King of Europe, zwaar geschut
- RobbieS
- forum-gebruiker
- Contacteer:
King of Europe, zwaar geschut
Geen automaxx voor mij, kben naar zuidelijk belgië afgereisd. Bij deze wat foto's van dit toffe evenement. Heb het enorm naar mn zin gehad. Als er volgend jaar weer een editie is ben ik er zeker weer bij.
Helaas stonden er wel een paar auto's in de line up zoals een 600 en 800pk saab, en 3 japanse skylines met 1000pk, welke ik niet heb gezien.
Uit zweden, GMC "Bad Ass" Cyclone, met de allergrootste turbo die ik ooit op een auto heb gezien, goed voor 850pk en 1/4 mijl tijden van midden 9.
Franse zelfbouw skyline, V12 met setje turbo's 1000+ pk
Lancia Delta uit Italie, 3e snelste overall
Franse opel Corsa, ca 600pk, helaas niet zien sprinten technische probs.
Enorm snel, ook 9sec tijden, 4e overall
Gekke Britten, 2x fiatje met V8
John Sleath, 1400 pk Audi
Fiatje 4x4 turbo, 4e overall, ging enorm hard.
Franse kadett turbo, snelste uit de klassen Superstreet FWD, had in de rondes van de grote finale niet veel kans tegen het andere duitse V8 geweld.
Kwart finale 1400pk Audi verloor door technisch probleempje nipt van de Delta
Halve finale
Winnaar van KoE 2005
Een van de snelste tijden/topsnelheid van de dag.
paar korte filmpjes
filmpje1
filmpje2
filmpje3
Helaas stonden er wel een paar auto's in de line up zoals een 600 en 800pk saab, en 3 japanse skylines met 1000pk, welke ik niet heb gezien.
Uit zweden, GMC "Bad Ass" Cyclone, met de allergrootste turbo die ik ooit op een auto heb gezien, goed voor 850pk en 1/4 mijl tijden van midden 9.
Franse zelfbouw skyline, V12 met setje turbo's 1000+ pk
Lancia Delta uit Italie, 3e snelste overall
Franse opel Corsa, ca 600pk, helaas niet zien sprinten technische probs.
Enorm snel, ook 9sec tijden, 4e overall
Gekke Britten, 2x fiatje met V8
John Sleath, 1400 pk Audi
Fiatje 4x4 turbo, 4e overall, ging enorm hard.
Franse kadett turbo, snelste uit de klassen Superstreet FWD, had in de rondes van de grote finale niet veel kans tegen het andere duitse V8 geweld.
Kwart finale 1400pk Audi verloor door technisch probleempje nipt van de Delta
Halve finale
Winnaar van KoE 2005
Een van de snelste tijden/topsnelheid van de dag.
paar korte filmpjes
filmpje1
filmpje2
filmpje3
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"
- Laagvlieger
- Oud-Clublid
- Auto('s): Astra GSi 3.0 V6 (Sold); 1973 Buick Regal 5,7 V8; 2011 BMW 528i High Executive;
- Contacteer:
- RobbieS
- forum-gebruiker
- Contacteer:
TB's met een zelfgemaakte airbox, welke in verbinding staat met de IC > turbo. Behoorlijk heftig bakje, erg mooi gemaakt allemaal. Khad m nog niet eerder gezien. Zover ik had begrepen was ie pas net "klaar" of nog niet helemaal.
DTA ofzo weet ik niet, gezien zn normale rotor, dus ik weet niet hoe het allemaal precies zit met het autootje. Hij werd op een aanhanger teruggereden, dus zou zomaar kunnen dat ie nog niet klaar was.
DTA ofzo weet ik niet, gezien zn normale rotor, dus ik weet niet hoe het allemaal precies zit met het autootje. Hij werd op een aanhanger teruggereden, dus zou zomaar kunnen dat ie nog niet klaar was.
"Chuck Norris ordered a BigMac at Burgerking, and got one"