Verstelbare koni's gekocht
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Verstelbare koni's gekocht
Heb vanavond 4 nieuwe verstelbare koni's gekocht, alleen zijn het niet die koni's die je aan de bovenkant kunt verstellen met een schroef maar je moet ze eerst indrukken en dan kun je ze verstellen, is dit een oudere type ofzo ? Dus mijn Bilsteins zijn denk ik weer te koop binnenkort
I.V.M. drukte bellen als ik niet op PM's reageer !
0546-562109
0546-562109
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- GSi Twente
- forum-gebruiker
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Je moet gewoon niet te overdreven doen tis nog streeds geen race auto maar ik wil gewoon een goede wegligging hebben niet dat je bij elke bocht je band loopt op te rokenpluggie schreef:Ga maar lekker voorop op de ring, moet je aan Jan&Jade vragen.
0546-562109
0546-562109
- GSi Twente
- forum-gebruiker
Waarom zouden die Bilsteins niet goed zijn dan?
Okee, de stugheid kun je zelf bepalen met Koni, maar daarvoor zou ik geen extra set schokkers kopen.
Tuurlijk, als je het voor een kleine prijs kon meenemen, doen, maar voor de lol, nee, dan toch maar even ergens anders in investeren.
Okee, de stugheid kun je zelf bepalen met Koni, maar daarvoor zou ik geen extra set schokkers kopen.
Tuurlijk, als je het voor een kleine prijs kon meenemen, doen, maar voor de lol, nee, dan toch maar even ergens anders in investeren.
"hochdrehzahlprinzip"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
"Meningen zijn als horloges: ze lopen niet gelijk en ieder gelooft in het zijne"
Re: Verstelbare koni's gekocht
Mooi...verstelbare Koni's...maaruh, die Bilsteins hè...vertel daar eens wat meer over...Rallyastra schreef:Heb vanavond 4 nieuwe verstelbare koni's gekocht, alleen zijn het niet die koni's die je aan de bovenkant kunt verstellen met een schroef maar je moet ze eerst indrukken en dan kun je ze verstellen, is dit een oudere type ofzo ? Dus mijn Bilsteins zijn denk ik weer te koop binnenkort
- Rijontzegging
- forum-gebruiker
- Rallyastra
- Oud-Clublid
Jup volgende week even mn wiellagers voor vervangen, dus dan heb ik alles toch los liggen kan ik mooi gelijk de dempers er in zetten. Hoe kan ik zien of mn dempers wel gelijk afgesteld staan ? Bij proflex kun je namelijk klikjes tellen maar dat hebben deze koni's niet, misschien met zon ronde schijf met graden er op ( van dat spul voor wiskunde )en dan draaien tot een aantal graden ? of is er een makkelijkere manier ?
0546-562109
0546-562109
Je mist een dopvexz schreef:Zo bedoel je? :GSi Twente schreef:Ze zijn niet allemaal zo luxe hoor.
Ik moet ze achter ook opdraaien.
Voor mag ik met zo'n verstelknoppie draaien.
Plug and turn.
KONI PROMO TEAM
2 dagen gelee, zitten in rotonde, gaat effe een gele Leon der zowat af, zegt Smatse "was jij toch dat geluid ?"
Maja, tis wel beetje ook jouw verantwoordelijkheid denk ik dan, maja, buitenbocht van hem is echt wel langer dan mijn binnenbocht, maar gooz lag er zowat af. Linksachterwiel ik kijk snel naar achter, was zowat los van de grond, niet goed, en zag bak qua gewicht vol in RA hangen en gieren.
Bilsteins zeggen ze van zijn ook top toch, wat je merkt aan Apex, is dat harder is dan koni op hard, alleen heeft 3 dempslagen nodig ipv 2.
Ik zou wel eens om de week alle dempers willen proberen. Lijkt me gaaf, zo van test deze eens een week.
- Rallyastra
- Oud-Clublid
- Rallyastra
- Oud-Clublid