshien denken daar is ie weer, maar euhmmm mijn motor houdt in als ik op benzine rijd. Maar als ik hem op gas zet (ja ik weet het, het dient om op te koken en niet om op te rijden, maar met die benzineprijzen van tegenwoordig :shock: :shock: :shock: ) doet ie het perfect, waar zou dit aan kunnen liggen??
Ik heb er pas een nieuwe motor in gelegd, maar de oude injectoren en inlaatspruitstuk gebruikt. Of zou dit ook te maken kunnen hebben met mijn luchtmassa meter.

Het is net of ie niet voldoende lucht krijgt als ik het gaspedaal door duw, en af en toe ploft ie ook in de luchtfilter (een kelk btw), en dit is enkel als ie op benzine rijdt.

Ohja kan iemand me ook een tekening bezorgen waar ik op kan zien welke slangen en darmen moet aansluiten op mijn gasklephuis, ik heb der nog een paar over en weet niet waar deze moeten.
Grtzz
Laatst gewijzigd door MrDeeJay Loves His Astra op 01 aug 2005 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.
It's Alive Again!!!!! Go Baby Go!!!
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

heb je hem weer hoor :lol:

Maaare gaat het motoronic lampje ook branden?
Het heeft in elk geval met je brandstofsysteem te maken.
Temperatuursensor kapot misschien. Dattie beetje rijk loopt en knalt?
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
MrDeeJay Loves His Astra
forum-gebruiker

Bericht door MrDeeJay Loves His Astra »

Nope Motronic lampje brandt niet, hij wilt alleen niet fatsoenlijk in toeren geraken, en knalt af en toe. Waar kan ik deze temeratuur sensor vinden, is dat die voeler naast mijn luchtmassameter??

Grtzz

PS: ik weet het dat ik ooit vervelend ben :D :D :D , maar ben aan mijn astra aant het werken zodat ie eindelijk terug de baan op kan (hij heeft bijna 1,5 jaar stilgestaan btw). :( :( :(
It's Alive Again!!!!! Go Baby Go!!!
Laagvlieger
Oud-Clublid
Oud-Clublid
Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
Contacteer:

Bericht door Laagvlieger »

ik denk dat je hem het best uit kan laten lezen, en dan niet op foutcodes maar puur op datalijst.
Zijn zoveel sensoren die een fout signaal kunnen geven.
Luchtmassameter enzo is ook even te duur om zomaar even te gokken.
♠ Astra GSi 3.0 V6 (Sold): 2021 Opel Mokka GS-Line; 1973 Buick Regal 5,7 V8 ♠
Plaats reactie